Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Vähän lisää ja siel piilotettais niitä samaisia elimiä.. Alkaa olee aika kinttaalla.

Timo antaa hyvää läpsyy Maxinen paljaille.. Lisää viinaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heheh läppä, joku vähän aikaa sit ilmeisesti kusi paljuun ja nyt ne kauho sitä sieltä mm. saulin olutölkkiin tehdäkseen jekun :D

Niin ja minkä takia tonne hopeemakuuhuoneeseen ei saa mennä?

edit: vielä tähän viestiin liittyen nii tohon tokavikaan pudotukseen piti pistää Kadi & AKI, meinaan Sauli ja Kadi tuskin toisiaan äänestää..

Aki ja Piia seuraavaan äänestykseen. Kovalla muistissa koko episodi.. laitan sen tänne jos joku haluaa.
edit: Toi äänestyshän riippuu heistä ittestään, mut noi kaksi alkaa vituttamaan enemmän kuin muut!

onko keittoo annettu asukkaille siis perjantaina? Sivusilmällä kattelin torstain jaksoo, ei tapahtunu kummempaa ku et heli ja heka sekoili kaupassa. Entä viikkotehtävä? Tuntu myös et helil juttu luisti paremmin ku aiemmin? En oo varma ku tosiaanki vaan ehkä vartin pysty kattoon.

Akilla mennyt yöllä melko lujaa: "- Sä oot aika heikoilla hangilla oikeesti, Aki keskeytti ja toisteli naiselle samaa lausetta 32 kertaa peräkkäin."

Aki on ollu tähän asti yks mun suosikeista, mutta nyt laski pojot ja roimasti ton eilisöisen takia. Ja niin laskee varmasti yleisestikin mikäli nää seuraavat lauseet päätyy päälähetykseen asti:

Aki -> Kadille: "Sä oot mulle pelkkä nainen!" x10
Aki -> Timolle myöhemmin: "Jos mä oisin sitä lyöny siltä ois lähteny henki" (puhe siis jälleen Kadista)

Yleisestikin ärsytti toi Akin käytös kun piti tulla jokaisessa riitatilanteessa naamaan kii provosoimaan.
Ensinnäkin noi lauseet mitätöi kaikki ne Akin aikasemmat puheet naisista: "mä en ikinä piereskele naisten makkarissa ja kunnioitan jnejne" Ja toisekseen, miks ees pitää sanoo tommosia lyömisjuttuja jos se ei käy mielessä? En ole rasisti, mutta pakostakin käy mielessä että onko mustilla miehillä jotenkin verissä tuo naisen alistaminen?

kaikki varmaan kulminoitu siihen, ku Kadi ei yleensä ottaen tee mitään talossa ja jätti päivätehtävänki väliin ja sai silti osallistua juhliin.
ja sit jankkas vielä vastaan Akille.
Kuka äänestykseen tai ei, se on noitten oma asia. Mut aika uhkaavaa oli kyl ton Akin käytös kaikenkaikkiaan.

Aki on ollu tähän asti yks mun suosikeista, mutta nyt laski pojot ja roimasti ton eilisöisen takia. Ja niin laskee varmasti yleisestikin mikäli nää seuraavat lauseet päätyy päälähetykseen asti:

Luultavasti (toivottavasti) tulee koska Einarin yölliset seikkalutkin päätyivät lähetykseen. Eihän se vielä kerro mitään mutta ainakin mitä on tullut mtv3:n sivuilta luettua niin kuulostaa mahtavalta viihteeltä, ei sitä voi jättää pois. Sitä mitä BB:n pitäisi ollakkin eli riitelyä, uhkailua etc.

pia ja heli juttelee kaloreista ja kulutuksesta. Heli sano että hän jos syö vaikka 2500kcal niin kuluttaa päivittäin reilusti enemmän. Se on mun mielestä aika paljon tommoselta 65kg muijalta.. vaatii aika raskasta liikuntaa ja aika kauan päivittäin..

"se on niin helppoa ku laihduttaa, en ikin tajuu noit diettei, ku syö vaa vähemmänku kuluttaa"

pia " ni mut sen oon tajun et sokerit jättää pois ja syö proteiinii niin , proteiini ku pitää näläntunteen kauemmin pois"

heli "nii mut ihan sama ku syö vaa vähemmän ku kuluttaa"

eli painonvartioiden dieetti, syö 2000kcal, saat syödä 500g karkkia, älä syö muuta.

Niin nyt sitä uppia!

Aki -> Kadille: "Sä oot mulle pelkkä nainen!" x10
Aki -> Timolle myöhemmin: "Jos mä oisin sitä lyöny siltä ois lähteny henki" (puhe siis jälleen Kadista)

Yleisestikin ärsytti toi Akin käytös kun piti tulla jokaisessa riitatilanteessa naamaan kii provosoimaan.
Ensinnäkin noi lauseet mitätöi kaikki ne Akin aikasemmat puheet naisista: "mä en ikinä piereskele naisten makkarissa ja kunnioitan jnejne" Ja toisekseen, miks ees pitää sanoo tommosia lyömisjuttuja jos se ei käy mielessä? En ole rasisti, mutta pakostakin käy mielessä että onko mustilla miehillä jotenkin verissä tuo naisen alistaminen?

Sehän oli täyskännissä?

Joo laita ihmeessä tuli tänään missattua !

H & H -kaksikko alkuun talosta pois, sitte Kadi, ja vasta sen jälkeen voidaan edes harkita Akia ;)

En ole rasisti, mutta pakostakin käy mielessä että onko mustilla miehillä jotenkin verissä tuo naisen alistaminen?
No tuskin tuo käytös on ihonväristä kiinni.
Itse ainakin valkoihoisena keski-ikäisenä heteromiehenäkin voisin kuvitella kännipäissäni laukovani ihan samanlaisia idioottimaisuuksia kuin Akikin. Just semmosia juttuja joita sitten selvinpäin katuu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom