Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missasin, mitä tapahtu?

Tuli se kohtaus pk-huoneesta, missä J-M,J ja Tero kommentoivat uusia asukkaita, eli Annaa ja Kassua. Etenkin J arvosteli aika töykeästi tyttöjen ulkonäköä.

e.Niin ja tuo pätkä siis näytettiin asukkaille.

Mun mielestä ei ole oikein reilua tuo PK-huoneen salaisuuksien paljastaminen kun se on varta vasten sitä varten että asukkaat voisivat purkaa siellä rauhassa. Viihdettä se tietty tuo meille katsojille. :D

Mun mielestä ei ole oikein reilua tuo PK-huoneen salaisuuksien paljastaminen kun se on varta vasten sitä varten että asukkaat voisivat purkaa siellä rauhassa. Viihdettä se tietty tuo meille katsojille. :D

Kusee bb tuotanto omille jaloilleen pahemman kerran:rolleyes:

Se viihde mikä nyt tulee "lisänä".
On pois seuraavien tuotantokausien viihteestä kun porukka ei uskalla enää avautua samaan malliin kun päiväkirjahuone ei ole enään luotettava/yksityinen paikka.

Kusee bb tuotanto omille jaloilleen pahemman kerran:rolleyes:

Se viihde mikä nyt tulee "lisänä".
On pois seuraavien tuotantokausien viihteestä kun porukka ei uskalla enää avautua samaan malliin kun päiväkirjahuone ei ole enään luotettava/yksityinen paikka.

Jep, tuo siinä nyt on vaarana. Ei ole oikein loppuun asti mietitty juttu, mutta tuotanto on sitä ilmeisesti hyvinkin hauskana läppänä pitänyt.

Miten voi olla mahdollista että juuhhan on äänestyksessä kärjessä?? Johtuuko lie siitä päiväkirjahuoneen mölistä joka on nyt sitten suututtanut naisväen.

Eikö noissa pätkissä oo näytetty PK-huoneesta samaa kamaa mitä näytetään koosteessa koko Suomelle? Nimeämisiä ja jotain hölmöilyjä/pelleilyä. Eihän niissä ole vissiin näytetty kenenkään henk.koht. juttuja? Korjaa jos oon väärässä.

mutta muuttaa vähän pelinhenkeä kun näytetään kanssa-asukeille..

Eikö noissa pätkissä oo näytetty PK-huoneesta samaa kamaa mitä näytetään koosteessa koko Suomelle? Nimeämisiä ja jotain hölmöilyjä/pelleilyä. Eihän niissä ole vissiin näytetty kenenkään henk.koht. juttuja? Korjaa jos oon väärässä.
Kyllä ainakin tän illan päälähetyksessä Johan ja JM laukoo sellasia totuutkia talon naisusukeista, jotta käy oikein sääliks kumpiaki osapuolia. Tai en tiedä käykö sääliksi, mutta en haluaisi olla esim. Johanin saappaissa kun pätkä näytetään muille asukkaille.

Kyllä ainakin tän illan päälähetyksessä Johan ja JM laukoo sellasia totuutkia talon naisusukeista, jotta käy oikein sääliks kumpiaki osapuolia. Tai en tiedä käykö sääliksi, mutta en haluaisi olla esim. Johanin saappaissa kun pätkä näytetään muille asukkaille.

Niin, mutta se pointtihan oli että katsojat ovat nähneet sen osuuden telkusta. Eli mitään henkilökohtaisia keskusteluja ei tietenkään näytetä muille asukkaille, vaan sellaista settiä mitä on nähty jo tv:stä.

Ja juu, vittumaistahan tuo on Johanin osalta, mutta mun mielestä ihan oikein.:D

Joo, toki nuo pätkät ravistelee aika huolella talon sisäistä ilmapiiriä ja sehän tässä niin helvetin hauskaa onkin. Eipä noissa PK-käynneissä juuri muuta viihdettä oo ikinä ollukkaan.

Kyllä ne siellä ens kaudellakin joutuu perustelujen kanssa niitä muita asukkaita nimeämään, vaikka kuinka jännittäisi tän viikkotehtävän muistot.

Joo tuskin tää viikkotehtävä tulee näkymään seuraavilla tuotantokausilla, koska tollasessa tiivissä yhteisössä ku BB-talo tulee ihan varmasti 3kk. aikana tarve päästää vähän höyryjä pihalle. Eli vaikka sitä kuinka koittais hokea itelleen, että minä en puukota ketään ja yritän olla se aikuinen osapuoli tässä keskustellussa niin aivan varmasti tulee lipsautettua jotain mitä katuu jälkeenpäin.

Tuolla talossa tulis iha pöpiks jos ei 3kk. aikana kertois oikeita tunteitaan jotain asukasta kohtaan, vaan vetäisi jotain roolia. En usko, että tuohon kukaan kykenisi.

Anna noussu neljänneksi, kuka tolle herkkuahmatille on menny antamaaan plussaa? nyt äkkiä miinusta ja Tuulille plussaa nii osat vaihtuu kuten pitää.

ILTALEHTI 21.11.2008

Eilen illalla asukkaat saivat ihmetellä Jarmon herkkää oksennusrefleksiä. Mies oli lyönyt haarovälinsä laatikon reunaan Johanin tönäisyn seurauksena. Jarmo luhistui kivusta kaksin kerroin. Johania vahinko nauratti.

Asukkaat valmistautuivat jo nukkumaanmenoon, kun Jarmo lähti pahoinvoivana vessaan oksentamaan.

- Oi kauhee, se löi tosi kovaa pallinsa, Anniina totesi BB-sivujen mukaan.

-Jarmon oksennusrefleksi on tosi voimakas. Mua taas ei saa oksentamaan juuri millään, Anna puolestaan ihmetteli.

Aiemmin Jarmo on oksentanut talossa sen jälkeen, kun hän näki Johanin kaivavan nenästään räkäpallon ja syövän sen.

:lol2:

Joo tuskin tää viikkotehtävä tulee näkymään seuraavilla tuotantokausilla, koska tollasessa tiivissä yhteisössä ku BB-talo tulee ihan varmasti 3kk. aikana tarve päästää vähän höyryjä pihalle. Eli vaikka sitä kuinka koittais hokea itelleen, että minä en puukota ketään ja yritän olla se aikuinen osapuoli tässä keskustellussa niin aivan varmasti tulee lipsautettua jotain mitä katuu jälkeenpäin.

Hauska huomata miten nuo talossa käytetyt , IMO vammaiset sanonnat tarttuu jokapaikkaan. Tai itse asiassa vähemmän hauska. Kohta kuule joka paikassa että vittu ku tuli puukkoa pomolta ku läyhäsin sille tms.

:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom