Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä oon ihan samaa mieltä. Tulihan tuossa itekkin kirottua, mutta kuitenkin: urheilijat ei oo kansalle mitään velkaa. Hienosti kuitenkin miehittivät paikkoja kärestäRupeaa itseäni vituttamaan tällaiset puheet, ihan niinkuin keihäsmiehet olisivat jotenkin tilivelvollisia Suomen kansalle, ne heittää siellä ihan oman itsensä takia ja omaa työtään tehden, niiden toimeentulokin riippuu aika paljon arvokisojen menestyksestä. yrittävät niin kovaa kuin pystyy, joskus liiankin kovaa, niinkuin järvenpää, fiksu kaveri. Ja on mielestäni kunniakasta olla maailman kolmannneksi kovin heittäjä kauden tuloksiin nähden hyvällä suorituksilla ja kolme suomalaista 5 joukossa, Pitkämäki voi olla täysin tyytyväinen ja hänen oma asiansa on miten hän mitalinsa ottaa, hän sen voitti ei kukaan muu. Järvenpään heittokin 5.kierrokselta osoitti että nyt mennään eikä meinata, todella sääli tosin. Kovals oli ylläri, mutta niin voi käydä milloin vain, kyse on vain yhdestä kisasta.
Mielestäni jo pelkkä olympialaisiin pääsy on hieno juttu, ihan kenelle vain, voi jokainen itse mennä kokeilemaan lentääkö se keppi 80metriin niin helposti. Iso hatunnosto jokaiselle suomalaisurheilijalle ja etenkin keihäsmiehille. Ei todellakaan mitään pullamössöpoikia vaan todellisia urheilijoita.
Onko se puhunu jotain muutakin kuin ruotsia, englantia ja suomea?
Taitaa poksauksesta tulla perkule vaan joku 3min kooste ku alkanu nuo finaalit jo klo14 ja just alkanu raskaimman finaali, mut eipä näy miltään kanavalta...
edit. mutta tokihan päivän koosteet 2lta, naisten lentis fst5lta ja bundesliigan ottelu urheilukanavalta ovat tärkeämpiä näyttää kuin typerä ottaan huitominen.
Puhuiko jonkinlaista norjaa Thorkildsenin kanssa?
Ja eikö nyrkkeily tule kakkoselta yun jälkeen?
joo ei se ollukkaa pettymys ku te sen mulle kerroitte. hienot kisat pojilta.mahtavaa
Räty sano hyvin järvenpään yliastutusta..."on yliastuttuja ennenkin pitkälle heitetty, kukaan ei kiellä heittämästä metriä taaempaa":D