Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
saisko ärriä yhtään enempää ku harri lukee. yleensä ei kenenkään ärrä vika ärsytä, mutta nyt on ihan sama mitä tuo jätkä tekee niin vituttaa kokoajan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Chery on nätti. Siitä ei voi kyllä kukaan olla eri mieltä.. Ehkä hiukset vähä karmeet mutta söpö naama.

e: vitun Mia karsee lehmä

saisko ärriä yhtään enempää ku harri lukee. yleensä ei kenenkään ärrä vika ärsytä, mutta nyt on ihan sama mitä tuo jätkä tekee niin vituttaa kokoajan.

:lol2:

ristoulos2ALM_410_bb.jpg

Mut tuo Marianna vai mikä sen nimi on, vaatis kyllä kunnon gängbängin. Oppis vähän hymyilee. :D

Legal disclaimer: itse en siis ehdota itseäni gängbängäämään häntä :D

Chery on nätti. Siitä ei voi kyllä kukaan olla eri mieltä.. Ehkä hiukset vähä karmeet mutta söpö naama.
Sääliks käy, kun tunkee naamasa joka asiaan ja tahtomattaan kääntä kaiken itseään vastaan eikä osaa puolustautua.

Mariannalla on oikeesti hemmetin outo huumorintaju, vitun tyhmiä juttuja.

Mia näyttää ilman meikkiä ihan panonukelta.

Tyypillisiä naisia ei saa mitään aikaan..

Ehti ne vissiiin 10 sekuntia keskustella, kunnes alkoi aseman hakeminen toistensa keskuudesta. Tämän takia vaaditaan aina mies johtamaan naisia, niin auktoriteettiasema on kerralla selvä, ilman väittelyä :)

ps, paitsi jos se mies on Harri :)

On kyllä Cherill niin perusblondi kun voi vaan olla, hyvin edustaa blondeja talossa :D

Varma lähtö luvassa ensi sunnuntaina veikkaisin.

Mitä vittua tuo Cherylkin tuolla pätee!!!
Niin vitun ärsyttävä akka kun vaan voi olla!

Edit: Niko ja Harri vaan naisten kanssa remppaa tekemään...samanlaisia hökeltäjiä ne on kuin nuo naisetkin

Mikä siinä niin kauheeta on? Herkkä tyttö pohjimmiltaan.. Haukkojen kynsissä..

e: Chery vaan ei pysty avautuu tuolla ja olee oma itsensä niin ei oikein tuu läheisiä ystäviä paitsi tuo Harri nyt tietty.. :D

Mikä siinä niin kauheeta on? Herkkä tyttö pohjimmiltaan.. Haukkojen kynsissä..
Katotko sä nyt perkele tuota ohjelmaa ollenkaan?? Ainut selitys miten voit tuota katsella suopein silmin on, että olet löytynyt kaltaisesi ihmisen. Joten varmaan ymmärrät sherryä paremmin kuin me.

varmasti on häätöäänestyksessä chery. silti harrin poistaisin ensin.

Katotko sä nyt perkele tuota ohjelmaa ollenkaan?? Ainut selitys miten voit tuota katsella suopein silmin on, että olet löytynyt kaltaisesi ihmisen. Joten varmaan ymmärrät sherryä paremmin kuin me.

Mia alko huutaa sen päälle ku Chery yritti puhua.. Pakkohan Cheryn oli siinä jotain sille sanoa.. Ja kyllä mä ehkä vähän tohon Cheryyn voin samaistua..

e: paskamaria on kaksnaamane juoppo

Kyllä mua silti eniten ärsyttää toi Mia, kunnon angstipentu!!!! :curs:

Kyllä mua silti eniten ärsyttää toi Mia, kunnon angstipentu!!!! :curs:

Mua Mia ärsyttää aikalailla myös. Jotenkin todella teiniangstinen... Pikkulikka on ihan oikea nimitys sille vaikka missään tapauksessa ei olisi Cherin kannattanut nimitellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom