Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Mia alko huutaa sen päälle ku Chery yritti puhua.. Pakkohan Cheryn oli siinä jotain sille sanoa.. Ja kyllä mä ehkä vähän tohon Cheryyn voin samaistua..
En mä nyt mielipidettäni tuosta pellestä yhdestä tilanteesta vedä. Jos sä voit cheryyn samaistua, otan osaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käsihommia! :dance:

lähellä ...:rolleyes:

Chery vaan yrittää epätoivoisesti sulautua porukkaan, johon se ei kuulu

Cheryll vois painua helvettiin mun TV-ruudulta, ärsyttävin asukas aikoihin...

PS: Ethän sattumoisin oo Cheryllin pikkusisko? En nimittäin keksi mitään muuta syytä sille, että joku voi puolustella sen käytöstä.

PS: Ethän sattumoisin oo Cheryllin pikkusisko?
En keksi mitään muuta syytä sille että joku voi puolustella sen käytöstä.

No en ole :D Voisko joku kertoa mikä siinä ihan konkreettisesti niin kovasti ärsyttää? Se että se on vähä blondi? ei osaa keittää puuroa?

No olisko se voinu tehdä sen vaikka niin, että olis ollu vain hiljaa ja antanu jonku sellasen puhua, joka tajus mitä pitää tehä :)

en mä tarkottanu tota tilannetta, vaan ihan yleensäkin.. ja Mia ois kyllä voinu pitää päänsä kiinni siinä tilanteessa eikä puhua toisen päälle :down: puhuis omalla vuorollaan..pikkulikka

No en ole :D Voisko joku kertoa mikä siinä ihan konkreettisesti niin kovasti ärsyttää? Se että se on vähä blondi? ei osaa keittää puuroa?

Tekopyhyys, tyhmyys, avuttomuus, ylimielisyys ja ylireagointi joka asiaan

Mia on todella pantava ja muutenki jees :D. Cherry on ärsyttävä, jolla on peukalo keskellä kämmentä joka asias.. Olis kyl aika jees olla äijä tuol talos nytte, ei yhtää pahat oltavat.

Tekopyhyys, tyhmyys, avuttomuus, ylimielisyys ja ylireagointi joka asiaan

Joo no se on tekopyhä, se on totta. Mutta vaan siks ku se yrittää sulautua tohon porukkaan.. ja tuosta ylireagoinnista.. kyllä mä uskon että jos sillä pierumarialla oli joku vatsatauti, nii sen pierut on varmaa oikeesti haissu aika vitun pahalta :urjo: en määkää kyllä paskanhajussa pystys nukkuu..

e: Mia näyttää mieheltä
e2: toi on kyllä vitun ärsyttävää ku Harri Cheryn puolesta anteeks pyytelee.. ihanku ne ois joku aviopari 25v naimisissa huoh

Helkutti, toivottavasti BB ei tällä tee sitä aina yhtä tylsää "tehdään sorretuista sortajia" käännöstä. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä porukka tuumaisi kun äijät saisivat paistatella koko viikkotehtävän BB:n suosiossa ja odotettua roolin vaihtoa ei koskaan tulisi. Taitaisi tyttöjä hieman kismittää.

en mä tarkottanu tota tilannetta, vaan ihan yleensäkin.. ja Mia ois kyllä voinu pitää päänsä kiinni siinä tilanteessa eikä puhua toisen päälle :down: puhuis omalla vuorollaan..pikkulikka
"pikkulikka" sanoo 20 vuotias tytön pyllerö :lol2:

Helkutti, toivottavasti BB ei tällä tee sitä aina yhtä tylsää "tehdään sorretuista sortajia" käännöstä. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä porukka tuumaisi kun äijät saisivat paistatella koko viikkotehtävän BB:n suosiossa ja odotettua roolin vaihtoa ei koskaan tulisi. Taitaisi tyttöjä hieman kismittää.

Jos tuota odotettavissa olevaa roolinvaihtoa ei tule, viikon päästä tuottajia nuijii päähän sellainen feministien armeija että oksat pois. Harmi että tällä kertaa ei ole Henan tapaista tyyppiä vetämässä rooliaan yli että saisi jotain katsottavaa.

Perus pottunokkahan tuo on..
Eihän oo vaan talon historian toiseksi ihkuin asukas ever. Viimekauden Mariiiia on omaa luokkaansa. Cheryll on tän vuoden talolaisista omassa liigassaan.

Se Mia on tosi ärsyttävää naistyyppiä, ja minusta oisi kiva jos Cheryllille annettaisiin vähän enemmin tilaa ja arvostusta, se oisi oikeesti paljon helmempi tyyppi, jos saisi tilaisuuden olla arvostettu.

Tekopyhä se nyt on, mutta niihän me kaikki. Mä kuitenkin luulen että tulisin tuolla sen kanssa toimeen oikein mainiosti.

Pitkä miinus kyllä sitte siitä ettei puuroa osaa tehdä. Miinusta siitä että se myös vähän turhan kärkkäästi tänään kilahteli remontin alussa. Pientä itsehillintää kaipaisi. Muuten kyllä ihku ja ihan varmasti kiva.

Eihän oo vaan talon historian toiseksi ihkuin asukas ever. Viimekauden Mariiiia on omaa luokkaansa. Cheryll on tän vuoden talolaisista omassa liigassaan.
Tämä on tullut selväksi jo aikaisemmista viesteistä, joten sinun ei tarvitse sitä joka viestissä viljellä. Cheryl tuskin tulee lukemana näitä viestä, ja kaiva sun yhteystietojas selville ja te tuskin tulette elämään onnellisina elämänne loppuun asti. Suomeksi: lopeta tuo hehkutus me tiedetään jo.
Se Mia on tosi ärsyttävää naistyyppiä, ja minusta oisi kiva jos Cheryllille annettaisiin vähän enemmin tilaa ja arvostusta, se oisi oikeesti paljon helmempi tyyppi, jos saisi tilaisuuden olla arvostettu.
Ja mistähän sinä sen tiedät, että "oisi oikeesti paljon helmempi tyyppi"? Tunnetko sä sen ja tiedät, että ei ole BB:ssä oma itsensä?

Voi vinetto, Marko taas häätöäänestyksessä. Eikö niille mikään riitä saatana. No eiköhän se ole kuitenkin cheri joka tippuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom