Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan tuo yks tyyppi noissa kuvissa. Tekijämieheltä vaikuttaa.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=tessis
yliopisto-opikelija look eli kangaskassi , vihree pitkä kangastakki, rastat yms.... melko varmasti
samaa mieltä
Mä en jaksa tuota Fabea, jokseenkin nolo äijä. Aiheuttaa myötähäpeää.
tsekkaa kuvaotsikko
Nyt on todella gei meininki.
Aivan, mutta pistetään nyt ensin se tellu ulos. Seuraavaan äänestykseen sitten frbut ja pia.
Siis vittu perkele miten voi olla kaks noin laiskaa ja saamatonta paskaa (Kadi ja Tellu) tuolla talossa. Ton 150 kilsaa hiihtäis vaikka yksin kolmessa päivässä, mutta ei voi kun on vittu polvi kipee ja 35 astetta kuumetta :curs::curs::curs:
Tommosella asenteella varustetut ihmiset pitäis lähettää jonnekin siperiaan, niin vois miettii, että pitäiskö sittenkin yrittää joskus tehdä jotain ihan itse. Nyt vituttaa niin maan saatanasti tää lässytys. Ja kaiken huipuksi nää paskakasat vielä nauraa toisille, jotka vetää sisulla rinkiä tuolla pihalla. Turpaan pitäis laittaa niin että tukka lähtee.
Siis vittu perkele miten voi olla kaks noin laiskaa ja saamatonta paskaa (Kadi ja Tellu) tuolla talossa. Ton 150 kilsaa hiihtäis vaikka yksin kolmessa päivässä, mutta ei voi kun on vittu polvi kipee ja 35 astetta kuumetta :curs::curs::curs:
Tommosella asenteella varustetut ihmiset pitäis lähettää jonnekin siperiaan, niin vois miettii, että pitäiskö sittenkin yrittää joskus tehdä jotain ihan itse. Nyt vituttaa niin maan saatanasti tää lässytys. Ja kaiken huipuksi nää paskakasat vielä nauraa toisille, jotka vetää sisulla rinkiä tuolla pihalla. Turpaan pitäis laittaa niin että tukka lähtee.
Voi lollo! Kadi ihan pokkana kertoo mistä syystä tytöt eivät osallistu hiihtoon. :lol2:
Piialla nilkka kipee, Tiinan polvet ei kestä, Suvilla hartiat kipeät (muttei pahasti) ja Kadilla itsellään jotain sydänvaivoja.