Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiks noi tajua, ettei kaikki voi olla hinttejä?
Kyllä tässä on ihan selvä masinoinnin paikka, että saadaan toi mieshuora Andreas pois tuolta talosta. Meno tulis oleen sen jälkeen täysin erilainen...eli joutuu jo itsekin harkitsee äänestämistä sunnuntaina...
Mitähän Ade tuumais jos tietäis että BBplazan äänestyksessä Tero on ylivoimainen suosikki ja itse on ylivoimainen inhokki..
Vois melkeen itekkin ensimmäistä kertaa koskaan äänestää, jotta ton saatanan itkupillin sais ulos tuolta.
Just mietin samaa tuota menoa kattellessa, oon aatellu että en todellakaan rahojani haaskaa kun yhdellä äänellä ei ole merkitystä, mutta masinointiin voisin lähteä mukaan.
Näin juuri. Ja oon ymmärtänyt että Adella olisi melkoinen pissis fanilauma takanaan jotka kyllä varmasti äänestää sen puolesta, eli kova homma tuo on ulos saada, vaikka toi jankkaaja onkin pelannu korttinsa päin persettä loppupeleissä.
Ei välttämättä kaiken fiksuin idea nukkua noissa sängyissä... siinä kun vähtäät ja pyörit unissas ni aivan varmaan katkee noita naruja. tai aamulla kun heräät ja et muistakkaan että siinä on niitä naruja...
BB sanoi että pitää nukkua sängyssä. Vain Harri saa nukkua muualla.