Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko se on tekstari uhrata. On toi niin järjettömän vastenmielinen ihminen. Niko on toinen, mutta sen viihdearvo on huomattavasti suurempi...

Oikeasti, se Andreas on nyt ihan pakko saada tuolta pois. Tällä viikolla sitten kaikki äänestää Andreas-.

Kyllä kyllä, mä sitoudun myös äänestämään että saadaan toi töpselinokkainen ämmä ikuisesti pois silmistä.

Mä voin äänestää kanssa (meille tulee kuulemma ero miehen mukaan jos uhraan ääniä bbhen:D). Eli ADE ____________________________! Ja kaikki muut kanssa! Tekee mieli latasta haulikolla (siis jos olisi sellainen) päin telkkaria joka kerta kun se lälly lässyttää telkassa. Hrrrr...:curs::lol2:

Olis kyllä kova sana ku olis Rachel ja Tuksu talossa ja hitosti alkoholia, Johan antais sormihyvää molemmille pikkutunneilla.
Johan yläkerran sviittiin yöksi Tuksun kanssa ni aamulla Johankin tietää miltä Gunde Svanista tuntuu 50 kilsan hiihdon jälkeen. :D Kyllä mä ainakin olisin "hapoilla."

Nyt on BB:n sivuillakin jo että harri on poistettu talosta, syynä sairastuminen, eli se on jo varmaa että takasin ei oo tulossa.
Ja kaksi naista taloon torstaina!

Ei jumalauta mitä tykitystä se tulee olemaan, jos J-Tuk ja Reitseli menee taloon. Pitää ehkä miettiä 24/7:n hommaamista.
Hahahah, joutuis kyllä melkein ottaa saikkua ja olla 24/7 nenä ruudussa kiinni! Olis täydellistä. Kaikki ketkä ovat nähneet sen Tuksu Sisters@RMJ07 tai sen missä ne oli laivalla, tietää millasta viihdettä tulee olemaan kun Jossu saa vähän menolientä.

Joko Reitseli ja Tuksu, tai siskokset Tuksu ja bileet taloon!:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom