Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko taas todeta että tuo on niinkun niiiiiiin järjetöntä paskaa koko ohjelma. Jäis mulla sekoilut sekoilematta jos kamerat surrais koko ajan vieressä.

Mutta onnea vaan talon asukkaille, tulee se 15mins of F koko porukalle.

Pakko taas todeta että tuo on niinkun niiiiiiin järjetöntä paskaa koko ohjelma. Jäis mulla sekoilut sekoilematta jos kamerat surrais koko ajan vieressä.

Mutta onnea vaan talon asukkaille, tulee se 15mins of F koko porukalle.

Samat fiilikset.

..enemmin sossumasseilla ku hikijulkkiksena..

talon puhutuin henkilö Einari pyrki illan aikana viihdyttämään tyttöjä runoilullaan ja lauleskelullaan. Einarin poistuttua huoneesta tytöt puivat ääneen hänen seksuaalista suuntautumistaan.

Poikien makuuhuoneeseen lopulta majoittunut Einari jäi lopulta niin sanotusti rysän päältä kiinni, kun puoli kuuden maissa aamulla BB-talon kamerat tallensivat epäilyttävää liikettä peiton alla hänen lantionsa seudulla.

http://www.youtube.com/watch?v=geGDu7yczpM&mode=related&search=
:D

Hmm.. Toi edellinen tapahtui siis joskus BB2007:n tokana päivänä. Vai onko Eikka taas mätkiny menee unissaan?

Einari kerto seurustelleensa viimeks Thaimaalaisen miehen kanssa:offtopic:
Ei jumalauta, Thaimaa kun on monesti lähellä sydäntäni niin pitänee alkaa seurata tuota enemmänkin :david:
AHAHAHA!
Ei mutta eihän noi miehet rumia ole, niinkuin te, arvon pakkotoistolaiset olette täällä.

Tässä esim. eräs kaunokainen, miespuolinen sellainen:

kaunis_poika.jpg

:eek: :lol2: :urjo:

Kaatuileeko muilla tuo 24/7? Vähän väliä tuntuu olevan joku huone sellainen, että kaatuu koko netti kun erehtyy klikkaamaan.:curs:

Ja voi :wall: kun en kuullu aiemmin tuosta että tuon 24/7:kin olis saanu ottamalla jonkin toisen maksullisen paketin.

E: Uuuhhlalala...Maxine bikineissä...:kuola: läählääh...Siis esterataa suorittamassa ja pyllistelemässä PIENISSÄ bikineissä, olipas...tuota...voe mahoton.

Missasin ton Maxinen pahasti. Mä näin vaan Timon siellä kekkuloimassa kalsareillaan...Ei sellasta jaksanu kattoa.

Satu oli tänään tissit aivan paljaana. Nukkumaan mennessä rasvasi jalkojaan ainoastaan stringit jalassa.

En muuten katsoisi, mutta töissä pyörii koko ajan taustalla :nolo:

Ei jumalauta, Thaimaa kun on monesti lähellä sydäntäni niin pitänee alkaa seurata tuota enemmänkin :david:
AHAHAHA!
Ei mutta eihän noi miehet rumia ole, niinkuin te, arvon pakkotoistolaiset olette täällä.

Tässä esim. eräs kaunokainen, miespuolinen sellainen:

kaunis_poika.jpg

No jo on melkoinen hottis ... :jahas:

Missasin ton Maxinen pahasti. Mä näin vaan Timon siellä kekkuloimassa kalsareillaan...Ei sellasta jaksanu kattoa.

Aijai, paha missaus. Tuolla Maxinella ei näköjään mikään turhan huono ole tuo takalisto. :eek: IMO Parasta koko isoveljen historiassa.
:IndicaHehkutusHymiö:

Oottakaapa vaan ku ne joutuu nukkumaan nuo päällä...sitten alkaa tulemaan ärräpäitä...ja eipä tuo henkka mitenkään toivonu tollasta rangaistusta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom