Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattiin kaupasta pari pönttöö tommoista jenkkijäde. Kallistahan se on kuin perkele(5,90e/500ml), mutta on sitten kyllä aika maittavaa.

Väittävät kotitekoiseksi jäätelöksi ja haluan siinä uskossa pysyäkin. Vanilja-versiossa on suklaanpalasia ja jotain taikinakökköjä seassa. Iskee mukavasti kielenpäähän kun niitä sattumia on oivallinen määrä.

Kantsii zekkaa kaupoista(myynnissä ilmeisesti vain Valintataloissa ja muutamissa Makuuneissa). Suomessa näyttäis olevan 6 makua myynnissä, joten valintoja riittää.

Ben & Jerry's Homemade Inc. aloitti jäätelönmyynnin
ja-valmistuksen entisellä huoltoasemalla Burlingtonissa, Vermontissa 1978. Yrityksen perustajat Ben Cohen ja Jerry Greenfield olivat paitsi nuoruudenystäviä, myös ajan hengen mukaisesti hippejä. Ben & Jerry's sai alkunsa, kun kaverukset olivat suorittaneet 5 dollarin hintaisen kirjekurssin jäätelönvalmistuksesta.

Jäätelöön käytettiin lähialueen lehmien tuottamaa tuoretta maitoa ja kermaa sekä aineksia, joista omistajat itse pitivät. Mitä isompia sattumia, sen parempi! Jäätelö sai nopeasti kulttimaineen. Silloin tällöin Ben ja Jerry kiistelivät sopivista makuyhdistelmistä, mutta yhdestä asiasta he olivat yksimielisiä - yrittämisen tarkoituksena oli toimeentulon hankkimisen ohella myös hauskanpito. Kuten Jerry sanoo: "If it's not fun, why do it?"

http://www.benjerry.fi/superpremium

blacktan.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veiiaan ettei kotitekoista ole!:D Tai mikä on määrittely kotitekoiselle? Jos jenkeissä valmistetaan jotain tuotetta mitä riittää suomenkin kauppoihin niin uskoisin, että aikoamoiset laitokset sitä jäätölöä tuottaa, mutta eihän se tee siitä yhtään huonompaa.:)

No siis en nyt meinannut, että jätkät sitä kirnuaa munat savuten, vaan jotain tyyliin kuin luomutuotteet Suomessa.

Pohja näkyy nyt purkista ja paha olo tästä ainakin tulee. Jotain Valion perusmatskua pystyy kiskomaan heittämällä litran, tätä ei kyllä litraa pystyis vetämään.

Statsit näyttää 30% kermaa ja 16% kakkutaikinaa, voila delissimo!

Onko B&J kenties joku Pakkiksen uusi mainostaja? ;) En tiedä kun oon adblockannu bannerit omalta näytöltä veks. Jenkeissä tota jäätelöä joskus maistoin ja hyväähän se oli. Tosin hintakin on melkoisen maukas.

Onko B&J kenties joku Pakkiksen uusi mainostaja? ;) En tiedä kun oon adblockannu bannerit omalta näytöltä veks. Jenkeissä tota jäätelöä joskus maistoin ja hyväähän se oli. Tosin hintakin on melkoisen maukas.
Ei ole uusi mainostaja. Harmi tuo blokkeri, sillä tossa killuu nytkin banneri, jonka takana saa vapaavalintaisen lehden 70% alennuksella vuodeksi kotiinkannettuna.

Jenkkijäätelöt on aivan taivaallisia. Parasta (ja vaarallisinta) on se, että myös rasvattomat jäätelöt on superhyperherkullisia eli toisin sanoen niitä(kin) voi vetää kertaistumalta sen 2 litran lootan kitusiin. :nolo:

Dreyer'sin cookie dough, butter pecan ja caramel-jäätelöt... :kuola:

flavor.aspx

B&J-jätskejä bongattu myös Stokkalta. Tästä on varmaan jo pari kuukautta. En ostanut, kun taisi olla loppu muut maut kuin joku kumma kirsikka. Täytyy ostaa heti, kun löydän tuota, missä on taikinakökköjä :kuola:.

Tuo Dreyer'sin Cookie Dough on ehkä parasta jätskiä, mitä mä oon koskaan syönyt :kuola:. Ja aika paljon on tullut kaikenlaisia syötyä :herkkuperse: :D.

Etsi tarkemmin kyl se siin on

Ben & Jerry's:ia kuluu purkki tai pari aina lauantai-iltaisin TV:ta katsellessa. Kaikki taalla USA:ssa myytavat maut on tullut jo useaan kertaan kaytya lapi eika yhtaan huonoa ole tullut vastaan. Parasta jaateloa, mita missaan olen maistanut! Enaa ei tule edes sellaista huonoa oloa, kuin alussa purkillisen jalkeen. :D

Viime syksyna kavin siella tehtaallakin Vermontissa syomassa sellaisen hypermegasupertotteron varmaan viidella isolla pallolla. Tietenkin eri makuja kaikki. :)

Hienoa, ettei tarvitse luopua hyvasta tavasta Suomeen palattuanikaan! :thumbs:

Etsi tarkemmin kyl se siin on
Onko nyt aivan varma, että se on tuolla minulla näkyvien bannereiden joukossa? Jos nimittäin on, niin ei ainakaan ole kauhean selvästi mainittu noita lehtiä. Adblock on kytketty pois yms., mutta muita bannereita ei näy ja en kyllä onnistunut noista löytämään sitä.

Liitteet

• bannerit.JPG
    bannerit.JPG
    56,9 KB · Katsottu: 8 422
Kunhan koijasin tuota bannerifoobikkoa.
Eli voin laittaa itsekin blokkerin takaisin päälle. Itse olen blokannut nuo bannerit yksi kerrallaan, joten näen kyllä jokaisen uuden bannerin, kun se tulee palstalle ja jos se mainostaa jotain kiinnostavaa, niin käyn katsomassa paikan läpi ja mahdollisesti ostan jotain.

Nuo nyt kuitenkin ärsyttävästi täyttävät koko sivun aina uutta sivua avatessa ja lisäksi osa välkkyy aika rasittavasti, joten en keksi, että miksi minä en voisi niitä blokata. Huomaan kuitenkin jokaisen uuden bannerin kun se tulee ja reagoin siihen, jos se on kiinnostava. Sen jälkeenhän se välkkyy tuolla aivan turhaan, koska sen viesti on jo mennyt perille ja tavoite saavutettu. Jos se taas ei alun perinkään kiinnosta minua, niin ei se ala kyllä kiinnostaa, vaikka se välkkyisi tuolla vuoden.

Se on hyvä jos uudet bannerit nähdään, koska bannerit ovat elintärkeitä Pakkotoisto.com sivustolle. Tämä ei ole ollut enää vuosiin mikään harrastelusaitti, vaan ihan täysin rahalla pyöritettävä saitti.

Jatkossakin Pakkotoisto.com tulee investoimaan tulorahoituksella sisällöntuottoon, joten on tärkeää, että mainostajat saavat vastinetta rahoilleen ja täten pysyvät sivustolla.

Voisin toki myydä kameralaitteet ja lopettaa kaikenmoisen sisällöntuoton kuten kisamatkat joita teen nykyään aika paljon kun kuvaan kamppiskisatkin jo. Jos lopettaisin kokonaan kuvaamisen, niin rahaa jäisi itselle vuosittain reipas summa enemmän, mutta se nyt vain ei tule kysymykseen.

Eli bannerikammoiset, zekatkaa kuitenkin aika ajoin uudet mainokset tai teen sen niin, että ne on pakko katsoa. Keinot löytyy aina. Voin spammata emailit, voin spammaa forumin joka alueen tärkeiksi topikeiksi mainostajat, sekä voin modaa niin, kuten monella ulkomaisella saitilla on, että ketjujen välissä on mainostajien linkit.

Kaikista helpoin tapa kaikille on pitää bannerit kiltisti tuossa ylhäällä ja jättää mainonta passiiviseksi.

http://www.elitefitness.com/
http://www.steroid.com/

Ben & Jerry's

Cookie Dough

Ravintosisältö / 100 g jäätelöä

Energiaa 260kcal
Proteiinia 4g
Hiilihydraatteja 31g
Rasvaa 14g

Cherry Garcia

Energiaa 250kcal
Proteiinia 3g
Hiilihydraatteja 26g
Rasvaa 15g

Valiojäätelö

Valiojäätelö®, 3 suklaata

Energiaa 195kcal
Proteiinia 4,6
Hiilihydraatteja 19
Rasvaa 11

Valiojäätelö®, herkkutrio

Energiaa 190kcal
Proteiinia 4,1
Hiilihydraatteja 20
Rasvaa 11

Mulle kerrottiin, että Ben & Jerry'sin tuotteet ovat helvetin lihottavia. Kuten huomaatte, ei noissa paljoa eroa ole. Terveysintoilijat, älkää huolestuko, jos kuulette vastaavaa ;)

Ben & Jerry'siä tuetaan! Purkillisen jälkeen, olo on seuraavalta tasolta.

_710694_chubby150.jpg

+

LKM_KUV_KUV_NE_124793.jpg

=

:urjo:

=

:haart: :thumbs: :worship: :haart:

Ihan taivaallista jätskiä... että ehkä ihan hyväkin, ettei saa useammasta paikasta Suomessa :rolleyes:
Ruotsissa tätä saa joka kaupasta ja hinta on Suomen hintoja halvempi, joten kylmälaukku vaan mukaan Tukholman risteilylle...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom