Big Brother 2006 LIVE 24/7 - Sisältää spoilereita!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt olli väitti että venereal disease tarkottaa virtsaputken tulehusta..

Mian tatskast puhetta kakin kanssa..
kyl se vaa sukupuolitauti on oikeest.. fakin olli.. mistää mitää tiiä mut kauhee päteminen päällä..

täähän on ihan perseestä jos kerran pudonnut saa palata taloon.. englannissahan ne teki hirveet haloot samasta jutusta ja saivat kait rahat takasin

täähän on ihan perseestä jos kerran pudonnut saa palata taloon.. englannissahan ne teki hirveet haloot samasta jutusta ja saivat kait rahat takasin
Ja paskat, lukekaa kilpailijasopimuksen pienellä kirjoitettu osa:"...tuotantoyhtiö pidättää itsellään oikeuden muuttaa kilpailun sääntöjä haluamallaan tavalla milloin tahansa...". Tää on BB-show, eikä mikään kyykän piirinmestaruuskilpailu.

EDIT: Ei se näköjään ole ees mitenkään pienellä präntätty:

Sääntö numero yksi: Big Brotherilla on oikeus muuttaa sääntöjä milloin vain.

http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/saannot.shtml

Ja paskat, lukekaa kilpailijasopimuksen pienellä kirjoitettu osa:"...tuotantoyhtiö pidättää itsellään oikeuden muuttaa kilpailun sääntöjä haluamallaan tavalla milloin tahansa...". Tää on BB-show, eikä mikään kyykän piirinmestaruuskilpailu.

EDIT: Ei se näköjään ole ees mitenkään pienellä präntätty:

Sääntö numero yksi: Big Brotherilla on oikeus muuttaa sääntöjä milloin vain.

http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/saannot.shtml

Se nyt on ihan sama mitä siellä lukee, perseestä se on silti jos sinne menee Mira/Mirka/Ari/Heidi...

Joku vähän räväkämpi henkilö vois olla parempi, Hena, Kale, Tatu tai Jenni. Jenni vähän vähemmän, mutta tasapuolisuuden nimissä heitetään ees yks akka listaan.

Luulen että ois vielä paremmat ilmeet jos Hena tekisi comebackin..

Jos mira tulee takasin ni mä harkitsen vakavasti hukuttautumista hollantilaiseen kanavaan!

Kaarlo takaisin! On siinä muilla ilmeet, kun Kale astuu taloon...
Nimenomaan, varsinkin kun Kale oli osan Jenni-Hanne-Kaarlo "klikkiä". Vois olla mielenkiintosta seurata, millasia jännitteitä syntys Ollin ja Kalen välille, varsinkin kun Olli yrittää pienessä kaasussa uida Hannen liiveihin! Vois sattua Ollia äkkiä nenään!

Kyllä, itse veikkaan ettei tuota palannutta asukasta edes ehditä äänestää pihallekaan... Noh, saas nyt nähdä miten käy, itse toivoisin ehkä Kalea takaisin kun hän sieltä joutui "syyttömänä" kuitenkin lähtemään. Mieluummin Kale voittoon kuin Olli.

Luulempa silti, että hypoteettisessa voittajaäänestyksessä Sari-Hanne-Kari-Olli tapahtuu joka tapauksessa niin, että pihalle lillahtaa ensimmäisenä Olli. Kummassakin tapauksessa, annetaan miinuksia ja plussia kuten ennenkin tai jos äänestetään pelkästään voittajaa. Vahvaa mutua.

Tänään vissiin selviää ketkä on vikassa äänestyksessä kun eilen oli nimeämiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom