Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
"Siis oikeesti, mä oon oksentanut viimeks teininä." Muutenkin kauhee haloo kuka oksentaa ja kuka ei, melkonen teini.

Sit muija on viel oksannut omalle päiväpeitolle. :rolleyes:

Tulee muuten itsellekin huono olo kun kattoo tota Nikon kotiviinistä hommattua krapulaa. Varmaan aivan järkyttävä olo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno ajoitus Kadilla, Jarkko kertoo äidin sydänvaivoista niin muija heittää "läppää".

Se kyl menee ihan teinistä noilla finneillä.

Mites siinä kokeessa kävi? En nähnyt alkua, tieskö Jarkko parhaiten?

"Ai biljardipallon? Mä kuulin et MILJARDIPALLON." Vahvasti menee, Kadi. Äänestetäänkö se kimpassa ulos?

Jarkko ties parhaiten, riitta yllättäen huonoiten. Kadi ei tada oikein ymmärtää mitä sille sanotaan.. Se ei oikei taida kunnolla osata suomea:D eihä se oo täällä asunutkaan ku ~puolet elämästään..

En ole montaa jaksoa katsonut tällä kaudella mutta heräsi mielessä kysymys tuossa pari päivään sitten katsoessa, että kuinkahan paljon paskaa nuo asukkaat oikein puhuvat. Helppo kehuskella ja vähän vääristellä omaa menneisyyttään kun tietää, että kamerat kuvaavat. Esim. tuosta pullanaama Jarkosta on vaikea uskoa, että olisi kovinkaan paljon ollut naisten kanssa tekemisissä elämänsä aikana. Samaten uskooko joku, että tällä seksuaalivähemmistöjen edustajalla eli Saulilla on ikinä ollut yhtään mitään juttua naispuolisten kanssa? Jätkä on niin puheen kuin maneerien puolesta puhdasverinen gay.

En ole montaa jaksoa katsonut tällä kaudella mutta heräsi mielessä kysymys tuossa pari päivään sitten katsoessa, että kuinkahan paljon paskaa nuo asukkaat oikein puhuvat. Helppo kehuskella ja vähän vääristellä omaa menneisyyttään kun tietää, että kamerat kuvaavat. Esim. tuosta pullanaama Jarkosta on vaikea uskoa, että olisi kovinkaan paljon ollut naisten kanssa tekemisissä elämänsä aikana. Samaten uskooko joku, että tällä seksuaalivähemmistöjen edustajalla eli Saulilla on ikinä ollut yhtään mitään juttua naispuolisten kanssa? Jätkä on niin puheen kuin maneerien puolesta puhdasverinen gay.

:hyvä:

Onko Vappu oikeesti laihtunut vääristääkö darra mun näköä näin pahasti?

Onko Vappu oikeesti laihtunut vääristääkö darra mun näköä näin pahasti?

darra vääristää :arvi:

Eipä tarvi ottaa munaa käteen viikkoon, kiitos kääkän.

Oikea ihminen lähdössä himaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom