Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä Satun silmien räpsyminen johtuu ? Äsken ne otti sen puheenaiheeksi ja Satun lempinimeksi tuli räpsy :D

edit: Niin ja sanoi, et ei itse huomaa moista..

Johtusko se räpyttely jostai lievästä tik häiriöstä, mulla ainakin on joku saatanan pakkomielle käännellä silmiäni ihmeellisesti, tai sit tuo räpsyttely vois kans johtuu esim jos on ollu paljo tietokoneel.

Taas epämääräistä peiton heilumista. Ei vittu tämmöstä jaksa katella.

Tampereen keskustassa on nähty hirvi, menen paikalle.

Johtusko se räpyttely jostai lievästä tik häiriöstä, mulla ainakin on joku saatanan pakkomielle käännellä silmiäni ihmeellisesti, tai sit tuo räpsyttely vois kans johtuu esim jos on ollu paljo tietokoneel.
satu on kertonut tajunneensa silmien räpyttelyn johtuvan silmien kuivuudesta. on puhunut muutamaan kertaan asiasta. ilmeisesti talon valot ja ilmastointi aiheuttavat silmien kuivuutta - ainakin sadulla. on muuten vähän häiritsevää, kun itekin kiinnitti asiaan huomion. ja se kirjakieli kaikkine lapsellisine lauluineen, kivaa riparimeinkinkiä:curs:

Niinkun pitääkin :hyvä:

Kunnon vinkuja tuo Satu. Kuulostaa ihan South Parkin Kennyltä

En mä tiiä, jotenkin mä tykkään sadusta...

Saulista oli pahat ennakkoluulot, mutta sehän on ihan ookoo tyyppi, sais olla jopa kärkikolmikossa

No ei kyl sentään! Olisin varmaan revenny liitoksistani jos kaikkeen tähän tykitykseen olis heitetty viel P-U-M-P-P-I-S. Aikasemmin aamulla meinaan isoveli anto mahtikäskyn:

"Kaikki asukkaat vaihtaa patterit mikrofoniin"

Meinasin paskoo housuun.

Alko kauhee sutina.. Timo haki patterit ja roskiksen. Sit alko ihan mieletön vaihtorumba. Hyvin noi veti! Uskoisin, et palkinnoks tulee joku kiva karkki-ilta tjsp.

Joko jengi on laittanu rahansa likoon, että nähdään, kuinka bb:ssä ollaan tunti toisten vaatteissa?

Aika hulvattomia tehtäviä tänä vuonna. Onneks pääse itse vaikuttamaan noihin tehtäviin. Kiitos Big Brother.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom