Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näyttää kertyneen isoin osa ylimääräisistä kiloista vatsan seudulle. Vielä kun on lyhyt tyttö niin se vaatteet päällä oleva pyöreys tulee bikineissä liiankin hyvin esille. Itse jos olisin Minna olisin kyllä valinnut jonkun hieman paremmin pukevan kokouimapuvun, niitäkin on ihan "seksikkäitä". Jos on isohko vatsa niin biksut ei ehkä paras valinta.

Asuvalinta kieltämättä on vähän heikonpuoleinen. Ja eipä siinä, luulen että eniten tässä porukkaa "järkyttää" tuo muodonmuutoksen summa parin vuoden takaa, ja tuosta johtunee nuo patonorsuilut ym. Äsken itsekin vilkaisin sen Idols-pätkän youtubesta, sehän on siinä ihan kisanen kinkku (tosin lauluäänestä ei tietoakaan..).

Eilisen perusteella jo 24/7 Netti-tv:stä kannatti maksaa se 29egee. Viina toi suurimmasta osasta porukkaa aivan "ihania" piirteitä esille...

:evil:

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?692762

"Mia pohti, minkälainen yö olisikaan tulossa, jos kamerat eivät olisi tallentamassa kaikkea. Nainen sanoi olevansa valmis kaikkeen."

Kovat on puheet. Voin lyödä vetoa ettei olisi ollut valmis kaikkeen :whip:

Mä uskoisin että on. Mia tullaan näkemään vielä todella noloissa yhtälöissä. Selvänä "kiltti", kännissä se sisäinen vangittu kaljalutka tulee esille :D

Mä uskoisin että on. Mia tullaan näkemään vielä todella noloissa yhtälöissä. Selvänä "kiltti", kännissä se sisäinen vangittu kaljalutka tulee esille :D

Sä puhut niin ihanan rivosti. Grr

No jos neidin "kaikki" on seksiä lähetyssaarnaajasta niin :itku: Toivottavasti joku/jotkut pistää ton sen "kaikki" koetukselle ;)

Sä puhut niin ihanan rivosti. Grr

Hah. Mitäs rivoa on sanoa sana "kaljalutka"...? :D

*kuiskaa seksikkäästi kähisten jawheadin korvaan "khaljalutkaaaah"*

Mmm mmm mmm ;) :kuola:

No ei vais. Pointtini oli se että toi on just tommonen rokkiklubeilla toisten laseista pohjia etsivä, kenties jopa pussikaljaa vetävä sekoilija. Ja tämä siis ihan hyvällä :)

Hah. Mitäs rivoa on sanoa sana "kaljalutka"...? :D

*kuiskaa seksikkäästi kähisten jawheadin korvaan "khaljalutkaaaah"*

Mmm mmm mmm ;) :kuola:

Kiihottavaa.

Onko khaljalhutkalla festaripillu?

tajuuks joku tota kellä on pipo hommaa=? Ei vittumenee yli. Mä kuvittelin että se kenen nimi sanotaan viimiseks niin sitä vastapäätä istuvalla on pipa

Onko khaljalhutkalla festaripillu?

On jos on kolme päivää jossain festareilla. Sitten tietty dokailee sen koko ajan putkeen eikä mitään suihkuja, samojen pesemättömien meikkien päälle vaan uudet heti aamusta jne.

Uskon että Mia on just semmonen. Mutta VAIN kännissä. Selvänä se on pyhäkoululainen.

hyvin hiljakseen ja rauhallinen se mia on ainaki nyt näin selvänä ollut. Marko on asia äijä, on itseasiassa joskus koulussa opettanu muutaman tunnin judon jotain lukkoja. Aloin ihmettelemään kun on niin tutun näkönen äijä.

Jep kuvia hei nyt, ku en taida ite saada ostettuu tota mitenkää tota 24/7 . Ei taida voida postiennakol tilaa sitä korttia :D:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom