Onneks äänestettiin porukalla Kale taloon. Muuten ois kyllä ihan vitun tylsää mutta nytten on kiva kattoa ko se kapinoi niinku pikku lapsi. Paljon parempaa viihettä entä kauniit ja rohkeat sun muut lässynlässyn showt mikä tuostaki ois tullu ilman Kalea. Loistavaa :thumbs: .)
Juu ja mitä esim. Jenni olis tuonut muutamaksi päiväksi tonne taloon? Ei mitään. Muuta kuin ne kuluneet verkkarit. Kyl Kaarlo oli oikee valinta, ei kukaan muu pysty sekottaa kovemmin taloa parissa päivässä kuin Kale. Ainoa juttu taitaa olla vaan, että tällä kertaa se sekotti enemmän itteesä kuin muita talolaisia.
Mulle on oikeastaan jo aika sama kuka ton voittaa. Kukaan noista ei aiheuta mulle mitään hirveen negatiivisia tai positiivisia fiiliksiä. Kakilla jauhaa sama levy, olli on likanen 24/7 ja Sari nyt ei oikeastaan nappaa suuntaan eikä toiseen. Kaarlo vois tosiaan voittaa ihan vaan sen takia, et se suututtais monia. Oikeastaan kuka muu vaan, paitsi ei Kaki. Musta tuntuu, et mä en jaksa enää noit juttuja tän ohjelman jälkeen. Jos se voittais, niin virpomisesta jauhettais vielä ensi vuonnakin ja se on vituttanut jo pidemmän aikaa.