Onko sulla kaikki kotona, vai miksi maailman rasittavimman ämmän jääminen taloon olis ollu hyvä??? :wtf:
Rasittavimman? Nyt hiljaa, Tuuli on ihana!:haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla kaikki kotona, vai miksi maailman rasittavimman ämmän jääminen taloon olis ollu hyvä??? :wtf:
Anniina tai Terppa tulee voittaan ton setin. Oli muuten melkoista vimpulaa katsomossa.. En tiennyt aina kenen puolesta ois pitänyt hävetä eniten.. Meitä on moneen junaan, ja aina joku jää Kannelmäkeen.
Se "Vappu on ihana" kyltti oli joku tuottajan ideoima juttu Vapulle. Kuulemma torstaina selviää enemmän, miksi Vappu oli vähän vaisun oloinen.
Edit. Ollos hyvä Akki!
Kiitos Purtsille viel!
Järkytyin eniten miten vähä siel oli yleisöä, vaikka oli täynnä. Telkkari vääristää. :D
Jos Tero ei voita niin olen onnellinen, jos se EI ole Johan.. Ei jaksa sitä jätkää yhtään
En nyt tajunnut vittujakaan tuosta lauseesta.
No mikä tossa nyt on epäselvää? Eli jos Tero ei voita, niin silloin seuraava on voimassa: jos myöskään Johan ei voita, niin Peeveli on onnellinen? Ihan pätevää suomea tuo minusta on.No ei!! :D äikän tunnille siitä..
"Jos Tero ei voita, niin olen onnellinen, jos voittaja ei ole Johan" :hyvä::lol2:
No ei!! :D äikän tunnille siitä..
"Jos Tero ei voita, niin olen onnellinen, jos voittaja ei ole Johan" :hyvä::lol2:
:lol2: Toi Jamo on kyllä ihan huippuäijä. Muuten toivoisin sen voittavan, mutta kun se on ollut tuolla niin vähän aikaa. :(Pari kertaa saanut repeillä Jarmolle :D
Ei, vaanTero voittoon!
Ansku toiseks!
Johan kolmoseks!
Jarmo neloseks!