Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä. J-M vaikutti alkuun asialliselta tyypiltä, mutta nykyään on liittoutunu Aden ja Nikon jengiin. Lähinnä vaan säestää noiden kahden neidin vittuiluja. Mistä nämä nyt oikeen taas keskustelee? Koko porukka hyökkää Teron ja Cherin kimppuun.Hitto, että toi J-M on ruvennu ärsyttämään mua.... Se vois mun puolesta lähteä heti Aden ja Nikon jälkeen...
Mä kuulin että se ois sanonut vaan että asukasta, voin toki olla väärässä.No ei ne mitää eläimiä ole, kun Kataja sanoi, että kaksi HENKILÖÄ, jotka ovat kauniita naisia.
Mä kuulin että se ois sanonut vaan että asukasta, voin toki olla väärässä.
Tuo itkupiiri hajoo aamuihinsa sunnuntaina, kun Itku-Keisari lähtee kyynelehtien ulos talosta.
Antaisin Aden itkemättömyydelle kertoimen 1:3000000.joku oli tämän hetkisen tilanteen tiivistänyt hyvin subin teksti tv:ssä
"Ritari J-M puolustaa sonnin raivolla kuningatartaan adea" :hyvä:
Kuka uskaltais lyödä vetoa sen puolesta ettei ade itke sunnuntaina? Kerran itki niin kovaa ettei meinannu saada henkee
Jos Johan lähtee, niin en usko että itkee.Antaisin Aden itkemättömyydelle kertoimen 1:3000000.
Hei camoon, nyt on kyse Itku-Keisarista. Tuo neiti ei voi olla itkemättä kun joku häädetään. Eikä itku ole mitää chipamaista tekoitkua vaan ihan rajua ajokoiraitkua ja hyperventilointia.