Big Brother 2006 LIVE 24/7 - Sisältää spoilereita!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla aika tylsä viikko tulossa, ainakin viikkotehtävän perusteella. Thredikin oli pudonnut pois etusivulta.:D Nimeämiset on varmaan mennyt aika lailla ristiin ja veikkaankin että Mira saa seurakseen useamman kaverin äänestykseen.

Olisiko jotain taktikointia, jos kerran asukkaatkin haluavat Miran pois? Tietävät, ettei Tatua nyt äänestetä tjsp. En ole paljoa koko sarjaa seurannut, joten en tiedä, saattaahan se jotenkin olla muutenkin perusteltua :D

Enpä usko. Tatu on ollut aika maissa lähipäivinä ja jotain sen suuntaisia perusteluja muilla asukeillakin oli. Aika ylläri kyllä oli että Tatu sai eniten ääniä (9). Mira sai 5, ja Jenni 4.

Mira on sentään parhaimmillaan ihan herkku! :kuola:
Näin on - Mira on ihan jees, kuin myös Mika ja Sari vaikuttavat kivoilta.
Veikkaan Mikan tai Sarin voittavan :D He ovat harvinaisen fiksuja tyyppejä, vai onko se feikkiä kameroiden läsnäollessa? :eek:

Mä uskallan veikata, että tuo on erittäin huono veikkaus. Ihmettelen jos pääsevät edes top 3.

Eli varma voitto jommallekummalle!:D

Ite veikkaan kanssa Mikan pääsevän pitkälle. Tytöistä en tiedä. Sari on ehkä vahvimmin menossa finaaliin. Sorellasta nyt ei ole mitään käsitystä tässä vaiheessa..

Ainoa mahdollisuus Mikan putoamiseen top3:sta on se, että joutuu Karin kanssa kahdestaan vastakkain äänestyksessä ennen loppuvaiheita. Mankilla tosin on fanaattinen kannattajakunta, eikä häntä vihata laajasti katsojien parissa, kun taas Karilla on suuri inhoajajoukko kannattajien lisäksi.

Mika on nykyään niin näkymätön, että en jaksa uskoa hänen repivän mitään isoa + äänivyöryä. Ainiin paitsi pissikset ja loppumattomat saldot voi olla petollinen yhdistelmä.

Onko sulla 24/7? Mun kaveri hankki sen maanantaina, ja vaikka en sitä kertaakaan ole käynyt seuraamassa, sanoi frendi, että reality antaa Mikasta ihan "väärää" kuvaa sen rauhallisuuden ja näkymättömyyden suhteen. Eli on juuri päinvastainen kun väität kuulemma.

Ja onhan se fiksu ja filmaattinen. Ennemmin mä sitä äänestän kun Kakia.

P.S. enoopissis..;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom