Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lutikka; elkku EI ole homo...sauli sen puoleen on ite sanonu olevansa
Pakko taas todeta että tuo on niinkun niiiiiiin järjetöntä paskaa koko ohjelma. Jäis mulla sekoilut sekoilematta jos kamerat surrais koko ajan vieressä.
Mutta onnea vaan talon asukkaille, tulee se 15mins of F koko porukalle.
Einari ja Sauli ovat molemmat bi-seksuaaleja, tänään molemmat kertoivat tuon 24/7:lla.
Joo toi oli se tokan päivän tumputus, mutta uutta tietoa mulle...Hmm.. Toi edellinen tapahtui siis joskus BB2007:n tokana päivänä. Vai onko Eikka taas mätkiny menee unissaan?
Ei jumalauta, Thaimaa kun on monesti lähellä sydäntäni niin pitänee alkaa seurata tuota enemmänkinEinari kerto seurustelleensa viimeks Thaimaalaisen miehen kanssa
Ei jumalauta, Thaimaa kun on monesti lähellä sydäntäni niin pitänee alkaa seurata tuota enemmänkin
AHAHAHA!
Ei mutta eihän noi miehet rumia ole, niinkuin te, arvon pakkotoistolaiset olette täällä.
Tässä esim. eräs kaunokainen, miespuolinen sellainen:
Missasin ton Maxinen pahasti. Mä näin vaan Timon siellä kekkuloimassa kalsareillaan...Ei sellasta jaksanu kattoa.
hahhahhaaa, rangaistuksia tulossa:evil:
no ei toi oo ees mikää rangaistus. mimmit vaan naureskeli.ja minkä saivatkaan... taitaa olla kaks, viiden ja kuuden henkilön ''ryhmä'' toisissaan kiinni käsiraudoissa