Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä tuo homosauli-läppä on? IMO ihan normi rento äijä vaikuttais olevan.
:D äijjä. äijää tosta ei saa tekemälläkään
Ei vittu noita Hekan sankaritarinoita. "Aina on hyvät bileet, ku mä oon messissä..." jne.

:jahas:
siis eikö noiden kunkin pitänyt tossa vuoronperään kehua itseään? minä ainakin niin ymmärsin.

Jahas, jättivät Satun ja Timon eroamisen näyttämättä.

edit. Hups, muistin sen tapahtuneen iltapäivällä, mutta nähtävästi tapahtuikin vasta illalla.

Mikä tuo homosauli-läppä on? IMO ihan normi rento äijä vaikuttais olevan.

Sauli on homo, vai oliko se bi-seksuaali. No, enempi kaiketi miehiin päin, tunnustanut myös julkisesti tuossa ohjelmassa.

Ja äijyydestä olen eri mieltä: Saulin ruumiinrakenne ja ulkonäkö, sekä pukeutuminen ym 'hiusten laittaminen' ovat aika naisellisia, eikä tuo vaatemyyjän ammattikaan mikään miehisin ammatti varmaan ole...

Mut Sauli on ihku. Mun mielestä semmonen pieni söpö maskotti :hyvä:

Sauli on homo, vai oliko se bi-seksuaali. No, enempi kaiketi miehiin päin, tunnustanut myös julkisesti tuossa ohjelmassa.

Ja äijyydestä olen eri mieltä: Saulin ruumiinrakenne ja ulkonäkö, sekä pukeutuminen ym 'hiusten laittaminen' ovat aika naisellisia, eikä tuo vaatemyyjän ammattikaan mikään miehisin ammatti varmaan ole...

Mut Sauli on ihku. Mun mielestä semmonen pieni söpö maskotti :hyvä:

Ja Sauli otti sitä kaljaakin kioskista aika miehekkäästi, kun taas Henri edellisellä reissulla osti karkkia ja sipsiä.. :D

E. Siihen ne "miehiset" puolet sitten loppuikin..

Pakko sanoa, että vaikka alussa naureskelin pikkusen tolle Saulille mutta onkin osoittautunut ihan hauskaksi tyypiksi.

Mitä v***n väliä sillä on onko se keijjo vai ei? Olkoon mitä on.

Rennolta se Sauli vaikuttaa, vaik kyl huomaa et on :david:. Ei sillä et se mua haittais.

Tänään taas on luvassa malliesimerkki suomalaisten BB-katsojien typeryydestä, kun Satu, joka siis voisi aiheuttaa jatkossa huikeita mustasukkaisuusdraamoja ja kiukkukohtauksia äänestetään murskaavasti ulos talosta. Taloon jää autotuunaaja-Heka, joka takuuvarmasti ei aiheuta jatkossakaan yhtään mitään, kunhan puhuu junttiharrastuksistaan ja kehuu itseään.

Tänään taas on luvassa malliesimerkki suomalaisten BB-katsojien typeryydestä, kun Satu, joka siis voisi aiheuttaa jatkossa huikeita mustasukkaisuusdraamoja ja kiukkukohtauksia äänestetään murskaavasti ulos talosta. Taloon jää autotuunaaja-Heka, joka takuuvarmasti ei aiheuta jatkossakaan yhtään mitään, kunhan puhuu junttiharrastuksistaan ja kehuu itseään.

Eihän se niin varmaa ole :)

Ihmettelinkin mistä jengi voi olla perillä noista tuloksista :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom