BF Bettina Gräsbeck

Tekemistä hyvällä asenteella ja huumorilla.

Nyt oli saatu kuvattua jalkapätkään, kun eläin siellä syvällä jossain alkoi hengittää. Vaikka kameramies ei tätä oikein ymmärtänyt. Tai sitten keljuili vaan tahallaan. Vaatii filmitähdeltäkin vähän heittäytymistä. Ei kuitenkaan näyttelemistä.
Äijien ravintovinkit olisi varmasti kova sana.

Tsemppiä treeneihin. Syö sinkkiä ja koitahan pysyä terveenä.
Go go go!!!

Hyvät oli foodprepit. Piti pistää ihan jatkoon, että normi juntitkin ottaisi tuosta mallia.

Kaikilla on omat tapansa tehdä eväät. Itse paistan kerralla ison läjän jauhelihaa, jaan sen silmämääräisesti tasan oikeaan määrään 3 litran pakastepusseja ja sitten nakkaan ne pakkaseen. Riisiä keitän kattilassa 4 annosta. Kun teen illalla eväät seuraavaksi päiväksi töihin, niin kattilasta noin neljännessektori riisiä jauhelihapussiin ja perään vielä pussista pakastevihanneksia. Tulee eväät todella nopsaan ja helposti - eihän meikäläinen noita muuten jaksaisi tehdäkään. :)

Is it #happyhumpday yet? Well its definitely #friday so have a good one first work and then Im gonna show these two buttcheeks how to grow

bettina.webp

Itse koitin aiemmin tehdä useammaksi päiväksi kerralla sapuskat mutta joku lämmitetty riisi tai makaroni on aivan karseaa, kana tai j-liha menee vielä seuraavana päivänä mutta ei uppoa kahden tai kolmen päivän päästä, kala uudestaan lämmitettynä on jotain mikä pitäisi lailla kieltää.
Toisaalta itse on onneksi siinä onnellisessa asemassa että aikaa löytyy se 15-20 minsaa päivässä ruuan laittamiseen.

Aina välillä sitä kelaa pitäskö insta ottaa käyttöön, ihan vain seuraamista varten. Ei sillä että itse sinne kuvia tunkisi. :david:

Kyl kyl.

Veikkaisin että Bettina on ainoa fitnestyttö josta kuullaan vielä 5 vuoden päästäkin. Hänellä on aivan eri asenne kuin muilla fitnestytöillä jotka haluavat vaan perseensä lehteen. Toki voisin katella Bettinan persettäkin lehdessä.

Back
Ylös Bottom