Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sunnuntaina olis tarkoitus mässätä oikein antaumuksella ja kokeiluun menee joku maku B&J:a. Tiedän, että jäätelömakumieltymykset ovat vähän ku persreikä - jokaisella on omansa, mut mitä makua suosittelisitte tämmöiselle, joka RAKASTAA suklaata (myös ällömakeaa), keksin ym. paloja, minttua ja tietyllä varauksella marjoja. Yök-listalle kaikki caramel-maut ja kevytsorbetit :D . ??? Mul ei oo hajuakaan millaisia jätskejä noi on..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tää on helppo... Chocolate Fudge Brownie. Ääntä kohti vaan jo!

itse myös suklaan vannoutuneena ystävänä kuvittelin että tuo olis ollu elämää suurempaa herkkua. hienoinen pettymys se silti ainakin mulle oli. browniet ei maistuneet riittävästi sieltä välistä, ja suklaakaan ei ollut niin hyvää kuin olisin kuvitellut. kertaistumalta se silti meni, ja sen jälkeen oli suunnattava muun suklaan kimppuun, kun se ei tosiaankaan tyydyttänyt makeannälkää. seuraavaksi vois kokeilla jotain muuta makua. mikä noista muista mauista olis seuraavaksi suklaanystäville ehdotuksena?

edit. tulikin jo.

Jes. Vaajakosken valintatalo lisätty myyntipistelistaan. Pakko mennä hakemaan joku kerta kun sinnepäin eksyy kun ei kerta Jyväskylästä saa.

New York Super Fudge Chunk testattu (Konalan valtsussa ei ollut Cookie Dough'ta :curs: ) - syötiin vaimon kanssa puoliksi ja vaikka aivan törkeän hyvää olikin, ei olis enempää pystynytkään syömään...sen verran tömäkkää ja makeaa kamaa tuo oli :)

Mutta hinta on mun mielestä jäätelölle sen verran korkea, ettei varmaan tule juuri enempää osteltua - ostan mieluummin Euroshopperin vaniljajäätelöä 2.5l pöntön ja paketin tavallisia dominokeksejä...kulhollinen jäätelöä (saa olla muutaman minuutin pöydällä) ja siihen kun rouhii 3-4 keksiä, niin johan on hyvvee :rock:

Dieetin jälkeen testaan montako purkkia menee kerralla :D

veikkaan että kolmen jälkeen voi olla aika tiukkaa :D mutta kolme luultavasti pystyisin itse vetämään,2 meni aika helposti

Cookie Doughia ja Phish Foodia tullu maistettua. Cookie Dough on mun valinta jatkossa jos noita meinaan vielä vetää. Hyvvöö sontoo!!

Sunnuntaina olis tarkoitus mässätä oikein antaumuksella ja kokeiluun menee joku maku B&J:a. Tiedän, että jäätelömakumieltymykset ovat vähän ku persreikä - jokaisella on omansa, mut mitä makua suosittelisitte tämmöiselle, joka RAKASTAA suklaata (myös ällömakeaa), keksin ym. paloja, minttua ja tietyllä varauksella marjoja. Yök-listalle kaikki caramel-maut ja kevytsorbetit :D . ??? Mul ei oo hajuakaan millaisia jätskejä noi on..

Chocolate Fudge Brownie

Mä tykkäsin myös siitä kirsikan makuisesta, jossa on tummasuklaapaloja.

Mutta vaikka tekis mitä, niin Mövenpick on ja pysyy ykösenä!:rock:

Mä en kyl pysty syömään B&Jtä kuin ehkä kolmanneksen pientä purkkia kerrallaan, sitten on pakko pistää kansi päälle ja takaisin pakkaseen. Eli ainakin mun tapauksessa riittoisaa :)

Edelliseen viestiin viitaten tänne tuli joku Valtsun mainos, jossa tuota mainostettiin. En käy S-marketissa/Prismassa, mutta jos joku on niissä huomannut niin kertokaa ihmeessä.

Nicholas Cage osti maanantain maikkarin leffassa(Matchstick Men) B&J:n jädee. Taisi niillä siinä joku herkkä koti-ilta olla tiedossa, vähän sivusilmällä seurasin leffaa.

Uudessa City-lehdessä kerrotaan että Kampin keskukseen avataan toukokuussa Suomen ensimmäinen Ben&Jerry's -kioski :kuola:

Toi on aivan taivaallista jäätelöä, reissussa kerran päässy ihan Häagen Dazsin kojusta ottaa annoksen ja se oli menoa sitten :kuola:
Se oli jotain sanoinkuvailematonta miten hyvää se oli.

Kerrankin joku tietää mistä mä puhun ja että mä tiedän mistä mä puhun, ihanaa :D

huijarit:anssi:..himmeetä kuraa.sinne meni vikat rahat ainakin se phish food mikälie oli aineski iha pashhkaaa.perus suklaajädee ja jotai tummaa suklaata paloina ja vaahtokarkkia joka ei maistu milleen sen suklaan yli..jatkan perus valio laku linjalla.:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom