Lievä kosautus pojilta extrassa:D
Missasin, mitä tapahtu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lievä kosautus pojilta extrassa:D
Missasin, mitä tapahtu?
Mun mielestä ei ole oikein reilua tuo PK-huoneen salaisuuksien paljastaminen kun se on varta vasten sitä varten että asukkaat voisivat purkaa siellä rauhassa. Viihdettä se tietty tuo meille katsojille. :D
Kusee bb tuotanto omille jaloilleen pahemman kerran
Se viihde mikä nyt tulee "lisänä".
On pois seuraavien tuotantokausien viihteestä kun porukka ei uskalla enää avautua samaan malliin kun päiväkirjahuone ei ole enään luotettava/yksityinen paikka.
Mun mielestä ei ole oikein reilua tuo PK-huoneen salaisuuksien paljastaminen kun se on varta vasten sitä varten että asukkaat voisivat purkaa siellä rauhassa. Viihdettä se tietty tuo meille katsojille. :D
Kyllä ainakin tän illan päälähetyksessä Johan ja JM laukoo sellasia totuutkia talon naisusukeista, jotta käy oikein sääliks kumpiaki osapuolia. Tai en tiedä käykö sääliksi, mutta en haluaisi olla esim. Johanin saappaissa kun pätkä näytetään muille asukkaille.Eikö noissa pätkissä oo näytetty PK-huoneesta samaa kamaa mitä näytetään koosteessa koko Suomelle? Nimeämisiä ja jotain hölmöilyjä/pelleilyä. Eihän niissä ole vissiin näytetty kenenkään henk.koht. juttuja? Korjaa jos oon väärässä.
Kyllä ainakin tän illan päälähetyksessä Johan ja JM laukoo sellasia totuutkia talon naisusukeista, jotta käy oikein sääliks kumpiaki osapuolia. Tai en tiedä käykö sääliksi, mutta en haluaisi olla esim. Johanin saappaissa kun pätkä näytetään muille asukkaille.
Joo tuskin tää viikkotehtävä tulee näkymään seuraavilla tuotantokausilla, koska tollasessa tiivissä yhteisössä ku BB-talo tulee ihan varmasti 3kk. aikana tarve päästää vähän höyryjä pihalle. Eli vaikka sitä kuinka koittais hokea itelleen, että minä en puukota ketään ja yritän olla se aikuinen osapuoli tässä keskustellussa niin aivan varmasti tulee lipsautettua jotain mitä katuu jälkeenpäin.
Hauska huomata miten nuo talossa käytetyt , IMO vammaiset sanonnat tarttuu jokapaikkaan. Tai itse asiassa vähemmän hauska. Kohta kuule joka paikassa että vittu ku tuli puukkoa pomolta ku läyhäsin sille tms.
:curs: