Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Anna korsetti päällä, suu täynnä makkaravoikkaria ja samalla selittää kuinka panettaa. Kuumottavaa settiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tero hermostui eka kertaa talossa, pk huoneessa:eek:

tuulin ääni on kyllä aivan karmea tai siis tuo kimitys, todella hermoja raastavaa.

Huippujakso oli! Teron pisteet varmaan laski naisäänestäjien silmissä tuon jälkeen, toisaalta kun vastassa on Henna, niin sillä ei liene merkitystä.

Mutta kyllä tuo porukka onnistuu latistamaan tunnelman lähes aina, käsittämätöntä tuollainen tappelu.

Paras oli tuo loppu, kun Anniina ei Johanille anna, niin sitten turvaudutaan fleshlightiin :D

tero hermostui eka kertaa talossa, pk huoneessa:eek:

Tää oli järkytys. Pidin Teroa jo yli-ihmisenä, mutta näköjään silläkin on jonkin sortin pinna joka katkeaa.

Henna on niin ruma, seksitön, tyhmä, karmiva, yököttävä ja vastenmielinen ihminen, että en olisi koskaan uskonut tollasia voivan olla edes olemassa. Mä vihaan sitä syvästi, koko sydämestäni, aina ja iankaikkisesti. Mä haluan nähdä, että Vappu ja Kataja murskaa sen palasiksi haastatteluissa, mieluiten ulkonäköjuttuihin ja nolostuttaviin henkilökohtaisuuksiin menemällä. Vaikka tiedän, että Henna on sisimmässään paskana oleva ja onnettoman minäkuvan omistava, eksynyt ja nuori ihmisen riekale, mä haluaisin kovasti nähdä sen kärsivän.

Semmosta.

Henna on niin ruma, seksitön, tyhmä, karmiva, yököttävä ja vastenmielinen ihminen, että en olisi koskaan uskonut tollasia voivan olla edes olemassa. Mä vihaan sitä syvästi, koko sydämestäni, aina ja iankaikkisesti. Mä haluan nähdä, että Vappu ja Kataja murskaa sen palasiksi haastatteluissa, mieluiten ulkonäköjuttuihin ja nolostuttaviin henkilökohtaisuuksiin menemällä. Vaikka tiedän, että Henna on sisimmässään paskana oleva ja onnettoman minäkuvan omistava, eksynyt ja nuori ihmisen riekale, mä haluaisin kovasti nähdä sen kärsivän.

Semmosta.
:hyvä: Hienoa tekstiä! :rock:

Originally Posted by Hoku View Post

Semmosta.

anteeksi mutta.... henna on HOT!!! :kuola:

f_drterom_cf8c5f9.jpg

f_vw20082m_15e1c20.gif

Noh..empä sanois että kukaan noista talon naisista näyttää hyvältä, jos tuollainen täysin tälläämätön kuva otetaan..Ainut poikkeustapaus on Tuuli joka on luonnonkaunis. Meikit vaan hämää ja paljon..Annakin näyttää ihan karseelta,varsinkin sen naamaihottumansa kanssa.

Kyllähän hennaa voi jollain kierolla tavalla pitää kauniina, jos pitää leuattomista silikoni-bimboista..

(Itsehän en pidä)

En ole äänestäny kertaakaan tähän mennessä.

Nyt haluan kuitenkin pohjustaa illan lähetystä sen verran, että

PIDETÄÄN NYT HELVETTI SENTÄÄN HUOLI, ETTÄ HENNA LÄHTEE TÄNÄÄN TISSIT KOIPIEN VÄLISSÄ TALOSTA VITTUUN!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom