Beijing 2008 Olympic Games

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake83
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei tuo mulle pettymys ollut. Toki odotin ehkä vähän parempaa suoritusta, mutta mitalli on hyvä suoritus. Ja jos kolme suomalaista on viiden parhaan joukossa, niin aika hyvin se kisa on mennyt. Thorkildsen oli loistava kisassa.

Jep, kyllä siellä vielä näytönpaikkoja on hirvee määrä jos tosiaankin jaksavat tai kokevat jatkamisen sen arvoiseksi. Zelesny kun oli niin omaa luokkaansa aikanaan, ei uran jatkamisen kannalta varmaan tarvinnut kauheasti miestiskellä, mutta jos taso alkaa putoamaan niin voi tuntua vähän puulta koko homma... Varsinkin kun pitäisi keksiä jotain mielekästä tekemistä myös keihäsuran jälkeen, paitsi jos jää urheilupiireihin valmentajaksi tms. jolloin homma on selvä. Tuskin tosin kannattaa niin pitkälle ajatella.

Rupeaa itseäni vituttamaan tällaiset puheet, ihan niinkuin keihäsmiehet olisivat jotenkin tilivelvollisia Suomen kansalle, ne heittää siellä ihan oman itsensä takia ja omaa työtään tehden, niiden toimeentulokin riippuu aika paljon arvokisojen menestyksestä. yrittävät niin kovaa kuin pystyy, joskus liiankin kovaa, niinkuin järvenpää, fiksu kaveri. Ja on mielestäni kunniakasta olla maailman kolmannneksi kovin heittäjä kauden tuloksiin nähden hyvällä suorituksilla ja kolme suomalaista 5 joukossa, Pitkämäki voi olla täysin tyytyväinen ja hänen oma asiansa on miten hän mitalinsa ottaa, hän sen voitti ei kukaan muu. Järvenpään heittokin 5.kierrokselta osoitti että nyt mennään eikä meinata, todella sääli tosin. Kovals oli ylläri, mutta niin voi käydä milloin vain, kyse on vain yhdestä kisasta.
Mielestäni jo pelkkä olympialaisiin pääsy on hieno juttu, ihan kenelle vain, voi jokainen itse mennä kokeilemaan lentääkö se keppi 80metriin niin helposti. Iso hatunnosto jokaiselle suomalaisurheilijalle ja etenkin keihäsmiehille. Ei todellakaan mitään pullamössöpoikia vaan todellisia urheilijoita.
Tästä oon ihan samaa mieltä. Tulihan tuossa itekkin kirottua, mutta kuitenkin: urheilijat ei oo kansalle mitään velkaa. Hienosti kuitenkin miehittivät paikkoja kärestä

Näyttääkö mikään kanava nuita poksauksen loppuotteluita?

Taitaa poksauksesta tulla perkule vaan joku 3min kooste ku alkanu nuo finaalit jo klo14 ja just alkanu raskaimman finaali, mut eipä näy miltään kanavalta...

edit. mutta tokihan päivän koosteet 2lta, naisten lentis fst5lta ja bundesliigan ottelu urheilukanavalta ovat tärkeämpiä näyttää kuin typerä ottaan huitominen.

Taitaa poksauksesta tulla perkule vaan joku 3min kooste ku alkanu nuo finaalit jo klo14 ja just alkanu raskaimman finaali, mut eipä näy miltään kanavalta...

edit. mutta tokihan päivän koosteet 2lta, naisten lentis fst5lta ja bundesliigan ottelu urheilukanavalta ovat tärkeämpiä näyttää kuin typerä ottaan huitominen.

http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ tuolta kanava 4 näyttäis tulevan boxausta...toimii mulla vaan exploreril

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Räty sano hyvin järvenpään yliastutusta..."on yliastuttuja ennenkin pitkälle heitetty, kukaan ei kiellä heittämästä metriä taaempaa":D

joo ei se ollukkaa pettymys ku te sen mulle kerroitte. hienot kisat pojilta.mahtavaa

no tommosen pikkuhinttarin odotuksia ei tarvi täyttääkään.

se on aina hauskaa ku urheilijat ite sanoo että ehkä oli pieni pettymys mutta elämä jatkuu ja uusia kisoja tulee aina. sitten nämä perusvammaset itkee ku jotku pikkuämmät netissä :hyper:

Räty sano hyvin järvenpään yliastutusta..."on yliastuttuja ennenkin pitkälle heitetty, kukaan ei kiellä heittämästä metriä taaempaa":D

Ihan vitun sama mitä sanoo. Ikään kuin Räty ei olisi itse ikinä epäonnistunut arvokisoissa.

OT: katsoiko kukaan MTV3 Olympia 2008 äsken?? siinä näytettiin thorkildsenin reeniä vähän ja oli juutuupista video jossa mies loikki aitajuoksu tyylillä aivan uskomattoman korkeiden aitojen yli ja minun on aivan pakko nähdä video uudestaan mutta kun en sitten millään löydä sitä :( Eli siis kysymys olisi ei kukaan sattunut näkemään ohjelmasta millä nimellä video siellä tuubissa oli??

Sanottiinko minkä korkuisia oli aidat? Tuubissa (en muista millä nimillä) on Stefan Holmin vastaava treeni muistaakseni 180cm aidoilla ja Jussi Viidan video taisi olla 170cm aidoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom