Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei naiset äänestä toisia naisia. Nainen kokee toisen naisen aina kilpailijaksi, nartuksi. Ne äänestää Teroa kun se on ihq. Tuuli oli liian hyvän näköinen saadakseen mitään pisteitä toisilta muijilta.
Naiset äänestää toisia naisia vaan julkisesti. Oikeasti ne äänestää kivoja miehiä. Nainen on naiselle aina susi. Näkeehän sen töissäkin. Muijat on ihan liekeissä jos puhut niille paskaa toisista muijista. Otetaan 3 muijaa, pannaan niistä kaksi samaan huoneeseen niin alta minuutin ne haukkuu sitä joka ei ole paikalla. Mulla on 3v tyttö. Tarhassa likat leikkii aina kahdestaan. Jos niitä on kolme, niin kohta on riita. Ne sopii jo aamusta että kenen kanssa ei leikitä tänään.
Sen on pakko olla kromosomeissa.
No nyt ollaan kaikkien kysymysten alkulähteillä...Kuka ristus sen Halosen äänesti presidentiksi?
Anniina voittoon! Tero ja Johan pelaa, Jarmosta ei saa nyt mitään irti, mutta Anniina on ainakin yksinkertainen oma itsensä eikä pelaa!! :dance:
Anniina voittoon! Tero ja Johan pelaa, Jarmosta ei saa nyt mitään irti, mutta Anniina on ainakin yksinkertainen oma itsensä eikä pelaa!! :dance:
Tuo oli kyllä yks kauden parhaista. Markon serenaadi oli loistava ja Nikon ilmeet priceless. Molemmat oli mun suosikkeja. Ajattelin alussa, että viimeisenä talossa on Cheryll, Harri, Marko ja Niko. Näistä kuka vaaan olis saanu voittaa. Nyt ei mulla ole eää suosikkia, kunhan nenänkaivaja ei voita.Markon serenadi Nikolle. Juuri muuta ei tulekaan mieleen.