Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
EIKÄ!!!!
:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:jahas: voi vitun tuotantoyhtiön pellet

Jep. Marko on yritetty saada talosta jo kolme viikkoa. Koko ajan toi Vappukin vaan kertoi, miten pitää äänestää, että Marko tippuu. Aikas perseestä.

Mulle oli ihan sama kuka lähtee ja kuka jää, mutta... Mä laitoin Cheryllille 4 + ja Markolle 2 -

Ihan siitä syystä kun näin millaisia tyyppejä taloon tuli. Cheri on nuori, kännissä jo ollut kunnon huora, taloon tuli yksi todella hottis nainen, toinen ihan nätti, ja yks aivan vitun fruittari-playeri. Tältä kombolta odotan jotain, Markolla ei olisi ollut juurikaan mitään annettavaa tähän settiin uusien asukkaiden kannalta.

Kyllä poljettiin noissa koosteissa niin pahasti Markoa että ei ihme että putos.

no toivottavasti johan ei sentään ens viikolla lähde. uusia ei saa häätöön laittaa joten eiköhän siellä ole johan ja joku muu.

Mulle oli ihan sama kuka lähtee ja kuka jää, mutta... Mä laitoin Cheryllille 4 + ja Markolle 2 -

Ihan siitä syystä kun näin millaisia tyyppejä taloon tuli. Cheri on nuori, kännissä jo ollut kunnon huora, taloon tuli yksi todella hottis nainen, toinen ihan nätti, ja yks aivan vitun fruittari-playeri. Tältä kombolta odotan jotain, Markolla ei olisi ollut juurikaan mitään annettavaa tähän settiin uusien asukkaiden kannalta.

Just tämän takia naisilta pitäisi poistaa äänioikeus:D

Just tämän takia naisilta pitäisi poistaa äänioikeus:D

Olipas "fiksu" kommentti. Hah hah haa... :jahas:

Mä maksan mun 24/7, mä haluan nähdä viihdettä. Mua viihdyttää enemmän idiootti blondi huoraamassa ja esittelemässä rukkasiaan, kuin fiksu ja asiallinen kaveri.

Marko on jees tyyppi varmasti ja selkeästi älykäs, mutta viihteeksi siitä ei pahemmin ole.

Olipas "fiksu" kommentti. Hah hah haa... :jahas:

Mä maksan mun 24/7, mä haluan nähdä viihdettä. Mua viihdyttää enemmän idiootti blondi huoraamassa ja esittelemässä rukkasiaan, kuin fiksu ja asiallinen kaveri.

Marko on jees tyyppi varmasti ja selkeästi älykäs, mutta viihteeksi siitä ei pahemmin ole.

Elä nyt suutu, se oli vitsi:)

Elä nyt suutu, se oli vitsi:)

Suutun, ja mustaksi muutun. BB:ssä on kyse elämästä ja kuolemasta!!! :jahas:

Nääh, kunhan halusin perustella kantani. En oikeasti pidä Chipaa mitenkään viihdyttävänä YKSINÄÄN, mutta uusien asukkaiden tullessa taloon uskon että jatkon kannalta on parempi että Cheryll on mestoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom