Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto, että toi J-M on ruvennu ärsyttämään mua.... Se vois mun puolesta lähteä heti Aden ja Nikon jälkeen...
Niinpä. J-M vaikutti alkuun asialliselta tyypiltä, mutta nykyään on liittoutunu Aden ja Nikon jengiin. Lähinnä vaan säestää noiden kahden neidin vittuiluja. Mistä nämä nyt oikeen taas keskustelee? Koko porukka hyökkää Teron ja Cherin kimppuun.

Tuo itkupiiri hajoo aamuihinsa sunnuntaina, kun Itku-Keisari lähtee kyynelehtien ulos talosta.

Hitto mitä paskaa toi bb on tällä hetkellä... Ei sitä pysty katsomaan kun max 10min, ettei pää räjähdä.Ei aikasemmilla tuotantokausilla oo tommosta vitun riitelyä ja paskanjauhantaa ollu...
Ja aina toi riitely on chiba&Tero vs. Aden jengi....

Ei Hermot kestä kattoa tommosta :curs:

Tuotantoyhtiön olisi aika ryhdistäytyä ja tehä jotain radikaalia, Tuulin kaltaisia hissukoita ei tuola kaivata. Ei myöskään aiemmin talossa olleita eikä Minnan kaltaisia pyrkyreitä.

joku oli tämän hetkisen tilanteen tiivistänyt hyvin subin teksti tv:ssä

"Ritari J-M puolustaa sonnin raivolla kuningatartaan adea" :hyvä:

Kuka uskaltais lyödä vetoa sen puolesta ettei ade itke sunnuntaina? Kerran itki niin kovaa ettei meinannu saada henkee :)

joku oli tämän hetkisen tilanteen tiivistänyt hyvin subin teksti tv:ssä

"Ritari J-M puolustaa sonnin raivolla kuningatartaan adea" :hyvä:

Kuka uskaltais lyödä vetoa sen puolesta ettei ade itke sunnuntaina? Kerran itki niin kovaa ettei meinannu saada henkee :)
Antaisin Aden itkemättömyydelle kertoimen 1:3000000.

Hei camoon, nyt on kyse Itku-Keisarista. Tuo neiti ei voi olla itkemättä kun joku häädetään. Eikä itku ole mitää chipamaista tekoitkua vaan ihan rajua ajokoiraitkua ja hyperventilointia.

Nyt jos Johan tippuu niin loppuu mun osalta serjan seuraaminen kuin seinään. Koska todennäköisesti siinä kohtaa loppukausi olisi sitä että niko, ade, chipa, tuuuli ymmä muun neidit ja itkupillit istuu sielä olkkarin sohvalla ja itkee vuorotellen mien niiden elämä on paskaa. Chipa itkee kun on niin lihava, Niko varmaa jaksaa jauhaa noista sen synttäreistä koko loppuelämän, marianne jauhaa terosta ja Ade muuten vaan vollottaa mukana. Tuuli istuu hiljaa vieressä. Samaan aikaa Tero ja JM kävelee jossain pihalla ja pitää omaa leiriään kun ei jaksa katella noita undulaatteja. Ja toi Niko vois nyt saatana lähteä helvettiin tuolta. Se kuvittelee että koko bb talo pyörii sen ympärillä ja itkee tuola iha hysteerisenä kun HÄNEN synttäreitään ei vietetä. Mikä vittu tekee siitä hintelästä homosta niin erikoisen että JUURI HÄNEN synttäreitään pitäisi juhlia. siis voi perse.

Päivää en muista, mutta sen muistan miten sikanenä Ade itki 3 kertaa päivän aikana. Kunnioitettava suoritus. Syväporaajan ehkä yksi parhaista ellei jopa paras kommentti on kun Maria äänestettiin ulos: Vittu mä rakastan sua:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom