Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivoisin Teron tai Anskun voittoa, mutta laittaisin rahat likoon Johanin puolesta, koska nytkin se oli kärjessä, vaikka on saanut myös paaaaljon miinusta. Finaalissa ei saa antaa kuin plussaa kai.

en usko että johan voittaa. luulen että anniina tai tero tän vie. katsellaan...ihan sama mulle kuka voittaa. itselläni ei oo nyt sellaista selkeetä henkilöä kenen ei toivoisi voittavan, toisin kuin esim viime vuonna kadi.

se astrologi vai mikä lie katsoi aivan kauden alussa tähtimerkeistä että tero voittais:D. jäänyt tuo mieleen. saa nähdä osuuko huuhaa "tiede" oikeseen tällä kertaa.

Kyllä tuo Johan voisi lähteä ulos. Kumminkin jos olymppialaisiin on menossa triatlonia kokeilemaan niin jokainen päivä jonka hän talossa viettää on menetetty treenipäivä.
Lahjattomat harjoittelee ;)

en usko että johan voittaa. luulen että anniina tai tero tän vie. katsellaan...ihan sama mulle kuka voittaa. itselläni ei oo nyt sellaista selkeetä henkilöä kenen ei toivoisi voittavan, toisin kuin esim viime vuonna kadi.

se astrologi vai mikä lie katsoi aivan kauden alussa tähtimerkeistä että tero voittais:D. jäänyt tuo mieleen. saa nähdä osuuko huuhaa "tiede" oikeseen tällä kertaa.

Pitkälti samoilla linjoilla olen itsekkin, tosin toivon, että joko Johan tai Tero voittaisi:
-Johanin voittoa olen toivonut alusta asti, mutta se on saanut jo niin paljon tähän asti.
-Loppua kohden olen alkanut toivomaan Teron voittoa, kuitenkin järkevin äijä tuolla talossa, huonona puolena Teron voitossa on se, että kaikki huuhaa-tieteiden edustajat pääsevät mainostamaan miten oikeassa olivat.

Toisaalta eipä kovin paljoa haittais vaikka Anniina tai Jarmo voittais..

Btw. Oliko Anniina Krökki tuolla katsomossa, vai näinkö harhoja? :D

Jestas että on tarkkasilmäistä porukkaa :D Eli kyllä olin. Ja oli kyllä mielenkiintoista nähdä, mitä touhu on kameran toisella puolella. Eli kiitos vielä Purtsille järkkäilystä :)

Anniina tai Terppa tulee voittaan ton setin. Oli muuten melkoista vimpulaa katsomossa.. En tiennyt aina kenen puolesta ois pitänyt hävetä eniten.. Meitä on moneen junaan, ja aina joku jää Kannelmäkeen. :david:

:offtopic: Se "Vappu on ihana" kyltti oli joku tuottajan ideoima juttu Vapulle. Kuulemma torstaina selviää enemmän, miksi Vappu oli vähän vaisun oloinen.

Edit. Ollos hyvä Akki!

Anniina tai Terppa tulee voittaan ton setin. Oli muuten melkoista vimpulaa katsomossa.. En tiennyt aina kenen puolesta ois pitänyt hävetä eniten.. Meitä on moneen junaan, ja aina joku jää Kannelmäkeen. :david:

:offtopic: Se "Vappu on ihana" kyltti oli joku tuottajan ideoima juttu Vapulle. Kuulemma torstaina selviää enemmän, miksi Vappu oli vähän vaisun oloinen.

Edit. Ollos hyvä Akki!
Ei kai se yks valkopaitanen karvanaama, joka piti koko ajan jotain älämölöä ollut pakkislainen?

Voi vittujen vittu. Mikä järki tässäkin elämässä enää on, kun Tuulikin läksi talosta? Jamo ei ansaitse finaalipaikkaa mitenkään.

Onko sulla kaikki kotona, vai miksi maailman rasittavimman ämmän jääminen taloon olis ollu hyvä??? :wtf:

Anna olis saanu jäädä, mutta parempi näinkin; pääasia, että päästiin siitä nalkuttavasta, määkivästä ja kamelin tavoin syövästä typerästä tamperelaiskantturasta a.k.a. Tuulista eroon.

Älä viitti...ite sä sen piirsit just ennen lähetyksen alkua ;)

Jestas että on tarkkasilmäistä porukkaa :D Eli kyllä olin. Ja oli kyllä mielenkiintoista nähdä, mitä touhu on kameran toisella puolella. Eli kiitos vielä Purtsille järkkäilystä :)
No eihän noin nättiä naiskauneutta voi olla huomaamatta :) Olikos purtsi btw kans melkein siinä sun vieressä?

Tosiaan todella harmi, että Tuuli poistui talosta. Teron ja Tuulin suhteen kehittymistä, koukeroita ja vaiheita on ollut hauska seurata. Niitten suhde on tuonut ohjelmaan tunteita ja dramatiikkaa aivan omalla tavallaan.

Olen katsellut 24/7 suhteellisen paljon ja mulle muodostunut todella positiivinen käsitys Tuulista:

-Tuuli ottaa kaikessa tekemisessä vilpittömästi muut ihmiset huomioon.
-Tuuli muodostaa omat näkemyksensä asioista ja seisoo niiden takana. Tämä on näkynyt esim. Teron ja Cherylin puolustamisena, kun muut ovat hyökänneet heitä vastaan.
-Tuulin nauru on omaperäinen ja joskus muut ovat tehneet siitä pilkkaa. Tämä ei ole häirinnyt Tuulia.
-Tuuli syö todella paljon ruokaa, mutta tämä ei todellakaan näy vartalossa.
-Tuuli tunnistaa ja tietää omat heikoutensa ja ongelmansa.

Kaiken kaikkiaan Tuuli on loistava tyyppi ja hauska havaita, että tuollaisen ulkomuodon omaava nainen on vielä sisältä kauniimpi.

IMO Tuulissa parasta on just se, kun sillä ei oo mitään tarvetta nuolla kenenkään perseitä vaan se pystyy rohkeesti puolustamaan heikompiosaisia ja sanomaan oman rehellisen mielipiteensä.

No joo, mun mielestä parasta Tuulissa on ihan, että se on niin perkeleen hyvännäköinen. Olisi saanut voittaa koko paskan.

Ei kai se yks valkopaitanen karvanaama, joka piti koko ajan jotain älämölöä ollut pakkislainen?

Ei tietääkseni. Tai ainakin toivon niin.. Ennen ohjelman alkua kun Vappu tuli paikalle, niin mua hävetti ihan vitusti se jengin käytös.. Siellä oltiin jo menossa naimisiin Vapun kanssa jne jne.

Tuuli oli alussa täyttä tapettia, mutta viime aikoina päässyt (ehkä Teron ansiosta) tosi hyvin mukaan tohon porukkaan. Harmi sinänsä, että joutu lähtemään, mutta toisaalta oon mä tähänkin finaalinelikkoon tyytyväinen. Jarmolla ois ollu loistavat mahdollisuudet voittoon, jos se olis laitettu taloon heti ekana päivänä, ihmetyttää vaan vieläkin miksi taloon pistetään porukkaa alle kuukausi ennen kauden loppua. Veikkaan että voiton vie Tero tai Ansku.:worship:

Tosiaan todella harmi, että Tuuli poistui talosta. Teron ja Tuulin suhteen kehittymistä, koukeroita ja vaiheita on ollut hauska seurata. Niitten suhde on tuonut ohjelmaan tunteita ja dramatiikkaa aivan omalla tavallaan.

Olen katsellut 24/7 suhteellisen paljon ja mulle muodostunut todella positiivinen käsitys Tuulista:

-Tuuli ottaa kaikessa tekemisessä vilpittömästi muut ihmiset huomioon.
-Tuuli muodostaa omat näkemyksensä asioista ja seisoo niiden takana. Tämä on näkynyt esim. Teron ja Cherylin puolustamisena, kun muut ovat hyökänneet heitä vastaan.
-Tuulin nauru on omaperäinen ja joskus muut ovat tehneet siitä pilkkaa. Tämä ei ole häirinnyt Tuulia.
-Tuuli syö todella paljon ruokaa, mutta tämä ei todellakaan näy vartalossa.
-Tuuli tunnistaa ja tietää omat heikoutensa ja ongelmansa.

Kaiken kaikkiaan Tuuli on loistava tyyppi ja hauska havaita, että tuollaisen ulkomuodon omaava nainen on vielä sisältä kauniimpi.

Allekirjoitan tämän kaiken todella paljon 24/7 seuranneenna, siksi oli todella sääli et jotkut vihasi Tuulia niin paljon, oli varmasti yksi talon rehellisempiä asukkaita ja toden totta sisäisesti todella kaunis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom