Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin juu ;)Mä en tiedä tuollaisia sanontoja. Olenhan siveyden sipuli :evil:
Niin juu ;)
Emmä oikeesti tienny. Ikinä mistää sormikaasuista kuullukkaan :D
...
Mulla tökkii toi netti-tv, ärsyttävää. Tosin ei ne taida muuta tehdä kuin jutella?
Harri kannettiin juuri PK-huoneeseen, joten ilmeisesti sairaalaan lähti. Sen verran huonossa kunnossa on, että taitaa hänen osalta kilpailu olla ohi, koska 12h jälkeen ei taloon voi enää palata.
Harri kannettiin juuri PK-huoneeseen, joten ilmeisesti sairaalaan lähti. Sen verran huonossa kunnossa on, että taitaa hänen osalta kilpailu olla ohi, koska 12h jälkeen ei taloon voi enää palata.
Teetkö muka töitäkin? ;)Kannettiin? Siis kannettiin? Ketkä kantoivat ja miten tuolla nauhaviidakossa? :wtf: Informoitiinko asukkaita mitenkään?
Missasin tilanteen kun piti tehdä töitä... :D
Toi on kyllä paska homma... Toivottavasti tulee vielä takas.
Ade ja joku muu asukkaista veti lakanalla Harrin sinne bb:n käskystä, ja nauhoja sai siirtää kuljetuksen ajaksi. Koko tämän ajan kamerat osoittivat muualle, joten 247:sta tuota ei saanut seurattua.Kannettiin? Siis kannettiin? Ketkä kantoivat ja miten tuolla nauhaviidakossa? :wtf: Informoitiinko asukkaita mitenkään?
Missasin tilanteen kun piti tehdä töitä... :D
No höh..myönnän, että aloin jopa sietämään sitä jätkää. Se ensimmäisten viikkojen munaton käyttäytyminen ja itkeminen cherin perään vaan ärsytti mua. btw lupaan pistää yhden viestin työkännykännykästä Adelle jos saadaan se joukolla ulos tuolta.
Tuliks siitä se et tuotannon asioita ei saa keskustella kuulutus? kattelin keittiötä just sillon ja ne puhu letuista..Kun harri oltiin kannettu pk-huoneeseen ja niko ja mia meni röökille, niin ulkona kuulu helikopterin ääni. Niko ja Mia katteli, et oisko ollut mediheli. Tuskinpa mutta ainahan sekin voi olla mahdollista.