Jaa ne mee jo silloin taloon. Hyvä tietää tänään siis ostoksille.Keskiviikkona alkaa telkkarista, asukkaat astuvat taloon jo tiistaina. Ja jos aikoo hommata 24/7, näkee jo tiistaina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa ne mee jo silloin taloon. Hyvä tietää tänään siis ostoksille.Keskiviikkona alkaa telkkarista, asukkaat astuvat taloon jo tiistaina. Ja jos aikoo hommata 24/7, näkee jo tiistaina.
Huh BB 24/7 maksaa 29€/kk welholta :wtf: Viime vuonna oli ilmanen jos oli joku kanavapaketti. Kyllä tuo canali on mielenkiiintosempi ja samalla hinnalla saa..
Jep tota mäkin veikkaan! perkele ku oli telvisio isol ja se alko öriseen, olin kaatua penkiltä!
E: Onko kukaa pakkislainen menos taloon? :D alko häiritseen nii pakko selvittää asia
Päiväkirjahuone-tilitykset olis varmasti omaa luokkaansa :DToivon että Indica olis talos
Olen melko varma, että löytyy seuraavaa porukka:
1. Homo/Bi jätkä
2. Lepakko viherpiipittäjä
3. Lökäpöksyhoppari
4. Maahanmuuttaja.
5. Bimbo blondi.
6. Nörtti.
7. Lävistetty gootti.
8. Puuhelmi säbänpelaaja.
Vähän samanlainen kutina. Noita säbäpoikii saattaa olla pari.Olen melko varma, että löytyy seuraavaa porukka:
1. Homo/Bi jätkä
2. Lepakko viherpiipittäjä
3. Lökäpöksyhoppari
4. Maahanmuuttaja.
5. Bimbo blondi.
6. Nörtti.
7. Lävistetty gootti.
8. Puuhelmi säbänpelaaja.
E: Onko kukaa pakkislainen menos taloon? :D alko häiritseen nii pakko selvittää asia
Hitsi, just ajattelin samaa.. paitsi niillähän on vaitiolo velvollisuus ennen taloon menoa, ei saa kertoo kelleekkään jos pääsee.. :jahas:
Mutta suotavaa olisi, että mahdollisen pakkislaisen tyttö/poikaystävä tai muu sukulainen ilmoittaa asiasta täällä, kun kisailijat ovat taloon astuneet. Mä äänestän varmasti pakkislaista, oli se sitten kuka tahansa.;)Hitsi, just ajattelin samaa.. paitsi niillähän on vaitiolo velvollisuus ennen taloon menoa, ei saa kertoo kelleekkään jos pääsee.. :jahas:
Mutta suotavaa olisi, että mahdollisen pakkislaisen tyttö/poikaystävä tai muu sukulainen ilmoittaa asiasta täällä, kun kisailijat ovat taloon astuneet. Mä äänestän varmasti pakkislaista, oli se sitten kuka tahansa.;)
Mutta suotavaa olisi, että mahdollisen pakkislaisen tyttö/poikaystävä tai muu sukulainen ilmoittaa asiasta täällä, kun kisailijat ovat taloon astuneet. Mä äänestän varmasti pakkislaista, oli se sitten kuka tahansa.;)
Muistaakseni esim. pakkispaidan pitäminenkin olisi kiellettyä, just ton viestittämisen takia.Eli jos joku pakkislainen on siellä nii muistaa sitten lähettää terveiset ;) ellei se sit mee--> kommunikoinnin yrittämiseksi ulkomaailmaan/talon ulkopuolelle