Big Brother 2006

Toi juontaja-Mari on kyllä upea nainen! :kuola:
Harvinaisen harteikas muuten! ...vai tekikö se paita ja 16:9 TV mulle tepposet?

Sais vaan näyttää koko "selkää" niinkuin viime seasonilla! :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon alusta asti katellu tota ja nyt mä huomasin et joi Jenni on aika :kuola:

Pöh, Hanne on paras! Ainakin jos sillä ois hiukan normaalimpi hiustyyli. Jollain lailla se vaan on mukavan oloinen ihminen, persoonallinen hymy ainakin.
Ei sitten kyllä yhtään sytytä nuo talon blondit, ilman meikkiä ovat kuin haamuja.:down:

tää voi olla ehkä hieman :offtopic: mut niin mitä mieltä olette tosta miran ex jätkäkaverista, onko natu vai pikkuruista voisilmää havaittavissa kaurapuurossa?

PS. oikea henkilö lähti talosta :)

Kyllä kait se nyt natu on, eihän tuo nyt kovin kummosessa kunnossa näyttänyt olevan, ihan hyvässä kumminkin:D

Toi Mari Kakko on kyl tiukannu hyvin viime vuodesta, hemmetin kuuma, kuuminta hottia...:kuola:

Kakko oli muistaakseni aika harteikas jo juontaessaan etsijöitä tjsp. Mitähän se on tehnyt, vai onko luonnostaan? :kuola:

Jes meikäläinen sai just tänää 24/7 -kanavan.

Se Hena kuvottaa mua käsittämättömästi. Se ei oo pisaraakaan hauska, tunaroi koko ajan ja joka toinen sana on vittu. Paineensietokyky nolla, mikä tuli todistettua siinä kuittiepisodissa.

Ja tää eilinen naiseks pukeutuminen :rolleyes: Miten omaperäistä huumoria.

Suloisin on Hanne, sen nauru on tosi söpö. Miehistä Tatu petraa ku sika juoksuaan.

Se Hena kuvottaa mua käsittämättömästi. Se ei oo pisaraakaan hauska, tunaroi koko ajan ja joka toinen sana on vittu. Paineensietokyky nolla, mikä tuli todistettua siinä kuittiepisodissa.

Ja tää eilinen naiseks pukeutuminen :rolleyes: Miten omaperäistä huumoria.

Suloisin on Hanne, sen nauru on tosi söpö. Miehistä Tatu petraa ku sika juoksuaan.

Hena on vitun kova jätkä. Hanne taas tylsimpiä.

Toi juontaja-Mari on kyllä upea nainen! :kuola:
Harvinaisen harteikas muuten! ...vai tekikö se paita ja 16:9 TV mulle tepposet?

Sais vaan näyttää koko "selkää" niinkuin viime seasonilla! :hyper:
samaa katoin että perkeleen leviä hartialinja eritoten takaapäin.

onse kakko laihtunut, mutta myös todella paljon vanhentunut namaasta vuoden aikana.

Kakko on enemmänkin romuluinen. Semmoinen pitkäraajainen kolho. Naamasta on paha sanoa, kun meikkiä näyttäisi olevan sentin kerros.

Sinänsä kauheaa arvostella toisia ihan vain ulkonäön perusteella :D

Toivottavasti Suomen BB:ssä keksitään samanlaisia virikkeitä kun Briteissä (erotetaan kaltereilla talo kahtia, erilaisia tehtäviä, teema iltoja ym.) Eihän kukaan jaksa katsoa ohjelmaa jos kilpailijoiden aika vaan käy pitkäksi. Lisää viinaa ja isompia palkintoja. Vois lähettää tuottajille ehdotuksia

He ovat kuin kaksi marjaa... Mira ja Wallu (kopioin tämän tuolta toiselta palstalta). Aika osuva.

13164283web.jpg

12683816web.jpg

wallu-valpio.jpg

linkki19.jpg

:D:lol2: anonymity, toi oli jo aika paha, voi perkele ku naurattaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom