Big Brother 2006 LIVE 24/7 - Sisältää spoilereita!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leppoisastihan tuolla on aamu lähtenyt käyntiin. Tatu ja Hena löi heti kättä päälle. Pientä selittelyä, mut eipä tuo tuos mitään ihmeellistä.

Kaarlon mielestä hän ei toiminut väärin, vaan syyttää Hena kaikesta. Ajoittaista kuumenemista.

Kari ehdotti purkusessiota myöhemmin, mutta heittää kyllä vettä kiukaalle.

:anssi: syyttää Kaarloo ja Tatua, Hena oli ensin mulkku ja jätkät antaa takaisin.
Turpaan vetokin olis ollut ihan ok tai sukkasaippua.

Hena sais kuitenkin pysyä talossa.

:anssi: syyttää Kaarloo ja Tatua, Hena oli ensin mulkku ja jätkät antaa takaisin.
Turpaan vetokin olis ollut ihan ok tai sukkasaippua.

Hena sais kuitenkin pysyä talossa.

kyllä sille henallekin olis joo voinu antaa penaltya...meni sekin liian pitkälle...:curs: ja vielä ekana...

kyllä sille henallekin olis joo voinu antaa penaltya...meni sekin liian pitkälle...:curs: ja vielä ekana...

Hena ei kuitenkaan rikkonut sääntöjä (ainakaan tietääkseni) käyttäytymällä uhkaavasti, toisin kuin Tatu ja Kaarlo.

Henalle ragaistus tulee toivottavasti sunnuntaina äänestyksen muodossa, vaikka jääminen taloon mielenkiintoa lisäisikin. Tyyppi on kuitenkin niin ärsyttävä etten hänelle soisi enää lisäaikaa talossa. Taloon jäädessään Henri kun voisi luulla, että katsojat eivät häntä vihaisikaan, ja saisi näin lisää itseluottamusta. TYHMYYDESTÄ SAKOTETTAKOON! :whip:

no toi kaarlo on aivan hermona, ei kestä pää tota touhua. Äsken tossa sohvakeskutelussakin meinas vissiin käydä henan kimppuun :D

Kaarlo joo mussuttaa ja selittää, yrittää puolustella tekemisiään.
Vielä kun Hena jaksais vähän provosoida...

Viikkotehtävä tuomittiin epäonnistuneeksi.

Toivottavasti Hena joutuu sunnuntaina pois talosta! Ilkeä mies. :jahas:

Niin just. Mä en voi sietää koko miästä - omahyväinen ja itsekäs kokki, ...kele.

Kaikki haukkuu Miraa, mut mä pidän hänestä ;)
Onkohan Mira pakkislainen? Voi hyvinkin olla.

TULIPALO!!!! Pihalla palaa jokin, karmea savu. Kaikki sisällä!

KAtsotaan tilannetta!

Hena ei kuitenkaan rikkonut sääntöjä (ainakaan tietääkseni) käyttäytymällä uhkaavasti

tiedä sitten mitä se nyrkin heristely mikalle (sillon ku mika ja sari yritti saaha sitä sänkyyn) oli? ja sitten vielä sängyssä anto avarilla tällin mikalle.

tiedä sitten mitä se nyrkin heristely mikalle (sillon ku mika ja sari yritti saaha sitä sänkyyn) oli? ja sitten vielä sängyssä anto avarilla tällin mikalle.

Aivan. Mites mä ton olin unohtanu? :nolo: Kyllä sekin aika uhkaavaa käytöstä oli.

Tulipalo oli muuten joku roskalava joka oli syttynyt palamaan talon ulkopuolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom