Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosin missevileven viestit on niin viiltävää analyysiä että määrällisesti varmasti oot kirjottanu eniten tähän treadiin. :D
Sen verran täytyy sanoa tuosta Olli-Kala systeemistä, että mä ihmettelisin suuresti jos Kala olisi vastassa. Mitä Neutraali tossa totes et aika outoa jos 6 vuoden suhde kaatuis johonkin suuteluun, niin pakko sanoa et joo, suutelu, yksi kerta nyt oiskin vähän eri asia kuin tuo monen viikon kiehnäys.
Suutelemisia on useasti, suutelemisen toivomista ja yrittämistä monesti, samoin kuiskailuja kuinka ne toisiaan haluaa, panettaa ym ym. Hienovaraisia ja todella törkeän suoria vihjaisujakin. Toistensa tuntitolkulla hellimistä ja halimista, kylki kyljessä kaulakkain sängyssä kiehnäämistä...
:D :D :D :D :DMitäs me sit tehää ku pik ryyteri loppuu!? :(
Voi niillä olla aika kivat kekkerit tänää ku ekaa kerta kaikki yhessä ilman kameroita. Mira varmaa istuu jossai nurkassa iteksee miettimässä miks kaikki pojat rakastuu muihin tyttöihin ja Porella tietysti poraa vaikka ei tiedä miksi. Kaki on munasillaa DJ:n kopilla toivomassa Loirin Varpunen jouluaamuna ja Kaarlo räppää ja uhoaa tappaa kaikki. Hena konttaa umpitunnelissa pöydän alla paskat housussa. Olli imuttaa Hannea käsi kasseissa kalvakka maha paljaana ja miettii että vieläköhä kala on pahana. Sari kirkuu koko illan ja hyppii kaikkien kaulaan Mikan vongatessa siltä piparia. Tatu ja Jaakko pelaa futista jääpalalla.
Mitäs me sit tehää ku pik ryyteri loppuu!? :(
Tatu ja Jaakko pelaa futista jääpalalla.
Mira ei :itku: , koska hän lähtee ennen puolta yötä naisensa luokse Pirkanmaalle :haart:Mira varmaa istuu jossai nurkassa iteksee miettimässä miks kaikki pojat rakastuu muihin tyttöihin
Hetkinen.. Sun profiilis tsekattuani luulen että me halutaan kuulla lisää.Mira ei :itku: , koska hän lähtee ennen puolta yötä naisensa luokse Pirkanmaalle :haart:
Ja senkin Mira tietää ettei ensi yönä
Se kel onni on - se onnen kätkeköönHetkinen.. Sun profiilis tsekattuani luulen että me halutaan kuulla lisää.
No hyvä on, riittää ku laitat sit maanantainaSe kel onni on - se onnen kätkeköön
Mitäs vidun playback-paskaa tuo suburban triben biisi nyt on!