Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oho.. ei ois kiva olla Telamiina.. tellulellu.. oijoi. Varmasti imartelevaa lukea näitä kommentteja.. Siksi en koskaan tuu BB-taloon hakemaankaan.. Tosi tykätty nainen;)

Ohan se ämmä ihan niin perseestä ku perseestä voi olla, ja välillä tulee tosiaa bb.tä katsellessa kauhean suoraasanoen vihamielinen olo.. Oikeesti välil on sellanen vittu ku joku vetäis tota saatanan harakkaa pataa nii että soi, mut eihä noin sais naisesta ajatella :haart:.. Varmaa perseestä lukea noita kommentteja..

Njaa, eipä mua liikuta sen enempiä mutta taitaa aika ATM olla sen poikakaveri, mä en suostuisi kyllä tollasen kanssa seurustelemaan, jotaa kohtuutta sentäs tähän, mä oon ennemmin ihan ypöyksin ku huonon naisen kanssa, Tsemppiä vaan sille onnelliselle joka tota kattelee enemmänki.

Suvi on kyl ihan :haart:

nikon sanonta joka on tarttunut kaikkiin talossa. nikolle se sopii, muut sitten apinoi.
Jarkko ton kyl mun mielestä alotti, hoki tota jo ekoina päivinä ja siitä se on sit tarttunu kaikkiin.
Kohta tulee varmaan sama homma kuin viime vuonnakin, eli joku vanhoista asukeista äänestetään takaisin taloon. Ehdokkaina varmaan Timo, Einari ja joku kolmas.
Ite veikkaan kans noita ja Akia kolmanneks, ja et äänestys alkais jo ens sunnuntaina. Saa nähdä.
Oikeesti välil on sellanen vittu ku joku vetäis tota saatanan harakkaa pataa nii että soi, mut eihä noin sais naisesta ajatella :haart:..vaan sille onnelliselle joka tota kattelee enemmänki.
Tuli tosta mieleen kun toi Tellu kerto pari iltaa sit juttua provinssista (jätettiin taas sattumalta näyttämättä päälähetyksesä tää mahtava tarina.. :rolleyes:) Ne puhu jotain festareista ja Tellu kerto kutakuinkin näin: "Joo me heiluttiin pari kesää sit provinssissa siinä lavan edessä hirveessä kännissä kun joku bändi soitti [KJÄHKJÄHKJÄHKJÄH]. Sit mun kaveri huomas et vittu sil on känny hävinny. Sit huomattiin et vittu joku muija piti sitä meiän vieres kädessään ja katto sitä tyhmänä ja sen näkösenä, et kenenköhän tää on. No me mentiin kaverin kans sit sanoon sille et vittu yritätsä pöllii ton kännykän ja sen jälkeen pannutettiin sitä kunnolla ja sit se lähti karkuun siitä [KJÄHKJÄHKJÄH]. Ja arvatkaa mitä, sit huomattiin et ei vittu, sil oli oikeesti tasku revenny ja se olikin tippunu sieltä [KJÄHKJÄHKJÄH]! :curs:

Ja sattumaa et tos Tellun gallerialaatikos on tommone hassunhauska turpaanvetojuttu mitä näkee joskus gallerian 15v wannabekoviksilla:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=tessis

Ja sit vie pakko avautua tosta ton urheilullisuudesta.. Sillon kun noil oli se kuntotesti, niin muijista toisiks huonoin hyppäs jotai 170cm muistaakseni tms. No, Tellu päätti vetää yllätys, yllätys, pohjat ja hyppäs 70cm(!!) semmoseella vitun pingviinihypyllä ja sano sen jälkeen "Mä en osaa hypätä [KJÄHKJÄHKJÄH]" Siis kuinka vitun epäurheilullinen pitää olla et ei osaa hypätä eteenpäin?!?

Aaaah jopas helpotti...

mun mielestä niko sen "voin kertoa" hokemisen taloon on tuonut ja oon poikkeuksetta oikeassa :D

joku serlokki tän voi varmaan tarkistaa. oon kyllä pettynyt jos oon väärässä.

Voin kertoo, että Aki ei oo kyllä taloon takaisin tulevien mukana, jos tällanen äänestys siis tulee. Viime vuonnakaan ei Mika ollut sen härdellin takia.

Lauseet aloitetaan isolla kirjaimella. Älä yritä nokittaa, tai alan ihan tosissaan. ;)

Ei kaikkia lauseita aloiteta isolla kirjaimella, virkkeet kylläkin. Lisäksi tuo 'tosissaan' tulisi korvata sanalla 'tosissani', kuten edellä mainittiin.

Sori :offtopic:

Ja samaa mieltä kuin noin 50 ylläolevaa, eli Tellu pois talosta vaikken mä sitä mitenkään vihaakkaan.

Vittu mitä kitisijöitä tuola talossa. Hiihtäisivät eikä valittaisi koko ajan niin 150km ei olis mikään ongelma. Saakelin ämmät valittaa koko ajan, ettei kannata enää ees yrittää. Jos tuola olisi koko ajan ollut kaksi ladulla, niin varmasti saisivat matkan täyteen.

Piia ja Tellu :curs:

voi voi. jos nuo tajuais kunnolla yrittää niin bb kyllä helpottais tehtävää.

Aikamoisia vässyköitä kyllä tuolla. Muijat laittaa toisilleen tukkaa ja äijät vaan raapii munia. Hiihtäisivät nyt perkele kun sellainen tehtävä on kerta annettu.

Ei luulis olevan tuolle populalle vaikeeta hiihellä tuo matka.. Eipä tuo pida ihan ideaali oo siihen hommaan, mutta silti. Niko on varmaan joku spodari..

Noh hiihtäkääs nytten niin saa Siideri-Tellu keittoa huomenna, niin ja tietysti Sydänvika-alkoholisti-kuukautiset-prinsessa-migreeni-Kadi.

Äijille sentään pointsit kun viitsivät yrittää, mutta voi jestas, että osa noista muijista on turhia. Makoilee vaan ilman yhtään kiinnostusta, vaikka ei paljoa vaatisi päästä tuo tehtävä läpi. Kadikin osoittaa taas mahtavaa matikkapäätänsä.

Ota huomioon, että sillä on 35,1 astetta lämpöä.
:D tosiaan kaiken muun hyvän lisäksi

on muuten uskomaton selittelijä. no sehän sanoi että sillä on huono päivä :lol2:. en muista yhtään päivää milloin ois ollut se hänen päivänsä. aina valittaa ja sitten ku viinaa saa että vois renotutua niin alkaa aivan ihme horina, ei mitään tolkkua niissä jutuissa vaan on jossain aivan omissa maailmoissa. todella kummallinen tyyppi, ei voi muuta sanoa.

Hyvää kuvaa antaa kyllä ohjelma noista naisista. Kukaan ei jaksa liikuntaa harrastaa. Onhan tuo vittumaista hiihtää ympyrää paskoilla vehkeillä mutta näyttää nuo muutamat äijät sentään edes yrittävän. Musta olisi reilua jos eniten hiihtäneet saisi palkkioksi viinaa ja loput eivät, tai muuta vastaavaa. Lisäisi ehkä joidenkin (kadi, tellu) motivaatiota osallistua kilpailuihin eikä vain maata sohvalla ja kitistä. Ja tuo kadin kuume herätti hilpeyttä, eikös se normaali lämpö ole noin 36,5 - 37? :D

Tiinakin laskeskeli tunteja ja hiihtokierroksia tehtävän onnistumiseen. Vittu pistäs sukset jalkaan ja menis hiihtämään. Eihän tuo nilkuta eikä valittanut polvea muuten kuin silloin, kun pohjusti tehtävästä lusmuiluaan. Kadikin varmaan menee ylikuntoon, jos käy muutaman kilsan hiihtämässä :jahas:

Eikö ne tajua, että kun ne ei itse hiihdä niin jokainen metri on rasittamassa toisten lihaksia. Kadi on mun mielestä yrittänyt saada porukkaa luovuttamaan, jotta saisi hyväksynnän omalle läsöttämiselleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom