Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NGV:tä? Jotai rajaa :rolleyes: ;)
Eihän änkkäri vois mitenkään mennä BB-taloon, kun sen tieteellisen tarkasti suunniteltu treeniohjelma ja ruokavalio menis päin persettä. Mutta täältä tulis ainakin äänet kyllä sille :D

Eihän änkkäri vois mitenkään mennä BB-taloon, kun sen tieteellisen tarkasti suunniteltu treeniohjelma ja ruokavalio menis päin persettä. Mutta täältä tulis ainakin äänet kyllä sille :D

aini perkele änkkäri menettäis kaikki lihat siellä ku perkeleen apinat ostais röökiä eikä sali vehkeitä ja rahkaa :D

Vaatteiden pitäminen joissa on tekstiä/kirjaimia on kiellettyä. Esim: vaikka paidassa lukis oma nimi, on kiellettyä ellei BB toisin määrää.
muistaakseni :rolleyes:
Eihän tää nyt voi olla oikein. Ei mulla ainakaan ole yhtään paitaa jossa ei mitään ois? Vai Sponssaako BB niille kamat?

Helpostihan sitä pakkotoistolainen itsensä tuo esille ku hokee tyyliin "Mun on jätkät _pakko toistaa_ tää asia vielä kerran" tms... :rolleyes:

Eihän tää nyt voi olla oikein. Ei mulla ainakaan ole yhtään paitaa jossa ei mitään ois? Vai Sponssaako BB niille kamat?

Muistasin et se menee kategoriaan ulkomaailmaan viestimiseksi jos on vaatteet jossa on jotain tekstiä. Esim: jos ois vaikka paita missä lukee DAVID :david: niin se menis urheiluvaatteen mainostamiseksi. voi tietenkin olla et jos jotain tekstiä jollain asukeista on päällään niin silloin BB on siihen luvan antunut pitää sitä; tavarathan/vaatteethan tarkastetaan ennen taloon menoa.

No niin, nostellaas tämäkin ennen kiiman alkua. Pitää kiirehtiä kauppaan ennen kuin alkaa.:piis:

No niin, nostellaas tämäkin ennen kiiman alkua. Pitää kiirehtiä kauppaan ennen kuin alkaa.:piis:
w00t, eikös sulla ole huomiseen asti aikaa käydä siellä kaupassa?

Upataas tämä!

Eli television mukaan BB-ohjelmaa seuraavat kirjoilkoon tänne mielipiteitään. Ohjelmahan alkoi siis klo 21.00 SubTv:ltä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom