Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt odotellaan sit niitä huomisia morkkiksia, Satu anto jo hyvää esimakua sille.

Viihdyttävä jakso pitkästä aikaa. Tosin oisivat voineet enemmän näyttää niiden sekoilua. Eka puolituntia näytettiin kun istuivat hiljaa ja tuijottelivat tulta...

Niin tosta Akin tempauksesta vielä. Ei kai se nyt mikään "musta surma" ollu mutta mä haluan nähdä siitä copterline-muuvista Youtubessa mahdollisimman pian videon jossa on mieluiten joku päähän soimaan jäävä dance-beatti taustalla. Kiitos.

Tylsää katottavaa ollu tähän asti, mutta johan nous mielenkiinto ku viina alko virtaamaan ja parisuhteet hajoomaan. Seuraava jakso on taas pakko kattoa.

Hei jee! Voin pistää tähän mun ekan banskun! :dance:

Toisaalta nyt menee varmaan kolme viikkoa ennen ku noita taas juotetaan...

Eka oikeasti hyvä jakso tuli kyllä tänään:hyvä:. Jospa se tästä lähtis kunnolla alkuun kun tuottaja huomaa että viina nostaa ihmisistä parhaat puolet esiin:D

onneksi homppeli sauli älys ostaa sitä viinaa kunnolla. jos henri ois päästetty ärrälle niin varmaan ois ostanut sipsejä, suklaata ja max pari saunakaljaa:jahas:. odotan illan jaksoa jo kuumeisena että mitäs se satu itkee siellä bb:n huomassa. timokin on kyllä aika kumma tapaus, muille selittelee tunteistaan satua kohtaan ettei ole oikein kiinnostunut jne... sitten kuitenkin antaa välillä sadun ymmärtää ihan muuta. munaton mies sanon mä. ei pohjalaisuuden kanssa mitään tekemistä tuon asian kanssa vaikka se niin yrittää selittääkin. pohjalaisethan on nimenomaan suoria joka asiassa eikä kiertele mitään. mistä lie stadista oikeesti tuokin:D;)

Satun palkki oli niin paljon miinuksella eilen, että hyvä kun mahtu ruutuun ja Heka oli jälleen plussalle (kukahan sitäkin äänestää), joten ei liene epäselvyyttä että Satu pääsee talon kärsimyksistä ja Rambo-Heka jää kertomaan inttijuttuja taloon.

Hienoa, että kaikki kakarat äänestävät ja sen lisäksi aikuiset, jotka eivät tajua hyvän viihteen päälle yhtään mitään..

Satun palkki oli niin paljon miinuksella eilen, että hyvä kun mahtu ruutuun ja Heka oli jälleen plussalle (kukahan sitäkin äänestää), joten ei liene epäselvyyttä että Satu pääsee talon kärsimyksistä ja Rambo-Heka jää kertomaan inttijuttuja taloon.
mutta vain viikoksi

Joko nuorison keskuudessa on levinnyt tuo kulmakarvojen raidoitus Timon tyyliin? Minä odotan pelonsekaisin tuntein koska näen ensimmäiset.. Aikaisemmin on jo nähnyt niitä, joilla toisesta kulmakarvasta ajettu pieni viiru pois.

[nelo];1679046 sanoi:
Joko nuorison keskuudessa on levinnyt tuo kulmakarvojen raidoitus Timon tyyliin? Minä odotan pelonsekaisin tuntein koska näen ensimmäiset.. Aikaisemmin on jo nähnyt niitä, joilla toisesta kulmakarvasta ajettu pieni viiru pois.

Toi oli muotia joskus 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa.

:VanillaIce:

:urjo:

yleensä raidat on toisessa kulmiksessa, mutta timppa on erilainen jo on ajanut molemmista:D
:VanillaIce:

:urjo:
cool08.jpg
vs timo
8143010478532454008web_0.jpg

Voi vittu, totako se matki, ku mietin, et jostain noi raidat on tutut! Ei sillai et vanilla icea kuuntelisin..ice ice baby:dance:

Kyllähän noita raitoi näkee.. yleensä kyl vaan vain toisessa kulmassa ja vain yksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom