Jotain on tapahtunut.... http://subject.subtv.fi/forum/thread.jsp?forumid=1&rootid=47973 Aika säälittävältä vaikuttaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
satu on kertonut tajunneensa silmien räpyttelyn johtuvan silmien kuivuudesta. on puhunut muutamaan kertaan asiasta. ilmeisesti talon valot ja ilmastointi aiheuttavat silmien kuivuutta - ainakin sadulla. on muuten vähän häiritsevää, kun itekin kiinnitti asiaan huomion. ja se kirjakieli kaikkine lapsellisine lauluineen, kivaa riparimeinkinkiä:curs:Johtusko se räpyttely jostai lievästä tik häiriöstä, mulla ainakin on joku saatanan pakkomielle käännellä silmiäni ihmeellisesti, tai sit tuo räpsyttely vois kans johtuu esim jos on ollu paljo tietokoneel.
Noita klippejähän näkee tuolta nettitv:stäkin, tosin vain 24/7:sta maksaneille käyttäjille.Miksei kukaan nyt nauhoita noita parhaimpia ja laita youtubeen. Hitsi kun itellä ei ole tallentavaa digiboxia yms.
Kas kas, yrittääkö Timo kenties etääntyä Satusta vai härnääkö vaan ajankulukseen?
Kyllä nyt mennään kieltämättä aika henkilökohtasuuksiin...
Niinkun pitääkin :hyvä:
Kunnon vinkuja tuo Satu. Kuulostaa ihan South Parkin Kennyltä
En mä tiiä, jotenkin mä tykkään sadusta...
Saulista oli pahat ennakkoluulot, mutta sehän on ihan ookoo tyyppi, sais olla jopa kärkikolmikossa