Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turun stockalta hain joskus tota phish foodia, ihan sikahyvää. On tosiaan sen verran tuhtia et ei voi vetää yhdeltä istumalta (tai voi, mutta voi tulla oksu)

Cookie dough:ta olen maistanut. Ne taikinamöykyt, ne möykyt.... Oooooh... :kuola: :haart: :kuola: Joo-o taidan mennä makuunin kautta kotiin.

Uups, tää tredi ei oo mulle, sokelihiilelle tarkotettu :kuola: Ei vissiin mitään diettiversiota ollut noista, tuli sillä silmällä kateltua...

ehkä on ihan hyvä vaan että tätä ei saa imatralta...

Uups, tää tredi ei oo mulle, sokelihiilelle tarkotettu :kuola: Ei vissiin mitään diettiversiota ollut noista, tuli sillä silmällä kateltua...

Suomessa ei ole näkynyt kevytversioita noista, olemassa on kyllä. Noidenkin rantautumista sai jokusen vuoden odottaa.
Ei ole paljoa tehnyt enää mieli mitään perusvalioo sen jälkeen kun ekan kerran Ameriikan mantereelle tuli eksyttyä...:kuola:

Stockan herkusta saanut jo pitkään :)

Itse en ole vielä edes maistanut :<

Jaa että ei jyväskylästä sitten moista saa.... No ei sitten saatana syödä.

B&J jätskit on jumalallisia. Ite olin niiden tehtailla amerikan maalla. Siellä saa valita ihan omat makunsa mukaisen sekoituksen. Se on taivas maan päällä.

No sitten kun tulet ihmisten ilmoille Lappeenrantaan niin Mäkkärin vierestä löytyy.. ;)

joo niinhän mie katoin että lappeesta löytys.onneksi bensa on sen verran miun budjetille kallista että ei viitsi pelkän jäätelön takia lähteä :D
mutta maaliskuussa on viikon koulutusjakso lappeen Rannassa niin sitten ehkä.
samalla vois käydä testaamassa platinumin :kuola:

Ostin sitä brownie-suklaajäätelöä tänään ja täytyy kyllä sanoo, että on perhanan hyvän makuista! Aika äkkimakeeta tosin, ei tota paljoo pysty kerralla syömään.
Toi hinta on kyllä major turn off. Mut kyllähän tätä nyt sillon tällön raaskii ostaa.

Wau, ikinä ite ei oo tullu muuta jätskiä syötyä ku jotai valion jäätelökesää ja puffettia :D pitänee maistaa cheattipäivänä tuota jenkkitavaraa :P

Chunky Monkey testattu kans ja oli hyvää. Pakastimesta löytyy vielä Cookie Dough ja sitten haetaan loppu maut kaupasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom