BF Bettina Gräsbeck

Mahtavia jaksoja on Bettinalta tullut, mukava päästä seuraamaan dieetin etenemistä näin viikko viikolta. Kiitos jaksoista. Sitähän melkein jo odottaa seuraavaa sunnuntaita ;) Kovan näköistä treeniä on naisella !

View:
View: https://www.instagram.com/p/_pEgTcM0sC/

Kaveri suositteli kattomaan näitä Bettinan videoita ja nää kyllä on oikeasti mukavaa katottavaa. Ei ole töröhuulia ja perse pitkällä selfien ottoa, tai muutenkaan sellaista MINÄ MINÄ MINÄ meininkiä. Enää tarttes tollasen asenteen omaankin treenamiseen :nolo: Mutta tsemmppiä kisoihin vaikka tuskinpa moista tarvit:worship:

Olen vasta löytänyt Bettinan videot ja muun ulosannin ja täytyy sanoa, että olen ihan täysin BG-fani jo. Hyvällä asenteella rehellistä materiaalia hiukan pilke silmäkulmassa, niin ei voi muuta kuin kiitellä ja ihmetellä sekä toivottaa onnea tulevalle vuodelle! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taas kerran erittäin hyvä video. Bettinalla on jo sen verran meitä miespuolisia seuraajia, että varsinkin nämä ravintopätkät voisi suunnata meillekin. Nyt kaikki määrät ja ohjeet on mitoitettu naisille. Tämä on siis vain parannusehdotus. :)

Hyvä video! Ainoastaan isoa noottia tulee kameramiehelle. Nyt oli kuvakulmat hakusessa!

if-you-know-what-i-mean.webp

Taas kerran erittäin hyvä video. Bettinalla on jo sen verran meitä miespuolisia seuraajia, että varsinkin nämä ravintopätkät voisi suunnata meillekin. Nyt kaikki määrät ja ohjeet on mitoitettu naisille. Tämä on siis vain parannusehdotus. :)

Teen oikein mielelläni vastaavaa videopostausta myös teille körmyille :) Kiitti vaan vinkistä!

Back
Ylös Bottom