Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic: Huh BB 24/7 maksaa 29€/kk welholta :wtf: Viime vuonna oli ilmanen jos oli joku kanavapaketti. Kyllä tuo canali on mielenkiiintosempi ja samalla hinnalla saa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arvauksia kuka casting-jengistä näkyy talossa? Mä pistän rahani siihen paksuun ponnariäijään, jolla oli Marimekon verhot päällä.

Jesjes, keskiviikkona se alkaa taas. Toivottavasti tulee hyvä. Katsoin kyseisen "Big Brother: Asukkaaksi taloon?" -ohjelman ja sielläkin oli, noh, ihan mielenkiintoisia ihmisiä taloon.

Toivottavasti saadaan hupaisaa seurattavaa taas joka päiväksi, ja mitä mielenkiinttoisampia tehtäviä suoritettaviksi.

perustakaa sitten oma tredi sille 24/7 ettei mene heti päivä pilalle ku tietää tapahtumat ennakkoon ....

En itse aio edes ostaa 24/7 taikka 12/7. Parempi se on katsoa päivän kohokohdat suoraan illalla telkkarista, tulee muutenkin niin hyvään aikaan.

perustakaa sitten oma tredi sille 24/7 ettei mene heti päivä pilalle ku tietää tapahtumat ennakkoon ....

Joo, ei saa puhua täällä. Sille täytyy sit avaa taas uusi.

Odottelen positiivistä yllätystä, että kisaajien joukossa on NGV mukana. Sitte mäki ostan 24/7 ja kattelen kun änkkäri kyykkää muilla asukkailla ja santsaa ärrältä kaikki maitorahkat. :whip:

Milloin tämä nyt alko?

EDIT; Näkeekö valitut asukkaat jo jostain?

Ma-La 22-23 Big Brother: kooste.
Ma-Pe 19-19:30 Big Brother Extra.
Su 21-22:30 Big Brother Talk Show: häätölähetys.

Eli vanhan kaavan mukaan mennään. Itse myös missasin tämän päivän casting koosteen, ensimmäisessä lähetyksessä olen varmasti telkun ääressä. Sormet ovat ristissä, että tällä kertaa on hyviä tyyppejä mukana.

Tänne voi myös ilmoitella, jos joku Pakkislainen on menossa taloon.

Mä veikkaan että se tatuoitu heppu pääsee joka "osas" laulaakin nii kivasti kuin harakka.

Jep tota mäkin veikkaan! perkele ku oli telvisio isol ja se alko öriseen, olin kaatua penkiltä!

E: Onko kukaa pakkislainen menos taloon? :D alko häiritseen nii pakko selvittää asia

Pistin uppimaan. menee vähintään 30min 1m upilla, joka ei ikinä suostu täysiä wörkkimään.

Tais jäädä uppimatta, uppii 37kb/s max, tossahan menee ikä ja terveys. No katsotaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom