Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tero hermostui eka kertaa talossa, pk huoneessa
:hyvä: Hienoa tekstiä!Henna on niin ruma, seksitön, tyhmä, karmiva, yököttävä ja vastenmielinen ihminen, että en olisi koskaan uskonut tollasia voivan olla edes olemassa. Mä vihaan sitä syvästi, koko sydämestäni, aina ja iankaikkisesti. Mä haluan nähdä, että Vappu ja Kataja murskaa sen palasiksi haastatteluissa, mieluiten ulkonäköjuttuihin ja nolostuttaviin henkilökohtaisuuksiin menemällä. Vaikka tiedän, että Henna on sisimmässään paskana oleva ja onnettoman minäkuvan omistava, eksynyt ja nuori ihmisen riekale, mä haluaisin kovasti nähdä sen kärsivän.
Semmosta.
Originally Posted by Hoku View Post
Henna on niin ruma, seksitön, tyhmä, karmiva, yököttävä ja vastenmielinen ihminen, että en olisi koskaan uskonut tollasia voivan olla edes olemassa. Mä vihaan sitä syvästi, koko sydämestäni, aina ja iankaikkisesti. Mä haluan nähdä, että Vappu ja Kataja murskaa sen palasiksi haastatteluissa, mieluiten ulkonäköjuttuihin ja nolostuttaviin henkilökohtaisuuksiin menemällä. Vaikka tiedän, että Henna on sisimmässään paskana oleva ja onnettoman minäkuvan omistava, eksynyt ja nuori ihmisen riekale, mä haluaisin kovasti nähdä sen kärsivän.
Semmosta.
On siinä jätkällä pokkaa :DJohan veteli tekopilluun ihan pokalla tuossa huomisen pätkässä:lol2:
Ja jos joku on totamieltä, hän ei varmasti seuraa BB:tä. Tai sit et vaan oo tosissas!anteeksi mutta.... henna on HOT!!!