Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei helvetti, ei oikein osaa sanoa kumpi noista pitäisi häätää. Ylivoimaisesti kaksi ärsyttävintä henkilö talossa, ehkä kuitenkin Satu on se joka voisi ottaa hatkat.

Ja voi elämä tuota Hekan hajoilua. Jätkä itkee kaikesta ja yrittää saada muut hyväksymään luovuttamisensa. Ensin kyllä lesotaan, että ollaan oltu intissä ja kaikkea (Ja vielä viiden (5) päivän mettäleirillä. Mikä vittu on muka viiden päivän leiri? Yöpymisharjoitus saatana, alle viikon reissuja ei pidetä leireinä). :wtf:

Heka ulos vaan. Säälittävä jamppa ja tosikkojen tosikko.

Satu on ärsyttävä, mutta ajoittain myös hauska. Lisäksi Sadulle on kivempi nauraa.

Big Brother: "Heka tulisitko päiväkirjahuoneeseen!"
Heka: "No vittu mitä?"
Big Brother: "Vierestäsi löydät maastopuvun, tetsarin, aseen ja lapion. Puet ne päällesi, täytät paljun, sukellat varusteet päällä paljuun, kaivat poteron ja ryömit lopun yötä asemaan ja takaisin patjalle pihalla. Vasta tämän jälkeen saat jälleen käyttää sanaa "armeija" - vitun tissiposki."

Kyllä tuo Heka voisi jo lähteä vittuun. Ihan äärettömän ärsyttävä jätkä. Jos on kiroilukielto niin eikö voi olla sitten hetken aikaa kiroilematta. Nytkö se dorka vasta tajusi, ettei siitä kukaan tykkää.

Olis ny vittu vetäny vielä hameen päälle ja tirauttanu muutaman kyyneleen. Luulisi nyt ARMEIJAN ja VIIDEN!! päivän METTÄLEIRIN karaiseen kaverin teräksen kovaksi. Hekalle tais iskeä puolukkapäivät pahasti päälle tai sit on muuten vaan hiekkaa vaginassa.

Aivan uskomattoman urpo ja nolo sälli.

Pakko itsekin vähän tilittää... Henri, Heka, mikälie paskahousu onkaan. Aivan tajuttoman väsynyt jätkä, aivan tajuttoman väsyneillä jutuilla varustettuna. Kyllä se viiden päivän mettäleiri ilmeisesti karaisi miestä sen verran, että on pakko kitistä joka asiasta. Kaveri on varmaan ollut joku kaminanlämmittäjä sen koko viisi päivää.

Hekalla näyttää olevan ihan vitun huono itsetunto. Kun huomaa yhtäkkiä että muut ei tykkääkkään siitä niin alkaa vikisemään ja itkemään kuin pikkulapsi. "Nyt ollaan jo toista kertaa äänestyksessä yhyyyy...":itku: Perttu oli helvetti aikanaan vissiin jokaisessa äänestyksessä eikä silti itkeny kertaakaan. Pointsit myös Satulle kun ei alkanu valittamaan äänestykseen joutumisesta.

Voin kuvitella kuinka Hekan inttikaverit on hajoillu tuohon sen kitinään huikean pitkällä 5 päivän leirillä! Nyt ovat helvetti takapihalla "leirielämää" viettämässä, halot ja kaikki valmiina, nukutaan ilmapatjalla jne. ja kitinä on tuota luokkaa. :david:

Ja kaiken kukkuraks toi vitun latvakakkonen on 26-vuotias oletettavasti MIES ja silti pillittää vittu ku joku pikkutyttö.

"Sä et voi tietää, mitä mun päässä liikkuu, kun oon toista viikkoa peräkkäin äänestyksessä."

Ei voi oikeasti olla tuon ikäinen, ilmeisesti armeijan käyny, ihminen noin vässykkä. Shaatana, Jarkon tai Timon pitäis antaa sille lankaa ja puikot ja käskeä se ämmä kutomaan sukkaa...

Ei sitä voi siitä syyttääkään, sen on just sen olonen et se on siviilissä aina ollu kaveriporukan huomion keskipisteenä, ja se on ollu kaikkien naisten kanssa. Nyt ku se ei oo kaikkien kadehtima, niin tilanne tulee sille uutena.

Sitte voidaan miettiä että millasessa porukassa se mahtaa liikkua. Mä tiiän joitain ihmisiä jotka hakeutuu tavattomien idioottien ja muutenki vähän saamapuolelle jääneitten joukkoon, et ne vaikuttais itte paremmilta, ku ovatkaan.

Ei sil et Henri mikää sympaattiinen olisi, toivottavast silti sais talos.

Aina pitäisi olla ympärillä 10-tyyppiä jotka sanoo "oot sä ihan hyvä tyyppi".

"Kuka on kingi?"
"Heka on kingi"
"Kuka on kingi?"
"Heka on kingi"
"a-a-asiaa!"
"Seinää potki täysii!"

"Rane ja Keravan kollit
Keravan kolleilla on omia näkemyksiä erilaisista asioista, joista "kingi" Rane on omaa mieltä, ja kertoo heille oman näkymyksen, johon heidän täytyy tyytyä."
lähde:wikipedia

Big Brother: "Heka tulisitko päiväkirjahuoneeseen!"
Heka: "No vittu mitä?"
Big Brother: "Vierestäsi löydät maastopuvun, tetsarin, aseen ja lapion. Puet ne päällesi, täytät paljun, sukellat varusteet päällä paljuun, kaivat poteron ja ryömit lopun yötä asemaan ja takaisin patjalle pihalla. Vasta tämän jälkeen saat jälleen käyttää sanaa "armeija" - vitun tissiposki."

Voi lollo että repesin ku kuvittelin ton vuoropuhelun bb:n ja Hekan välille! :hyper:

Aika hyvin bb saa hajoomaan osan porukkaa tuolla pihamaalla, ootan ihan jännityksellä kuin tässä käykään...

"Kuka on kingi?"
"Heka on kingi"
"Kuka on kingi?"
"Heka on kingi"
"a-a-asiaa!"
"Seinää potki täysii!"

"Rane ja Keravan kollit
Keravan kolleilla on omia näkemyksiä erilaisista asioista, joista "kingi" Rane on omaa mieltä, ja kertoo heille oman näkymyksen, johon heidän täytyy tyytyä."
lähde:wikipedia

Anteeksi ilkeyteni, mutta muijan kanssa:

"sano, että oon paras!"
"sano, että oon paras!"
"sano, että oon paras!"
"sano, että oon paras!"
"sano, että oon paras!"
"sano, että oon paras!"
"sano, että oon paras!"

Aika hyvin bb saa hajoomaan osan porukkaa tuolla pihamaalla, ootan ihan jännityksellä kuin tässä käykään...

Olis ollu hienoa jos siinä Henrin pahimmalla hetkellä, kun vitutus ja itkeminen oli pahimmillaan, olis roimautettu kunnon kaatosade niskaan niille.:D Varmaan olis mies lompsinu sisälle samatien.

Ei sitä voi siitä syyttääkään, sen on just sen olonen et se on siviilissä aina ollu kaveriporukan huomion keskipisteenä, ja se on ollu kaikkien naisten kanssa. Nyt ku se ei oo kaikkien kadehtima, niin tilanne tulee sille uutena.
Sä oot kyllä nyt väärässä. IMO Heka on just sen olonen, että se joutuu aina soittelemaan kavereille kun kukaan ei ikinä soita sille.

Mainittiinko jossain kohtaa mistä ne Pelimies-paidat oli tullu? Kelasin vaan, että kuinkahan pelimies sitä oikeasti on jos itelleen joutuu ostamaan/teettämään paidan aiheesta tehostamaan ko. statusta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom