Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tuolla yhdellä farttikoneella miestä? Kai naiset saa piereskellä siinä missä miehetki, mutta hyi wittu tuo tekee siitä taidetta. :urjo:

Säälittävää nysväämistä noitten sänkyjen kanssa..
Cheryll ja Harri pois talosta niin ei tartte tommosta kattoa. Lapsellista touhua.

Miks vitussa toi harri koko ajan roikkuu tossa Cherylissä. Muija diivailee ja harri on heti lohduttamassa. Vituttaa.

Hävettää kyl sekä äijän että lapsen puolesta. Itse ei kyl edes tervehtis tollasta pubiruusua, miten vitussa joku voi seurustella tollasen kanssa.
No se äijä onkin löydetty lähiöpubista. Löysin siitä kuvankin netin syövereistä.
ugly-smile.jpg

viimevuoden henri oli kyllä ihan huippu. itse kehulla ei ollut rajaa :D ja lisäksi oli kaikessa asiantuntija, vähän niin ku ite ;)

Oli Lahdessa intissä samaan aikaan mun kanssa. Jo silloin omasi selkeästi besserwisserin aseman ja kovasti koitti päteä asiassa kuin asiassa :rolleyes:

harrille pitäs luovuttaa joku vuoden nysvä pysti kun tulee ulos talosta.

Miten tuo puppeli kehtaa edes sanoa, että ei jaksanu tuota talon "diivailua". Sanoisin, että tuo apina oli kaikista leijoin talossa.

Mä mietin ihan samaa! Mua raivostutti niiiin paljon se Riston ylimielisyys... tollanen jätkä tarttis aika paljon nöyryyttä, että se näkis tässä maailmassa muutakin kuin oman perseensä :curs: Onneks se lähti - toisaalta ois ollut mielenkiintoista nähdä, kuinka raivon partaalle se olis loppupelissä saanut muut asukkaat ja katsojat.

Cheryll on ärsyttävin tyyppi koko talossa. Ensin ajattelin, että se vois olla ihan fiksu, ainakin jossain määrin, mutta ilta illalta se saa mun kiukkusuonen pullistuu entistä enemmän. "Yhyy, Minna lähti talosta, voi kattokaa mua kun oon surkee, yhyy, Harri tuu äkkiä lohduttaa" :curs: Helvetti mikä teko nyyhkyttäjä ja huomionhakunen pikku prinsessa..

Onneksi Risto sai kenkää talosta. Jos se olisi siellä vielä pätemässä, niin olisi pakkoo jättää koko BB kattomatta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom