Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Lähtis se Tiina himaan sieltä. Luulis kiinnostavan hippasen eri asiat nyt. Pitäis kuitenki saada syömiset lepäämiset jne kuntoon. Jossain viikkotehtävässä ottavat takkiinsa niin eipä ole varmaan mukavata raskaana olla:rolleyes:
Veikkaan että heivaavat sen Tiinan ulos terveydellisiin syihin vedoten jos ei ite tajua lähteä.
Sitten joku uusi naama sisään ja se sitten äänestetään heti ulos kun mahdollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähtis se Tiina himaan sieltä. Luulis kiinnostavan hippasen eri asiat nyt. Pitäis kuitenki saada syömiset lepäämiset jne kuntoon. Jossain viikkotehtävässä ottavat takkiinsa niin eipä ole varmaan mukavata raskaana olla:rolleyes:
Veikkaan että heivaavat sen Tiinan ulos terveydellisiin syihin vedoten jos ei ite tajua lähteä.
Sitten joku uusi naama sisään ja se sitten äänestetään heti ulos kun mahdollista.

Juu, kyllä Tiina lähtee, huomen aamulla (perjantaina)

''Reilun vuorokauden positiivista raskaustestitulosta sulateltuaan Tiina on päättänyt poistua Big Brother -talosta vapaaehtoisesti. Hän ilmoitti asiasta tänään päiväkirjahuoneessa.

Tiina jättää talon perjantaiaamupäivän aikana.''

''Reilun vuorokauden positiivista raskaustestitulosta sulateltuaan Tiina on päättänyt poistua Big Brother -talosta vapaaehtoisesti. Hän ilmoitti asiasta tänään päiväkirjahuoneessa.

Harmi ettei tän viikon pudotusäänestystä voida enää perua, mutta eiköhän sinne joku tilalle saada. Nyt on Einarilla sitten yks vähemmän ahdisteltavaks.

Onpas hassu ohjelma. Itsekki alotin pari päivää sitte kattomaan ja ei voi muuta sanoa ku et vähintäänkin on Hauskaa viihdettä vaikkei niin Hyvää oliskaan. :hyvä::dance:

Meneeköhän se sitten niin, että joku niistä nettiäänestystolloista pääsee tuonne. Nehän oli varsin edustavan näköistä porukkaa:jahas:

Meneeköhän se sitten niin, että joku niistä nettiäänestystolloista pääsee tuonne. Nehän oli varsin edustavan näköistä porukkaa:jahas:

Sieltä ne kai noukitaan. Muistankos väärin vai eikös tuo Piia ollut yksi noista nettiäänestystyypeistä?

Ihme maiskuttelua peiton alla.

Tämä on Big Brother. Timo, se peitto helvettiin ja ota Satua rajusti takaapäin. Maxine, mene kolmanneksi pyöräksi Satun ja Timon seuraan.

Kyllä ne on tehny kaiken jo valmiiks, eli jos sieltä joku lähtee ite, niin tämä ja tämä henkilö sitten menee sinne...

olipas mtv3:en netti sivustolla heti etusivulla isolla; ''Bb-talossa kiihkeää seksiä''

Katkeraa juttua subin keskustelufoorumilta :lol2:

PRKL, kaksi viikkoa olen jänskännyt viikkotehtäviä, lisätehtäviä, ihmissuhteita, Henrin pomottamista ja kaikkea muutakin.

Olen roikkunut 24/7:n ääressä koko vapaa-ajan ja kirjoittanut tänne niinkuin olette huomanneet. Yöunet on jäänyt ihan minimiin ja koulu on kärsinyt.

Tämänkertainen viikkotehtävä otti tosi tiukoille, ja aivan varmasti kilpailijat olivat yhtä jännittyneitä kuin me täällä kotisohvilla.

Sen verran jumissa olen itse tähän että elän aika täysillä mukana talon tapahtumia.

Kun tehtävä meni läpi, niin kaikki hurrasi talossa ja kotona, ja pitkäaikainen jännitys laukesi hetkessä.

Joten mitä teemme:

1. Ostamme karkkia ja leikimme julkkispeliä

2. Ostamme viinaa ja laulamme, sitten myöhemmin nussimme

3. Ostamme tulitikkuaskin entisen seuraksi

Jos tämä on heidän tapansa rentoutua rankan viikon jälkeen, niin en todellakaan voi sanoa että ymmärtäisin...

Mun tekee ihan oikeasti mieli hakata päätä pöytään.

Noniin, vihdoin tuli 5*0,5l tölkkiä per naama juotavaa (ja toivottavasti illemmalla lisää). Tätä onkin jo odotettu jonkin aikaa.

Noniin, vihdoin tuli 5*0,5l tölkkiä per naama juotavaa (ja toivottavasti illemmalla lisää). Tätä onkin jo odotettu jonkin aikaa.

Jarkkoa vituttaa parast aikaa saunas, kun ei taida tulla enempää viinuu..

edit: Hyvä fiilis talossa tänään ja pumppulaulu Tiinalle :)

Keittiöstä tsekkasin telkkaria aivan tuossa äskeisen BBn lopussa ni ylläripylläri Eikka siellä jonkun päällä hässimässä. Ketä se oikein duunas ku ei oikeen nähny? :D

Oon kattonut tänään 12/7 varmaan kolme tuntia kun tajusin että noilla on kemut. Kadi on tänä aikana sanonut about sata kertaa "On se ihme että tämän talon kolme kovinta viinapäätä on Aki, Jarkko ja minä!..siis minä, vaikka olen nainen". Kolmella eri variaatiolla se jauhaa tota samaa levyä koko ajan. Sitäpaitsi se on kyllä sen verran kännissä, että pari bisseä lisää niin laatta lentää.

Saunaseksiä!

Edit: Ääh..ne alkokin lässyttää

Kadi on sanonut moneen kertaan, että hänellä on kova viinapää, mutta nyt melko vähäisten juomien jälkeen toisti n. 20 kertaa Eikalle, että rakastaa sitä, eikä tarkoita mitään pahaa yms ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom