Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Nicholas Cage osti maanantain maikkarin leffassa(Matchstick Men) B&J:n jädee. Taisi niillä siinä joku herkkä koti-ilta olla tiedossa, vähän sivusilmällä seurasin leffaa.

Myös Enkelten Kaupunki elokuvassa (jossa Nicolas Cage on enkieli) yks mies vetää sairaalassa BandJ jädeä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisko tän threadin poistaa kun täällä yksi diettiläinen käy roikkumassa herkkujen perään ja Valintatalo on salimatkan varrella? :kuola:

Voisko tän threadin poistaa kun täällä yksi diettiläinen käy roikkumassa herkkujen perään ja Valintatalo on salimatkan varrella? :kuola:

:lol2:

Nyt tuli sitä suklaasössöö ostettua, jäätelö ei itsessään ole normaalia kummempaa mutta ne suklaakakkupalat on siellä aivan mahtavia:kuola:

nyt oli tullut stockalle carte dorin samantapasta jätskiä, suklaajäätelöä ja browniespaloja.Pitää joskus testata olisko yhtä hyvää kun b&j

Mä voisin vaikka elä B&J jäätelöillä! On vain rasittavaa, että lähistöllä olevassa Valtsussa on yleensä vain sitä kirsikkamakua jäljellä, ja en ole niin kirsikan perään. Hinnat on ihan järkyttävän korkeita, mutta ehkä siitä syystä ei tule osteltua niin usein.

Tukholmassa noita saa vissiin ihan pikkumarketeista, mutta unohdin katsoa hintaa. Tuli maistettua Peace of Cake-jädeä, jossa on mansikkaa ja juustokakkua! *slurps*

Maistoin tänään ekaa kertaa Ben & Jerry's -jäätelöä ja makuna oli se suklaajätski missä on niitä suklaakaloja ja vaahtokarkkia. Kyllähän sitä puoli purkkia söi ihan helposti, oli hyvää. :kuola:

Pitihän sitä kaiken tämän hehkutuksen jälkeen raahautua valtsuun ostamaan tätä jäätelöherkkua (makuna cookie dough), mutta kokemus jäi kieltämättä vähän laimeaksi. Hyväähän se toki oli, mutta ei missään nimessä hintansa väärti. Seuraavalla kerralla taidan ostaa mieluummin kymmenen purkkia ehrmannia ;)

Pitihän sitä kaiken tämän hehkutuksen jälkeen raahautua valtsuun ostamaan tätä jäätelöherkkua (makuna cookie dough), mutta kokemus jäi kieltämättä vähän laimeaksi. Hyväähän se toki oli, mutta ei missään nimessä hintansa väärti. Seuraavalla kerralla taidan ostaa mieluummin kymmenen purkkia ehrmannia ;)

Täähän tuli melkein samoilla sanoillakin kun mulla aiemmin :). Tosin Ehrmannin sijaan ostan mieluummin jotain toista, halvempaa jäätelöä ;).

Ostin tänään purkillisen tuota Cherry Garciaa, kun ei paikallisessa Valtsussa sillä hetkellä ollut muuta. Syötiin perheen kanssa leffan seuraksi ja ai, että ku oli hyvää! Vei kielen mennessään... Suosittelen ehdottomasti - vaikka itse alunperin pidin sitä ehkä epähoukuttelevimpana makuna, kun tuppaan olemaan enemmän kaiken suklaan perään - mutta olihan tuossakin niitä tumman suklaan palasia + huumavan makuisia kirsikan paloja...:kuola:

taidan ostaa joskus toistekin, mutta pitää pitää huoli siitä, että on joku, jonka kanssa jakaa kippo. menis helposti liikaa tuota namia massuun kerralla :)

Enää tasan 2 vkoa ja meikä ui Ben&Jerry´s jäätelöaltaissa :kuola:

Mitähän mä tässä eniten odotan...kisaa vai kisojen jälkeistä mässäystä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom