Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulla kaikki kotona, vai miksi maailman rasittavimman ämmän jääminen taloon olis ollu hyvä??? :wtf:

Ton kommentin perusteella Manta oli sun suosikki? geesshhhh :wtf:

Anniina tai Terppa tulee voittaan ton setin. Oli muuten melkoista vimpulaa katsomossa.. En tiennyt aina kenen puolesta ois pitänyt hävetä eniten.. Meitä on moneen junaan, ja aina joku jää Kannelmäkeen. :david:

:offtopic: Se "Vappu on ihana" kyltti oli joku tuottajan ideoima juttu Vapulle. Kuulemma torstaina selviää enemmän, miksi Vappu oli vähän vaisun oloinen.

Edit. Ollos hyvä Akki!

Kiitos Purtsille viel!
Järkytyin eniten miten vähä siel oli yleisöä, vaikka oli täynnä. Telkkari vääristää. :D

Kiitos Purtsille viel!
Järkytyin eniten miten vähä siel oli yleisöä, vaikka oli täynnä. Telkkari vääristää. :D

Seitsämän kiloa, niinhän se Vappu sanoi.. ;) Tuli muuten heti mieleen Frendit;
Monica "Kamera lihottaa viisi kiloa.."
Chander "Kuinka monta kameraa sussa on...?" :D

Mikä siinä Terossa on niin hienoo et "kaikki" äänestäisi sitä..?
IMO Tero on väsyny tapaus - iha ihme jumittaja! Eikä toi viihdyttävyys oo ollu mitenkään erityisen huippu-luokkaa..

Jos Tero ei voita niin olen onnellinen, jos se EI ole Johan.. Ei jaksa sitä jätkää yhtään

Edit. Jos Tero ei voita, niin olen onnellinen, jos voittaja ei ole Johan. Johan ei ole mielestäni mukava mies.

No ei!! :D äikän tunnille siitä..

"Jos Tero ei voita, niin olen onnellinen, jos voittaja ei ole Johan" :hyper: :hyvä::lol2:
No mikä tossa nyt on epäselvää? Eli jos Tero ei voita, niin silloin seuraava on voimassa: jos myöskään Johan ei voita, niin Peeveli on onnellinen? Ihan pätevää suomea tuo minusta on.

Miten toi Anniina voi olla niin tyhmä: "Vilunkia, mikä se on?"
Hirmuisen symppis mimmi mutta yleissivistys 5-vuotiaan lapsen tasolla.

No ei!! :D äikän tunnille siitä..

"Jos Tero ei voita, niin olen onnellinen, jos voittaja ei ole Johan" :hyper: :hyvä::lol2:

Äikkä 8,jotain.. MUTTA.. tädäm A!!! eli en vaan osaa tätä kieltä :(.. (kirjotuksissa A)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom