Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen melko varma, että löytyy seuraavaa porukka:
1. Homo/Bi jätkä
2. Lepakko viherpiipittäjä
3. Lökäpöksyhoppari
4. Maahanmuuttaja.
5. Bimbo blondi.
6. Nörtti.
7. Lävistetty gootti.
8. Puuhelmi säbänpelaaja.

1. Homo/Bi jätkä
3. Lökäpöksyhoppari
4. Maahanmuuttaja.
5. Bimbo blondi.
6. Nörtti.
7. Lävistetty gootti.

Ja vähintään yksi rikostaustan omaava/luottotietonsa menettänyt.

1. Homo/Bi jätkä
3. Lökäpöksyhoppari
4. Maahanmuuttaja.
5. Bimbo blondi.
6. Nörtti.
7. Lävistetty gootti.
Vähän samanlainen kutina. Noita säbäpoikii saattaa olla pari.

Siinä eilisessä jaksossa oli jotku kaksoset, aivan käsittämättömiä tapauksia, vähän kun ois kaks satakilosta Saulia.:wtf: Voiskohan olla että ensimmäistä kertaa kaksoset pääsisivät taloon, nää kaverit oli kyllä sen verran ainutlaatuisia, että niitä ois hauska seurata.:lol2:

Tulee just nyt näköjään subilla uusintana toi eilinen jakso. Onhan tuolla melkoista menijää, Mr.Finland-kisan kolmonenkin(?) yrittää taloon. Eikös tuo Michael Jackson siinä alussa ollut tämä legendaarinen Goom-peikko? Olis tytöille vähän silmänruokaa,
mg8407hz2.jpg

Pitihän tuo sitten netti 24/7 tilailla, voi sitä syrjäsilmällä tuolta kakkosnäytöltä vilkuilla. ;)

Jahas, ostin sisällön elämään kolmeksi kuukaudeksi hintaan 29,90e.

Mitä mieltä te muutte olette, että olisi kiva nähdä keskivertoa paremman näköisiä ihmisiä talossa? En ole pinnallinen, mutta jotenkin en halua kattoa perusrumaa mongertajaa talossa tyyliin Einareita koko porukka. :)

Jotain "sisäisesti" kauniita roikkuperseitähän sinne tulee tai sitten yksi überkissa/-kolli jonka tuulipuvut häätää ekassa äänestyksessä.

Hitsi, just ajattelin samaa.. paitsi niillähän on vaitiolo velvollisuus ennen taloon menoa, ei saa kertoo kelleekkään jos pääsee.. :jahas:
Mutta suotavaa olisi, että mahdollisen pakkislaisen tyttö/poikaystävä tai muu sukulainen ilmoittaa asiasta täällä, kun kisailijat ovat taloon astuneet. Mä äänestän varmasti pakkislaista, oli se sitten kuka tahansa.;)

Mutta suotavaa olisi, että mahdollisen pakkislaisen tyttö/poikaystävä tai muu sukulainen ilmoittaa asiasta täällä, kun kisailijat ovat taloon astuneet. Mä äänestän varmasti pakkislaista, oli se sitten kuka tahansa.;)

NGV:tä? Jotai rajaa :rolleyes: ;)

Eli jos joku pakkislainen on siellä nii muistaa sitten lähettää terveiset ;) ellei se sit mee--> kommunikoinnin yrittämiseksi ulkomaailmaan/talon ulkopuolelle :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom