Koodisana vois olla vaikka kynäniska. Hokee sitä sitten, voidaan tulkita tämä sitten terveisiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koodisana vois olla vaikka kynäniska. Hokee sitä sitten, voidaan tulkita tämä sitten terveisiksi.
Muistaakseni esim. pakkispaidan pitäminenkin olisi kiellettyä, just ton viestittämisen takia.
En tiennytkään että se noin tarkkaa olisi, luulin että lähinnä viittaukset "yhteisöihin".Vaatteiden pitäminen joissa on tekstiä/kirjaimia on kiellettyä. Esim: vaikka paidassa lukis oma nimi, on kiellettyä ellei BB toisin määrää.
muistaakseni
Eihän änkkäri vois mitenkään mennä BB-taloon, kun sen tieteellisen tarkasti suunniteltu treeniohjelma ja ruokavalio menis päin persettä. Mutta täältä tulis ainakin äänet kyllä sille :DNGV:tä? Jotai rajaa ;)
Eihän änkkäri vois mitenkään mennä BB-taloon, kun sen tieteellisen tarkasti suunniteltu treeniohjelma ja ruokavalio menis päin persettä. Mutta täältä tulis ainakin äänet kyllä sille :D
Eihän tää nyt voi olla oikein. Ei mulla ainakaan ole yhtään paitaa jossa ei mitään ois? Vai Sponssaako BB niille kamat?Vaatteiden pitäminen joissa on tekstiä/kirjaimia on kiellettyä. Esim: vaikka paidassa lukis oma nimi, on kiellettyä ellei BB toisin määrää.
muistaakseni
Eihän tää nyt voi olla oikein. Ei mulla ainakaan ole yhtään paitaa jossa ei mitään ois? Vai Sponssaako BB niille kamat?
Helpostihan sitä pakkotoistolainen itsensä tuo esille ku hokee tyyliin "Mun on jätkät _pakko toistaa_ tää asia vielä kerran" tms...
Eihän tää nyt voi olla oikein. Ei mulla ainakaan ole yhtään paitaa jossa ei mitään ois? Vai Sponssaako BB niille kamat?
w00t, eikös sulla ole huomiseen asti aikaa käydä siellä kaupassa?No niin, nostellaas tämäkin ennen kiiman alkua. Pitää kiirehtiä kauppaan ennen kuin alkaa.:piis:
Vitsi mikä avatar! Kade. Siis tosta Vapusta.. Sä oot nyt niinku aika trendikäs. :DJoo, mä menin jo keskiviikossa.