Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Sä oot kyllä nyt väärässä. IMO Heka on just sen olonen, että se joutuu aina soittelemaan kavereille kun kukaan ei ikinä soita sille.

Mainittiinko jossain kohtaa mistä ne Pelimies-paidat oli tullu? Kelasin vaan, että kuinkahan pelimies sitä oikeasti on jos itelleen joutuu ostamaan/teettämään paidan aiheesta tehostamaan ko. statusta...

Todennäköisesti jostain tämän tapaisesta mestasta:

http://jynkky.com/shop/

erityisesti runkkurasvat-osio lienee Hekan suosiossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilinen jakso viihdyttävin tähän mennessä: oli kiva katella kun toiset nauttii aamupalasta ja kyllä mä ainakin repeilin tota Henrin kakaramaisuutta. Toivon, ettei vielä lentäis ulos, koska se ois kuitenkin äänestyksessä Satun jälkeen -> kolmatta kertaa pudotusuhan alla -> sitten lentää pöydät! :rock:

Voi vitsi, eikä kukaan sanonut Hekalle yhtään mitään sen kiukuttelusta. Mitä, tuliko se BB:stä hakemaan uusia kavereita vai mitä?

Peliin aika vahvasti kuuluu tuo kilpailijoiden ulos äänestys, vai meniköhän tämä Hekalta jossain kohdin ohitse :david:

kyllä meikä ainakin ymmärtää hekaa vaikka saihan tuota eilen nauraa ku mies oli aivan rikki. kun paskaa tulee jokapuolelta niin hermothan siinä menee, vaikkakin se oli itse aihheutettua. itellä menis ihan samanlain hermot. tosin olisin painunut samantien nukkuun jo siinä vaiheessa kun tupakit vietiin. just tollanen pikku kähinä piristää ohjelmaa kun tuntuu tänävuonna olevan niin perkelen kuiva meno muuten.

kadi on kyllä viimenen henkilö kenen kannattaa muistuttaa yhtään ketään noista rikkeistä kuten hän henkalle teki. hän on itse rikkonut ainakin 3kertaa jo sääntöjä:whip:

Sä oot kyllä nyt väärässä. IMO Heka on just sen olonen, että se joutuu aina soittelemaan kavereille kun kukaan ei ikinä soita sille.

Mainittiinko jossain kohtaa mistä ne Pelimies-paidat oli tullu? Kelasin vaan, että kuinkahan pelimies sitä oikeasti on jos itelleen joutuu ostamaan/teettämään paidan aiheesta tehostamaan ko. statusta...

Ne taitaa olla Veikkausliigan lanseeramia paitoja. Ainakin se missä on kilppari ja lukee "Tunnusta taktiikkaa" tai jtn. Musta tuntuu, että toi Pelimies on samaa sarjaa. Jostain luin, että Heka on toiminut Fc Lahden toimitsijana/järkkärinä.

Hekan toiseks pahin piirre (saatanan tyhmien juttujen jälkeen) on se että se ei pysty millään peittämään tunteitaan. Kun Einari tippu niin Heka oli ihan fiiliksissä. En mä sano ettei ois saanu olla, mut omien fiilisten näyttäminen siinä tilanteessa on tollasessa pelissä huono juttu. Tunteet nähtiin myös kun röökit vietiin. Hekalla meni ihan överiks se kiukuttelu.

Mulle on ihan sama kumpi tippuu.. Molemmat sais lähteä vaikka samalla kertaa. Mä en pidä kummastakaan. Mut toisaalta.. Mä vähän toivon, että Satu lähtis. Jos Heka selvii toisen kerran äänestyksestä niin se varmaan ratkee liitoksistaan.. Silloin ihmisten viimeistään pitäis tajuta kuinka saatanallinen molo se jätkä on.

kaikki kyllä tietää millainen se on. jos se ei nyt tipu niin seuraavassa äänestyksessä lähtee. jos ei ois eilen alkanut möksään niin uskon että satu ois lähtenyt tänä sunnuntaina ja henri viikon päästä. nyt tuo äänestys tulee menemään tiukille eli voi olla että henri lähteekin jo nyt ja vasta viikon päästä satu. mullekki kyllä ihan sama kuka lähtee. ehkä oiskin parasta että kaikki lähtis ja tulis vähän erilainen porukka tilalle:)

ehkä oiskin parasta että kaikki lähtis ja tulis vähän erilainen porukka tilalle:)

Peesaan tätä!
Harvinaisen tylsää porukkaa- nehän on kesäleirillä eikä BB:ssä prkl!!

joo hulluna panostivat tuohon haku hommaan ja tää on tulos toistaseksi. kaikkien aikojen lussuin bb tähän mennessä. jos ei parempaan pysty niin toivottavasti myös viimeinen kausi.

Kuka näki äsken Subilla BB:n mainoksen? Kiimaa luvassa, vika pusu oli paha, koska mulla oli just safkaa suussa. Varsinkin se lässytys ennen sitä oli kuvottavaa.

Ei sitä voi siitä syyttääkään, sen on just sen olonen et se on siviilissä aina ollu kaveriporukan huomion keskipisteenä, ja se on ollu kaikkien naisten kanssa. Nyt ku se ei oo kaikkien kadehtima, niin tilanne tulee sille uutena.

Tää taitaa mennä vähä päinvastoin... Heka tuskin todellakaan on mikää keskipiste, kukaan ei varmastikkaan jaksa kuunnella tollasen "uunon" pätemisjuttuja 5 min kauempaa.

Mut ensin Satu ulos ja sitte Heka. Heka nimittäin tulee saamaan lopullisen "itkuraivari" kohtauksen, kun on 3 kertaa äänestyksessä. Sen jälkeen se istuu marttyyrinä pipo päässä, eikä puhu kellekkää mitää eikä osallistu tehtäviin, kun sitä EI KIINNOSTA ENÄÄ MIKÄÄ!!!

Haha, äijät kaupassa! Latoo sitä bissee niin maan perkeleesti vaan! :rock:

E. "Ei mitään juustoa!" :D

E2. Olisi varmaan kohtuu nättiä mennä itsekin kauppaan joskus tuolla tyylillä, muovikassit auki ja hyllyt tyhjiksi. :D

Sauli pitäis näköjään lähettää joka kerta kauppaan

Ai Heka on nupiks vielä laulaja kännissä...

e-ei helvetti Fuxi:lol2:

on kyllä akilla aika äkänen kyrpä.

Äkänen?

Viimeksi kun se näytti kulliaan niin oli puolet pienempi kuin nyt, kylmällä ilmalla osansa asiaan.

Noh, oli miten oli, ei se lepopituus paljoa kerro. Ihan normi lotkokikkeli. Timolla oli vähän jännäkikuli.

Voi vittu mitä analyysia... :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom