Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tero puolen prossan johdossa, nytte niitä plussia Terolle niin saadaan voitto sille joka sen oikeasti ansaitsee!.

Taitaa Jamolla olla joku fetissi noihin hajuihin et pääsee sitte vetää oksua, äänet oli ainakin hyvät, Johan vaan nauroi kun Jamo kakoi viimeisetkin rippeet vatsalaukustaan ämpäriin.

Leijonaa mä metsästän..vanha tuttu leijona taas sekoilee kunnolla :D

602089.jpg

Aika hyvään oot tottunu, jos Anniina aiheuttaa oksennusreaktion.

Tuntuu että täällä Pakkiksella on aika hiton moni muukin noin yleensä ottaen tottunut Jessica Alboihin ja Eva Longoreihin, allekirjoittanut ei edes haaveile moisista.

Anniinan perät on kyllä :kuola: ainoa mikä hänessä häiritsee on se yksinkertaisuus.

Ei tuo kuva todellakaan mikään edustava ole, mutta omaan silmään Anniina on nätti.

Joo ei paras kuva mutta ei mulla sentäs pitko meinaa lentää.

Kuka sitä pipoa nyt tossa kuvassa kattoo..kysyn vaan!!! voi voi..

Naiset on kyllä välillä aika hellyyttäviä siinä yksinkertaisuudessaan, että ne luulee tossa asennossa esiintulevien "vatsapoimujen" (oletettavasti niitä tarkoitit kun ei pipo ollut kysymyksessä :D) olevan jotenkin huomiotaherättävät. Totuus vaan on se ettei ne ole. Kenestäkään, noin niinkuin oikeesti internetin ulkopuolella. Täälläkin yrjöilijät kerää kikkelipisteitä.

Tämän vuoden kisoja en ole pystynyt seuraamaan, mutta toivon että Tero voittaa, perustuen tämän ketjun seuraamisen tarjoamiin tietopaketteihin.

Naiset on kyllä välillä aika hellyyttäviä siinä yksinkertaisuudessaan, että ne luulee tossa asennossa esiintulevien "vatsapoimujen" (oletettavasti niitä tarkoitit kun ei pipo ollut kysymyksessä :D) olevan jotenkin huomiotaherättävät. Totuus vaan on se ettei ne ole.

Mitä ihmettä, no tasan tarkkaan herättää huomiota.

Mä en henkilökohtaisesti tajua mitä ihmiset näkee tuossa Anniinassa. Niin tavallisen suomalaisen näköinen joka kohdasta kun olla voi, ei herätä minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta omalla kohdalla. En ikinä voisi kuvitella mitään kaveruutta kummoisempaa. Mutta se oonkin vaan mä ja niin..:D Ja tuo tyhmyys ei ainakaan auta tilannetta.

Mä en henkilökohtaisesti tajua mitä ihmiset näkee tuossa Anniinassa. Niin tavallisen suomalaisen näköinen joka kohdasta kun olla voi, ei herätä minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta omalla kohdalla. En ikinä voisi kuvitella mitään kaveruutta kummoisempaa. Mutta se oonkin vaan mä ja niin..:D Ja tuo tyhmyys ei ainakaan auta tilannetta.

Ehkäpä juuri se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom