Big Brother 2006 LIVE 24/7 - Sisältää spoilereita!

Saakohan Kaki eilisestä mitään sanktiota, yritti sammunutta Miraa. Nyt ei muka muista eilisestä mitään aika noloa peliä myös Kakilta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pantiinhan siellä viime seasonilla oikeesti lihaa piiloon (molempien suostumuksella kylläkin) ja ei siitä tällästä älämölöä noussu...vaikka olis kyllä pitäny tehdä rikosasia, kun toisena osapuolena oli se Lötky-Timo :lol2:

Okeiokei...vakavasta asiasta puhutaan, ei ketään sais lääppiä kun on taju pois. Muistakaa siis tästä lähin kaikki parisuhteessa elävät:
Ei ns. Muna-herätyksiä! :rolleyes:

vakavasta asiasta puhutaan, ei ketään sais lääppiä kun on taju pois.

Olivat sängyssä molempien tahdosta ja uni vei Sorellasta voiton tällä kertaa. Olet kuitenkin mies jolla ei ole liiemmin periaatteita sekä vitunmoinen panetus päällä ja 3 promillen kännissä. En mä usko, et sä hirveesti pystyt pitämään näppejäs erossa. Eihän noin tietenkään sais tehdä, mutta jokainen voi miettiä miten paljon vastaavaa tapahtuu. Tosin ollaanhan nyt televisiossa joten siveellisyys kunniaan.......

En katso tuota Big Brotheria ollenkaan, mutta näitä ketjuja on tullut luettua, kun ei ole ollut parempaa tekemistä. En siis tiedä tarkasti, että millaisesta asiasta tuossa on nyt oikeastaan kyse. Minua kuitenkin suuresti vituttaa tuo tekopyhyys tuolla tuotantoportaassa.

Nytkin nettisivuille laitettiin tiedote, jossa puhutaan erittäin vakavasta ja valitettavasti tapahtumasta ja ollaan kamalan pahoillaan siitä, että tällaista pääsi tapahtumaan. Olen kuitenkin varma siitä, että tuo tuottaja on ruudun ääressä hurrannut ja korkannut shampanjapulloa, kun tuo hyväksikäyttöyritys tapahtui. Saivat taas dramatiikkaa vähän tuohon tirkistelyyn ja lisää kiinnostavuutta ja näkyvyyttä sekä varmaan lisää katsojia ja ne vanhatkin takaisin, jotka alkoivat jo kyllästyä, kun tuolla talossa ei enää tapahtunut mitään.

Ei varmaankaan ollut ihan tarkoituksenakin saada jotain draamaa aikaan tarjoamalla noille taas viinaa tuolla. Eikä varmaan ollut tarkoitus sillä slummilaiset yms. viikkotehtävällä kiristää talossaolijoiden välejä ja ajaa ne yhteenottojen partaalle. Sitten jälkeenpäin esitetään kamalan järkyttyneitä ja hämmästyneitä siitä, että jotain tällaista saattaa päästä tapahtumaan tai että joku Hena meinaa saada pataansa.

Joo, on vakava asia. Mutta, mutta..olihan Sonera koko illan ihan kiimoissa Mankista. Mitäs jos Manki olisi nukahtanut ja Sonera jatkanut ratsailla? Lööpit olisi laulanut nymfo-opesta ja Manki olisi kaikkien janoisten sankari.

ei se mika kerenny tuikata sorellaa, ainakkii mitä minun silmät näki. räpläs kyllä senki eestä.

btw.mitenköhän paljon uskaltaavat näyttää tv:ssä tuosta episodista. vai mahdollisesti koko hoidon?

Mankihan sormetti jo tokana iltana Miraa :D

Mankihan sormetti jo tokana iltana Miraa :D

Selkähierontaa kuulema oli vaan. :D Eihän se Mira muuten olisi ollut eilen Mankille niin kärtsynä siitä, ettei ollut tehnyt aloitetta Miran suhteen. Sormi loorassa olisi minun kirjoissani melko hyväkin aloite. :)

1 sormi on vain kaveruutta, 2 ihastumista ja 3-10 aloite.

Sääntö #39234: Jos jotain tapahtuu, siitä on epäselvä kuva Internetissä, eli täällä.

Saapa nähdä mitä tämäniltaisessa jaksossa nähdään.

Tuotantoportaalla voi olla vähän skitsofreeniset fiilikset. Jos sikaillaan aivan liikaa, mainostajat saattaa vetää herneet nenään ja lopettaa sponssauksen. Mutta toisaalta äksöni vetää katsojia. Eiköhän siellä tapiteta katsojalukuja muna pystyssä ja aina kun kääntyy alaspäin niin lisää viinaa. Ja sitten kauhistellaan ja annetaan tuomioita että sponsorit pysyy tyytyväisinä.

Ja jossain vaiheessa väännettiin vielä draamaa siitä että joku ei vissiin ollutkaan sinkku tai jotain. :lol2: Ei helvata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom