Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä se Teron "väsynyt" läppä oli eilisessä jaksossa vapusta, kun porukka alkoi nauraa ja tulee kuulemma sanomista? Meni vähän ohi.
Anyway,tero voittoon:rock: Anniinalle miinusta siis ja huolella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi hitto että rupee ärsyttää kun Anniina kokoajan heittää jotain "ihanaa" "jee" "mahtavaa" asiasta kun asiasta. Tommonen "yli"positiivisuus vaan ärsyttää niin paljon, oli se sitten teeskentelyä tai ei. Muuten ihan hyvä tyyppi.

mua ei toi anniina pahemmin ärsytä kun telkkarista ohjelmaa katson, mutta voin kuvitella että jos oisin itse tuolla talossa, niin heitot kuten "mikä on feministi" tai "onks ruotsin raha kruunA?" olis sellasia joitten jälkeen hyppäisin vaikka tasajalkaa aidan yli helvettiin sieltä talosta =D

Muutenkin huvittavaa, kun tonne bigbrotheriin otetaan vain kouluttamattomia, työttömiä idiootteja muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.(paras esimerkki oli bb-minnan vastaus koulutukseen: Peruskoulu ja "elämänkoulu" :DDDDDD). voihan se toki olla ettei sinne kovin moni fiksu tyyppi haekkaan. silti kyllä viihdyttävä ohjelma ja katson vastaisuudessakin, ei varmaan edes olis yhtä hauska jos siellä yhtään fiksumpaa porukkaa olis

Voi hitto että rupee ärsyttää kun Anniina kokoajan heittää jotain "ihanaa" "jee" "mahtavaa" asiasta kun asiasta. Tommonen "yli"positiivisuus vaan ärsyttää niin paljon, oli se sitten teeskentelyä tai ei. Muuten ihan hyvä tyyppi.
Eihän, toi on just söpöä. Kyllä muakin joskus semmonen ärsyttää, mutta Anniinan tapauksessa jostain syystä ei. Se on niin ihku:)

ja toinen mikä ärsyttää mua on se ku kokoajan jankkaa sunnuntaista. vähänkö jännitää jne.......

extrassa oli äänestys tilanne. terolla ja anniinalla oli +25%. johanilla joku vajaa +5% ja jamo muutaman kymmenyksen lussalla.

tosin tää kausi ois voinu loppua jo viime sunnuntaihin, on sen verta tylsä meininki talossa. yllättävän paljon vaikutti tuo viime sunnuntain häätö meininkiin talossa.

Hoho, miks noita on kielletty sanomasta "ooooooOoOOOO"? :lol2:

En tiedä, mutta mulla oli ainakin eilen helvetin hauskaa yksinäni, kun katsoin sitä niiden performanssia saunan edessä :lol2:

joo nyt on jotain itkemistä r.wiliamsin tahtiin :D:lol2:

pientä myötähäpeää....

Ei vittu miten myötähäpeän täyttämä jakso :D

Käy isäukkoa sääliksi.

Tää on vanhaa juttua, mutta eihän sillä ole edes isää. Mun käy Hennaa kyllä ihan sääliksi. Sillä ei ole mitään elämmässä pärjäämisen elementtiä. No onneksi se on syntynyt Suomeen, täällä kaikista pidetään huolta...

Ehkä se on halunnut julkisuuteen pohjimmiltaan sen vuoksi, että etsii isäänsä. Ei se sitä itse varmaan kyllä tunnista omassa olemisen ja elämisen kontekstissaan. Toisaalta isän puuttuminen saattaa usein näkyä juuri sinä, mitä Henna on.

Toivottavasti Hennallakin on joskus kuitenkin hyvä elämä ja koherenssin tunne. Kaikkea hyvää vaan jatkoon sille ja muille elämässä eksyneille...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom