Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tellulta ei puttuunut ku paskarantu alkkareista. se olisi kruunannut tellun:kuola::haart:

Tellu on kyl maailman seksikkäimpien naisten top satasessa ihan varmasti!

Jarkko oli kyllä evil :(

Voi vittu. Ah niin kaunista katsottavaa kun naisihminen on tuossa kunnossa. Not. :urjo:

Toisaalta, viihdearvo kasvaa kun on örveltäjiä talossa.

tellulta ei puttuunut ku paskarantu alkkareista. se olisi kruunannut tellun

Hehe! Ois nyt paskantanu housuun siinä lattialla, tai kussut jonkun laatikkoon, kuten se yks hampputukka viimevuonna teki!:D

Teinifanit varmana pystyy samaistuu Kadiin :)

Haha, oispa tellu hajottanu telkun. Ois voinu tulla vähän BB:ltä:whip:

Alko muuten oleen loppuyöstä telkkutellu kypsää kauraa:kuola::hyvä:

Hahahaha, parasta antia tähän asti, kunnon spedeilyä Kadin ja Tellun toimesta. Molemmat ihan riittävän kuvottavia. Piia heitti osittain vanhan kunnon marttyyrikortinkin tiskiin. Ihan oikein sille, olis haukkunut Jarkko vaan enemmän. :)

Voi vittu. Ah niin kaunista katsottavaa kun naisihminen on tuossa kunnossa. Not. :urjo:

Toisaalta, viihdearvo kasvaa kun on örveltäjiä talossa.

Tosiaan, aivan vitun yrjöttävän näköistä jos ämmät on lärveissään. Liian humalainen nainen on jotain todella kammottavaa...

Hyvät naurut kyllä sai kun Kadi sammutti pihasoihdun naamallaan, ja lopuksi Tellu sekoilee niin että tekokasvit ja telkat melkeen menee paskaksi...

:hyvä:

Tuntu vähän, että toi Jarkon holhoaminen meni vähän överiksi...muija kaatuu naama edellä notskiin ja pitäis vaan paijata? Muutenkin vaikutti vähän suunnitellulta toi Jarkon huutaminen Piialle...yrittääkö näyttää että ne munat sittenkin löytyy?

Paras jakso ehdottomasti tähänastisista. Kyllä tämmöstä menoo kattelee enemmin, kun jotain fucking sohvalla juoruilua ja makaamista. Jarkko olis saanu tylyttää sitä vitun ärsyttävää Piia kunnolla.

Tellulla on samanlainen kroppa ku talosta jo poistuneella Timolla, paitsi että Timolla oli isompi perse ja pienempi maha.

Noh älkääs ny, ihan hauskaa katottavaahan toi tellun känni pyöriminen oli. Ei mulle ainakaan tullut mitään "no hyi hlvt" reaktiota. Kyllähän naisillekkin häppä maistuu ja mikäs siinä jos jokus vähän pyörii humalassa. Ei siinä kuitenkaan omassa oksennuksessa, kusessa eikä paskassa pyöritty. Kohtuu harmitonta kompastelua vain, eikä mitään rasittavia kännilässytyksiä.

Edit: En nyt tarkoita, että toi mitään seksikästä oli tms. mutta ymmärrettävää kuitenkin.

Noh älkääs ny, ihan hauskaa katottavaahan toi tellun känni pyöriminen oli. Ei mulle ainakaan tullut mitään "no hyi hlvt" reaktiota. Kyllähän naisillekkin häppä maistuu ja mikäs siinä jos jokus vähän pyörii humalassa. Ei siinä kuitenkaan omassa oksennuksessa, kusessa eikä paskassa pyöritty. Kohtuu harmitonta kompastelua vain, eikä mitään rasittavia kännilässytyksiä.
Mut se on hauskaa, kun ne yleensä luulee tuolloin olevansa kuumimmillaan ja kaikkein seksikkäimpiä :D
Ei toi kyl tosiaan pahimpia ollu...

Mitkä oli siin After Ski - pippalois se ensimmäinen ja viimeinen biisi mikä soi? Vaikka just oli lähetys ni sanatkaan ei oikee oo enää muistissa. :jahas:

Tää nyt suoranaisesti oo sitä peruskeskustelua mitä bb:st vois sannoo mut jäi nyt vaivaamaan....

Ja sitten itse asiaan --->

Herranjumala mitä vinkumist siel talos oikee o suunnasta toiseen.
Sit mikä siin o ku nää kutsuu alkomahoolia viinaks esim. ne saa bissee ja sit huutaa et "jee, viinaa". :eek:

mr. X : "olipaha pippalot"
mr. Y: "no mitä joit?"
mr. X: "viinaa viinaa"
mr. Y: "eli siis jalluu, kossuu?"
mr. X: "eiku bissee tuli juotuu"
mr. Y: :jahas:
(tossa tommonen versio tästä mun mietteestä)

Onks kukaa muu kiinnittäny toho huomioo vai oonks mä eläny nää mun vähäisetki vuodet jossai luolas sit..? :rolleyes:

Jarkko :rock:
Anto sille helvetin goottipiialle vähä sanaa. Sit lähtee murjottaan sänkyyn. Ei näin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom