Big Brother 2006 LIVE 24/7 - Sisältää spoilereita!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää meni sitte ihan päin helvettiä lopulta, Sorella nukahti (sammui?) kesken kaiken, ja manki vaan jatkoi räpläämistä. Saas nähdä mitä tästäkin seuraa...

jos nuo jutut pitää paikkansa mitä subilla puhutaa niin taitaa tulla mikalle noutaja. saattaa olla että pikkasen värityskynää on käytetty....

Millähän vitun perusteella ne mankin sieltä ulos heittäs? Toihan on ihan perus känni settiä. Tuota kansa juuri haluaa (tai ainakin minä).

Uskomatonta, että ensi tuola subin palstalla samat tyypit vaahtoo viikon, että "tämän vuoden BB on tylsempi ja mitään ei tapahdu" yms.
Sitte ku viinaa vedetään ja tapahtuu niin perkeleenmoinen moraalivouhotus. Potkisivat kaikki pois niin sais noi perkeleen idiootit kattella niitä tyhjiä huoneita ja moralisoida rauhassa.
Vieläki oon katkera, että viimevuonna Iina äänestettiin ulos :nolo:

Uskomatonta, että ensi tuola subin palstalla samat tyypit vaahtoo viikon, että "tämän vuoden BB on tylsempi ja mitään ei tapahdu" yms.
Sitte ku viinaa vedetään ja tapahtuu niin perkeleenmoinen moraalivouhotus. Potkisivat kaikki pois niin sais noi perkeleen idiootit kattella niitä tyhjiä huoneita ja moralisoida rauhassa.

Juuri tästä syystä en vaivaudu edes lukemaan subille tulleita kommentteja. Hirveetä paskaa ja niistä onnistuu saamaan pelkän vitutuksen.

Mitä helvettiä kunnon touhua :hyper: Eiks se Mika aikaisemmin todennut Sorellasta: "Emmä tommosta eläkeläistä olis tänne tahtonut" ja parin päivän päästä koittaa vaikka väkisin päästä Milffin päälle.

Eiks se Mika aikaisemmin todennut Sorellasta: "Emmä tommosta eläkeläistä olis tänne tahtonut" ja parin päivän päästä koittaa vaikka väkisin päästä Milffin päälle.

On se tuo alkoholi kumma aine sekä lisukkeeksi armoton panetus. Lopputuloksen näemmekin kaikki.

Jepjep. Ei jaksanu valvoa, työt haittaa harrastuksia.

Katsoin 23 asti ja meno oli kyllä kohtuu vauhdikasta. Mua lähinnä huvittaa miten nää sekoaa täysin alkoholista. Ei mulla mopo karkaa vaikka joisin 0,7l smirnoffia korkeintaan nukahdan.

Tänään sitten odotamme mielenkiinnolla miten BB suhtautuu tapahtumiin. Subia lukemalla saa kyllä jonkinlaisen kuvan tapahtumista, mutta totuutta ei voi jättää lukeman varaan.

Jepjep. Ei jaksanu valvoa, työt haittaa harrastuksia.

Katsoin 23 asti ja meno oli kyllä kohtuu vauhdikasta. Mua lähinnä huvittaa miten nää sekoaa täysin alkoholista. Ei mulla mopo karkaa vaikka joisin 0,7l smirnoffia korkeintaan nukahdan.

Tänään sitten odotamme mielenkiinnolla miten BB suhtautuu tapahtumiin. Subia lukemalla saa kyllä jonkinlaisen kuvan tapahtumista, mutta totuutta ei voi jättää lukeman varaan.

sama hommahan tuo on intissä suurin osa sekoilee ihan pirusti kun käy vähän iltalomilla huurteisia ottamassa

LOL kunnon suomalaiset kotibileethän noi tuntuu olevan. Aika noloa. :D
my.php

Sääliksi käy tuota porukkaa, kun menevät tekemään itsestään täysin pellejä koko kansan edessä. Varsinkin opettajan asemassa olevan pitäisi ehkä vähän miettiä, minkälaisen kuvan itsestään tv-kameroiden edessä antaa ja miten toimii, oli halipula miten paha tahansa. Varmaan Sorellan oppilailla on hauskaa seurata opettajansa edesottamuksia BB:ssä.

Millähän vitun perusteella ne mankin sieltä ulos heittäs? Toihan on ihan perus känni settiä. Tuota kansa juuri haluaa (tai ainakin minä).
Toimintaa kaivataan täälläkin, mutta jonkinlainen soppa noista Mankin toimista varmasti saadaan keitettyä, minimissäänkin laskee Mikan kannatusta herkimpien keskuudessa.

Laitetaas tänne, kun itse ainakin repesin tälle. Teksti on siis kopioitu subtvn foorumilta:

Re: Siis miten toi yö nyt sitten oikein loppu?
lulupuluzulu 22.9.2006 9:55

Vastaa viestiin
näin viime yö meni...

tatu tappo mankin tai siis ainaki yritti tappaa. joku kuristi jonkun kaulaliinalla. talon mimmit kävi kuumana mankin perään mutta manki valitsi soneran ja raiskas sen. porukka juotti miran kännii. mira oksens ekaa kertaa elämässään, onnee miralle !! \O/ jee. kaki lääppi läpi talon naiset ja lopuks raiskas miran. kaarlo käyttäyty taas akressiivisesti ja uhkas väkivallalla tuolia. sari on suomen euroviisuedustaja ensi vuonna kappaleella vaiinnn. jenni oli tylsä kun ei ollu pahemmin kännissä ja hanne .... noo - hanne on hanne.

ja kaikki tämä tapahtui palstalla olevien bb fanaatikkojen silmien alla.

Big Brother ulos talosta ja Big Mama taloon!!!

Yön edetessä BB-talo rauhoittui, ja kaksikko pääsi nauttimaan rauhassa toistensa seurasta. Hyväily peiton alla jatkui aktiivisena, mutta Sorella nuokkui jo pahasti unen rajamailla.

Lopulta nainen käänsi selän Mikalle ja nukahti syvään uneen. Mikaa tämä ei kuitenkaan lannistanut, vaan mies jatkoi Sorellan koskettelua naisen unitilasta huolimatta. Yhdessä vaiheessa Mika jopa riisui Sorellan housut puolittain ja veti peittoa itsensä ja Sorellan ylle.

Tilanne päättyi, kun Big Brother kehoitti Mikaa tulemaan päiväkirjahuoneeseen.

Tämän perusteella voisi olettaa ettei Mikalle mitään sanktioita tapauksesta tule. Rajamailla ollaan kuitenkin liikuttu...

Mitä helvettiä kunnon touhua :hyper: Eiks se Mika aikaisemmin todennut Sorellasta: "Emmä tommosta eläkeläistä olis tänne tahtonut" ja parin päivän päästä koittaa vaikka väkisin päästä Milffin päälle.
Ei Sorella ole M.I.L.F kun sillä ei ole muksuja! ;) Ihan muuten hottie kylläkin :kuola:

Nyt manki ja sore keskustelee asiasta, molemmille on kerrottu.
Manki väittää ettei muista mitään muuta kuin että kuulutettiin päiväkirjahuoneeseen. Valehtelee, oli se sen verran tolkuissaan.
Nyt vääntää semi-kyyneltä poika.

Draamaa draamaa. sorella ei ole varma nostaako jutun, tuskin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom