Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko nuo jarkon hiukset ollu aina noin vitun järkyttävät?
Ne sai ton lookin tuolla talossa vasta...joo ihan hyvä että palautettiin Jarkko maanpinnalle ja sai lähteä:hyvä:

Kyllä tunsi pientä myötähäpeää noista Riitan kännipuheista:rolleyes:

Timohan niitä hiuksia leikkas, ei ollut alussa ihan noin järkyttävä letti.

Jarkko alkoi jo vähän ärsyyntyä Vapun kysymyksiin. Yllätys et toi yks on taas joku huora-poliisi, mitä vittua se sille kuuluu mitä jokainen sanoo.

Voin kertoo, että jonki verran hajoon jos tuo Viron vahvistus Kadi tämän vuoden big brotherin voittaa. Niko mun mielestä on voiton ansainnut!

Pahoin pelkään että niin saattaa käydä, mitä nyt tosta äskösestä äänestyksestä pysty päättelemään. Monet jotka pitävät Nikosta pitävät myös Saulista ja toisinpäin, josta syystä äänet näille kahdelle hajoavat kohtalokkaasti. Kadilla on taas omat vakiokannattajansa (teinit), joille se Kadi on ainoa voittajasuosikki. Eli voi käydä huonosti kun ei saa miinusääniä pistää. En tiedä mitä teen ranteilleni jos toi alkoholisti tän voittaa...

Mut enpä tienny että sauli on Mervi Tapolan pikkuveli ;)

vissii sukuvika toi viinaamenevyys.

Kyllä noi äänestykset sitten muuttuu, kun äänestetään suoraan toisia vastaan. Eli kun vastassa on esim. kadi ja niko, niin uskon nikon vievän, vaikka kadi muut hoitelisikin. Noi tämän illan prosentit on vähän hämääviä. Jengi on kuitenkin niin peruskateellista, että alkavat viime metreillä kelailemaan kuka sen rahasumman todella ansaitsee ja siinä vaiheessa ne kännisekoilut eivät auta juurikaan. Alkaa se persoonan todellinen punnitseminen, nyt tehdään vielä telkkaria. En tosin muista, että onko se tästä eteenpäin loppuun asti vastakkain vai joku elimination round ja parhaat sitten vastakkain tittelistä.

Olipa poikkeuksellisen turha posti. :zzzz:

Joo.. Mä sitoudun lähettämään Nikolle muutamia viestejä. Jos Smetanina vie, niin mä räjähdän. Perkele.

Mielummin vaikka Henri kun Kadi.

Kadi saisi viedä koko paskan. Sopisi mainiosti tämän kauden bb-henkeen.

Vaikuttipa Kadi taas aika v*tun typerältä kännissä (miksei selvinkipäin) eilisessä Big brother koosteessa. Ihmeellistä naamanvääntelyä ja puheesta ei ota sitte mitään tolkkua. Eipä sillä että kukaan ois kauhean fiksu, ku on kunnon laitamyötäsessä. Kadilla vaan tuntuu korostuvan se ihan oikea yksinkertaisuus sillon ku se ottaa märkää. En inhoa Kadia mutta en haluais sen kuitenkaan voittavan.

Ihan sama kuka tämän viihteellisesti ala-arvoisen kauden voittaa, kunhan vaan se on Niko.:)

Kyl se on niin väärin mun mielestä jos Viron vahvistus Kadi tän SUOMEN bb:n vie. Niko on mun mielestä voiton ansainnut, toisin kuin Kadi joka ei oikeesti oo muutaku alkkis ja törkeen tyhmä.

Jaa joko se viimeinen viikko alkoi. En ole varmaan kuin yhden kokonaisen jakson katsonut viimeisen parin viikon aikana. Pitäisiköhän ryhdistäytyä. Ei jää harmittamaan kun tämä kausi loppuu. Tästä puuttuu enää Kadin voitto...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom