Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm, ehkä jonnin verran meinas silmät pudota päästä, kun huomas että vanha luokkakaveri Karviasta pelmahtaa taloon. Tuli viä ihan puskista. Jos yhtäänkään vaan tunnen tota tyyppiä sen verran kun luulen, niin turha odottaa mitään räväkkyyttä häneltä talossa. Mutta voi olla että olen väärässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kusetuksen makua taas näissä rosenteissa!!!!

melko fiksun oloinen tuo serin kaveri vai siskoko se nyt oli. melkeen yhtä viksu ku seri itse :D

Hmm, ehkä jonnin verran meinas silmät pudota päästä, kun huomas että vanha luokkakaveri Karviasta pelmahtaa taloon. Tuli viä ihan puskista. Jos yhtäänkään vaan tunnen tota tyyppiä sen verran kun luulen, niin turha odottaa mitään räväkkyyttä häneltä talossa. Mutta voi olla että olen väärässä.

Ja kuka se heistä oli?

Kyllä Markon kaveri pistää paremmat perustelut kuin tuo Cheryllin sisko, just tuommosta perus paskanjauhantaa... "Cheryll on mahtava persoona ja sillä on suuri sydän"
Tuo on kuultu niiiiiin monesti

Tässä nähään taas naisten ja miesten välinen ero...
Sä heität tuommosen syväluotaavan analyysin, kun taas mun vastaava menis suurinpiirtein näin:
"Panisin."

Hehe. Joo. Pisti silmään HYVÄSSÄ [ulkonäkö] ja PAHASSA [luonne] joten oli pakko kommentoida muutakin kuin ulkonäköä. Kyllä se kaunis on mutta ois sääli jättää kommentti vaan siihen koska tuosta tytöstä tulee saletisti ongelmia :D

IIIIK, ziiz, mä oon telkkaris. HIhiHIhi.
Voi vittu. Eikö nyt voi sanoa, miksi jonkun pitää lähteä jos kysytään:jahas:

NOUUUUUUuuuuuuuu............. :curs:

IIIIK, ziiz, mä oon telkkaris. HIhiHIhi.
Voi vittu. Eikö nyt voi sanoa, miksi jonkun pitää lähteä jos kysytään:jahas:

"Pikkulikka".

e: Mantasta tulee mieleen se viime vuoden muija, joka aina huus "HILJAA!!", aina äänessä ja huutamassa.
Marko ulos, vai niin, toivottavasti Cheryl tajuaa jotain ja lopettaa ton bimboilun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom