Big Brother 2006

Onneks äänestettiin porukalla Kale taloon. Muuten ois kyllä ihan vitun tylsää mutta nytten on kiva kattoa ko se kapinoi niinku pikku lapsi. Paljon parempaa viihettä entä kauniit ja rohkeat sun muut lässynlässyn showt mikä tuostaki ois tullu ilman Kalea. Loistavaa :thumbs: .)

Juu ja mitä esim. Jenni olis tuonut muutamaksi päiväksi tonne taloon? Ei mitään. Muuta kuin ne kuluneet verkkarit. Kyl Kaarlo oli oikee valinta, ei kukaan muu pysty sekottaa kovemmin taloa parissa päivässä kuin Kale. Ainoa juttu taitaa olla vaan, että tällä kertaa se sekotti enemmän itteesä kuin muita talolaisia.

Mulle on oikeastaan jo aika sama kuka ton voittaa. Kukaan noista ei aiheuta mulle mitään hirveen negatiivisia tai positiivisia fiiliksiä. Kakilla jauhaa sama levy, olli on likanen 24/7 ja Sari nyt ei oikeastaan nappaa suuntaan eikä toiseen. Kaarlo vois tosiaan voittaa ihan vaan sen takia, et se suututtais monia. Oikeastaan kuka muu vaan, paitsi ei Kaki. Musta tuntuu, et mä en jaksa enää noit juttuja tän ohjelman jälkeen. Jos se voittais, niin virpomisesta jauhettais vielä ensi vuonnakin ja se on vituttanut jo pidemmän aikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paalulla ehkä pientä ylimielisyyttä havaittavissa...
Ai jos haluan syödä ilman että tulee melkein ylös? Siis kuten sanoin niin en mitään ihmeitä ole vaatimassa, vain jotain vähän inhimillisempää kuin nykyisellään bb:ssä.

Tai jos nyt toi Sari sitten on sun unelmies muija niin sorry jos loukkasin, makunsa kullakin:urjo:

Mä tavallaan ymmärrän tota Kaarloa.

Mulla oli melkeen täsmälleen samat fiilikset, kun oli kahden viikon joulu- ja uusivuosiloma intistä ja sen jälkeen tj4. Mua ei kiinnostanut loman jälkeen enää vittuakaan heittää lippaa kenellekkään, eikä kuunnella kenenkään alikessun mölinää...

Jos siis BB:tä voi verrata inttiin, niinkuin jotkut on tehneet... Itsehän en siitä mitään tiedä.

onhan tuo kaarlo ihan vitun dorka siitä ei pääse mihinkään. ja nyt siellä joku naureskelee että mitäs äänestitte kalen taloon. voin sanoa että täysin oikea päätös kun toinen vaihtoehto oli mira. ennemmin katon dorkaa kuin paskanpuhujaa :)

kaarlon itkeminen on ihan vitun turhaa, koska itse hän on päätöksen tehnyt taloon menosta tai siis päätöksen että tulee ehdolle paluu äänestykseen. kyllä muaki tollanen käskytys mitä bb talossa on ottais pannuun aivan tolkuttomasti. sen takia en tollaisiin ikinä edes hakisi/menisi. käskyttäminen on todella pyllystä.

Ai jos haluan syödä ilman että tulee melkein ylös? Siis kuten sanoin niin en mitään ihmeitä ole vaatimassa, vain jotain vähän inhimillisempää kuin nykyisellään bb:ssä.

Tai jos nyt toi Sari sitten on sun unelmies muija niin sorry jos loukkasin, makunsa kullakin:urjo:

Mun mielestä toi Sari näyttää lähinnä sialta...makuja on tietty monia, mut mun mielestä se, et on tissit, jotka on mahdollista puristaa rintaliiveillä esiin, ei tee muijasta hyvännäköistä...

Ja toivottavasti toi läski hamsteri ei tosiaankaan voita...vittu ottaa kuuppaan sen touhu. Siin vaiheessa ku se meni ärsyttämään Saria ku sil oli migreeni, mulla paloi käpy ihan täysin siihen retardiin. Ite kärsin kanssa migreenistä ja voin sanoa, et jos joku silloin tulee jonku vitun naamarin kanssa hassuttelemaan siihen viereen niin voi olla aika varma että tulee turpaan...kaveri joka epätoivoisella vimmalla yrittää olla joku rutinoitunu pillumagneetti. Ei saatana kaveri oo koskaan saanu pillua ja se sen mainostama pervoilukin on tosi hurjaa. Sälli puhuu runkkaamisesta, melko pervoa :eek: kukaan muuhan ei oo koskaan runkkaamisesta puhunu.

Ollissa vituttaa ainoastaan se, ettei se tajunnu kusta Kakin vaatteille tai päälle...

Kale alkaa meuhkaamaan joskus 04.00. Varmasti käy haastamaan riitaa jossain taksijonossakin. Oliko BB:n sivuilla, että se olisi halunnut päästä painimaan. Pienet piiloagressiot äijällä käsittelemättä.

Juu ja mitä esim. Jenni olis tuonut muutamaksi päiväksi tonne taloon? Ei mitään. Muuta kuin ne kuluneet verkkarit. Kyl Kaarlo oli oikee valinta, ei kukaan muu pysty sekottaa kovemmin taloa parissa päivässä kuin Kale. Ainoa juttu taitaa olla vaan, että tällä kertaa se sekotti enemmän itteesä kuin muita talolaisia.

Juurikin näin. Tavoitehan oli vaan estää Miran taloon pääsy, mutta sehän myös tiedettiin että Kale tarjoilee jotain äksöniä taloon. Ai saatana, että repeilin noille sen eilisille kilahtamisille ja tilityksille. :D Voi olla kaverille pienet morkkikset.

Oon kyllä varma, että Sari voittaa koko paskan ja Kaki tulee toiseksi. Sari on sen verran yksinkertaisen oloinen ja aito, että se varmaan vetoaa porukkaan. Ei ole ärsyttänyt käytöksellään ja möläyttelee välillä hyviä juttuja. Kaki sössi voittonsa noilla jatkuvilla virpomis- ja panojutuilla, jonka lisäks sillä tuntu menevän aina överiks Sarin hiplailu kännissä.

Joo, tosi hauska se Olli :jahas: Hauska kuin kivessyöpä. Ja miksei se voi pitää sitä naamaansa kiinni ihan vaikka välillä... Koko ajan jauhaa vielä siitä ämmästään, jota ei varmaan ole edes olemassa.

Voittas ees se Sari. Helvetin tyhmä ämmä se tosin on.

Finaalin toinen jännitysmomentti voittajan lisäksi on tietysti se, että onko "Kala" paikalla vai ei? Paljonkos annatte pinnoja, onko vai ei? Ite sanoisin että sellaset 90-10 että ei ole.

Finaalin toinen jännitysmomentti voittajan lisäksi on tietysti se, että onko "Kala" paikalla vai ei? Paljonkos annatte pinnoja, onko vai ei? Ite sanoisin että sellaset 90-10 että ei ole.

toi on kyl alkanu kiinostamaan enemmän kun se että kuka voittaa. Vähänkö ois siistä jos Kalalla ois uus mies ja veli (jos hänellä semmonen on) mukana, ja kun Olli tulee esiin niin veli kävis pieksemässä sen..:hyper:

Ollin kannalta toivon, ettei olisi paikalla, koska tilanne voisi olla turhan vaivaannuttavaa. Muija katselisi yleisössä kun Kakko näyttää scriinillä imuttamista.. Se ei tarkoita, että homma olisi siinä. Sopikoon asiansa rauhassa medialta piilossa jos niin toivovat. En minä nyt kenenkään suhdetta toivo poikki.

Olli on kyllä aika jämäkässä denialissa koko jutusta, just ja just myöntää vähän pussanneensa hannea. Paskat teki eikä tajua sitä itekkään, varmaan jälkeenpäin vituttaa. Tietty paha sanoa mitä kaikkea tuolla talossa tapahtuu pään sisällä mutta silti - en itte kattelis tollasta.

Kuumottavaa seurata Ollin ilmettä, kun se huomaa ettei Fisu oo yleisön joukossa...

Siistiä kuunnella noita Ollin juttuja, kun se selittää, että ei tiedä ketä sillä on ikävä ja muut yrittää koko ajan seivata, että kyllä sulla Kalaa on ikävä ja että tää talo saa pään sekasin. Ja joka kerta se vastaa, et "ei, ei, kyllä mulla Hannea on ikävä ja mä tykkään siitä." Kaveri virittää hirttonarua omaan kaulaansa vaikka muut yrittää kaikkensa ettei olli torpedois kaikkea jutuillaan...loistavaa...

Edit: ja mun mielestä on nössöä vaihtaa äänestyskäyttäytymistä vähän väliä. Äänestäkää ny sitä Kalea ku kerran alotettiinki. Ne jotka sai sumplittua satoja ääniä läpitte viime viikolla äänestää nyt ihan reippaasti saman verran tekstiviestilläki ;)

Paskan marjat :D
viime viikolla äänestys oli ilmanen, ja niistä tuhansista äänistä varmaan 10% oli todellisia kaarlo "faneja", nimittäin mun mielestä lähes jokainen halus estää vaan miran taloon tulon. Joten kaarlo ei voita, ei millään.

Outoa muuten tuo ollin täys ihastuminen, mun mielestä hanne pelas peliä ja onnistu siinä ihan hyvin. Eli sai ollin pasmat täysin sekasin :D Nimittäin baarissa kun hannea näin ja kyselin ollista niin ihan vilpittömästi sanoi että ei ihastunut olliin yhtään :D

olli suunnilleen on jo ottamassa hannea vaimokseen ja jättää kalan rannalle :D

Tässä vähän jo miettii että mitäs sitä sitten tekee kun bb loppuu... :eek:

Ehkä se Kala on paikalla mutta jättää Ollin heti kun tulee kotiin.

Olli luulee itsestään vähän liikoja, joka suhteessa, onneks se palautetaan maan pinnalle kunhan tulee talosta ulos, toivottavasti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom