Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Ihme homma muuten, tuo Nikohan saa vittuilla noille muille vaikka millä mitalla, kiukutella, mokailla, olla täysi kusipää jnejne, mut kukaanhan ei ikinä ärähdä sille kunnolla, laita sitä häätöäänestykseen, vetele pitkin korvia, tms
Saman oon huomannu itsestänikin. Jos ns "normaali" heteroihminen käyttäytys tuolla tolla tavalla, niin se luultavasti vituttas niin kovin, ettei tota ohjelmaa pystyisi katsomaan. Niko ei kuitenkaan juurikaan häiritse.

Mutta kyllähän tuollaselle höpsönhassulle pikku hinttapulille antaa niin kanssa-asukkaat kuin katsojatkin kaiken anteeksi! Miksköhän näin?
Niinno, enemmin ko. persoona täälläkin naurattaa kuin vituttaa. Kaipa se vaan on niin harmiton ja tuo viihdettä taloon kaikessa idioottimaisuudessaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihme homma muuten, tuo Nikohan saa vittuilla noille muille vaikka millä mitalla, kiukutella, mokailla, olla täysi kusipää jnejne, mut kukaanhan ei ikinä ärähdä sille kunnolla, laita sitä häätöäänestykseen, vetele pitkin korvia, tms
Saman oon huomannu itsestänikin. Jos ns "normaali" heteroihminen käyttäytys tuolla tolla tavalla, niin se luultavasti vituttas niin kovin, ettei tota ohjelmaa pystyisi katsomaan.

Mutta kyllähän tuollaselle höpsönhassulle pikku hinttapulille antaa niin kanssa-asukkaat kuin katsojatkin kaiken anteeksi! Miksköhän näin?
Niinno, enemmin ko. persoona täälläkin naurattaa kuin vituttaa. Kaipa se vaan on niin harmiton ja tuo viihdettä taloon kaikessa idioottimaisuudessaan.

Just tuon takia. Tavallinen ihminen vaikuttaisi vain ilkeältä ja ikävältä ihmiseltä, Niko ei kuitenkaan sellainen ole. Vaikka se tuiskahtelee ja räiskähtelee, on hän todella hauska, asukkaat nauravat päivittäin hänen jutuilleen, eleilleen, tekemisilleen jne, ja sama se on täällä katsojanakin.

Hän tarjoaa viihdettä :)

Tarkoititko siis että tavallinen ihminen se ei ole, ilkeä ja ikävä ajoittain kyllä. :)
Nimen omaan. Se, että Niko on henkisesti jälkeenjäänyt ei muuta sitä asiaa, että se on helvetin ilkeä, lapsellinen ja olis tosi vittumaista seuraa.

Jonkun pitäis työntää tolle Nikolle vaikka kaulin perseeseen. En tiedä auttaisko, mutta vaikka ihan viihteen vuoksi. Mä en jaksais katella tolla jätkää viittä minsaa pidempään. Olen ang0n kanssa samaa mieltä. Luulis Johanin tai Teron laittavan ton hiiren ruotuun.

Niko on NIIIN hintti ja NIIN sitä ja tätä, että saa skitsota muille joka asiasta. Tserilissä on eniten munaa, kun se sentään sanoo Nikolle vastaan. Ihme hiiriä nuo muut. Ampukaa nyt se mielellään heti.

Tarkoititko siis että tavallinen ihminen se ei ole, ilkeä ja ikävä ajoittain kyllä. :)
Tarkoitin että ei ole "tavis".
Nimen omaan. Se, että Niko on henkisesti jälkeenjäänyt ei muuta sitä asiaa, että se on helvetin ilkeä, lapsellinen ja olis tosi vittumaista seuraa.

:D Se ei oo kyl mun mielestä ilkeä... lapsellinen ehkä hieman, vittumaista seuraa ei todellakaan. Mä nauraisin aivan hulluna kokoajan sen seurassa livenä koska se on niiiiiiiiiiiiiin pöljä :D Vittumaista seuraa ois esim Ade, talosta pois potkittu Marianna jne.

Jonkun pitäis työntää tolle Nikolle vaikka kaulin perseeseen. En tiedä auttaisko, mutta vaikka ihan viihteen vuoksi. Mä en jaksais katella tolla jätkää viittä minsaa pidempään.

Vaikka sä ootkin ihan fiksu jätkä ni tässä en kyllä oo samaa mieltä ;)

Niko on talon parasta viihdettä melkeinpä... ja veikkaan että se voi voittaa koko paskan jos pysyy loppuun asti. Kuten sanoin jo ohjelman ensimmäisenä päivänä, Niko on voittaja-ainesta :hyvä:

Niko on talon parasta viihdettä melkeinpä... ja veikkaan että se voi voittaa koko paskan jos pysyy loppuun asti. Kuten sanoin jo ohjelman ensimmäisenä päivänä, Niko on voittaja-ainesta :hyvä:
No on joo voittaja-ainesta, koska se on perseestä ja ihmiset jostain syystä haluaa kattoa TV:stä tyyppejä jotka on perseestä. Mä kattoisin mieluummin ihmisiä, jotka osaa olla hauskoja olematta täysiä idiootteja.

se voi voittaa koko paskan

Eieiei!

Se on todellakin vajaa sekä ajoittain vittumainen ja ilkeä. Ja ei missään tapauksessa saa voittaa. Tosin viihdyttävyytensä takia vois pysyä vielä tuolla.

Ihmettelin vaan miks se häiritsee yllättävän vähän, vaikka se on noin negatiivisia piirteitä täynnä? Luultavasti johtuu vaan siitä, kun sen asettaa väkisinkin siihen "harmiton pikkuhinuri" -kategoriaan. Livenä tuskin kestäisin kovin pitkään.

Ai jumalauta sitä sunnuntaita kun Ade lähtee, voi olla aika mainio Niko-show päällä. :)

Noi tulevat asukkaat on vissiin oikeesti jotenkin erikoisia.:eek:

Kuitenkin jotku Siamilaisetkaksoset.

Pikkasen vaivaantuneen olonen toi Ismo.

E. Joo, ei vaikuta kovinkaan lupaavalta noi uudet asukkaat...

"alkoholi on suomessa sillain tabu ku sitä ei osata ottaa oikein" sanoi Cheryll....herran jesta ton tytön kans, olis hiljaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom