Beast Building

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NGV
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varmasti puhuu asiaa,järkevä jannuhan on kyseessä,mutta jotenki alkaa mennä maku näihin uusiin treenityyleihin/ohjelmiin ku joka kuukaus joltai thibedoubelta tai waterburyltä ynnämuilta tulee joku uus mullistava keksintö joka pakottaa lihakset kasvamaan ennennäkemättömällä tavalla.

Mitäs luulette, kuinka tärkeää osaa nuo "spesiaalimmat" lisäravinteet (spike, inflammation etc.) ohjelmassa näyttelee? Itse tänään aloitan tämän kolmen kuukauden setin ja uskon, että pääsen hyviin tuloksiin pelkällä pre & post workout drinksulla.

cIe sanoi:
Mitäs luulette, kuinka tärkeää osaa nuo "spesiaalimmat" lisäravinteet (spike, inflammation etc.) ohjelmassa näyttelee?
En usko, että hirveää suurta roolia noilla "spesiaali" lisäravinteilla on. Toki en oo ihan varma mitä lisäravinteita noi on, koska mainostavat omia tuotteitaan.

Mitäs luulette, kuinka tärkeää osaa nuo "spesiaalimmat" lisäravinteet (spike, inflammation etc.) ohjelmassa näyttelee?
Kerroppa joka treenijakson jälkeen miten on mennyt ja anna kokonaisuus raportti homman loputtua, jos suinkin mahdollista.

En usko, että hirveää suurta roolia noilla "spesiaali" lisäravinteilla on. Toki en oo ihan varma mitä lisäravinteita noi on, koska mainostavat omia tuotteitaan.
Tuo spike on energiaton "energiajuoma" jossa on reilusti kofeiinia ja flameout on kalaöljyä. Molemmat ovat luonnollisesti uskomattoman ennennäkemättömän tehokkaita ja parempia kuin minkään kilpailijan vastaavat tuotteet.

Kofeiinin ja kalaöljyn käyttötarkoituksethan ovat tunnettuja ja ilmankin pärjää - omien tuotteiden mainostaminen kaikille sallittakoon, jollainhan sitä rahaa pitää tehdä.

Risuranne sanoi:
Kofeiinin ja kalaöljyn käyttötarkoituksethan ovat tunnettuja ja ilmankin pärjää - omien tuotteiden mainostaminen kaikille sallittakoon, jollainhan sitä rahaa pitää tehdä.
Totta kai. Nuo tuoteet ovat siis korvattavissa täältä saatavilla tuotteilla.

Kerroppa joka treenijakson jälkeen miten on mennyt ja anna kokonaisuus raportti homman loputtua, jos suinkin mahdollista.

Joo, voin heitellä jonnin sortin raporttia siitä, mitä on tapahtunut. Varmaan jotain pistän jo ennen neljättä viikkoa, tai ainakin yritän vaikka aika ei tunnu riittävän muutenkaan mihinkään..

Ja kiitti vastauksista noita lisäravinteita koskien. Toi Flameout mulle aukeskin, et se on jonkinsortin kalaöljyä :D. Tuosta Spike:sta en kyl itse päässyt kärryille, että mikä siitä tekee niin erikoista, mutta mennään nyt ilman energiajuomia.

On tullu tässä vähä fundeerattua: kun saan DC:n päätökseen taitaa tämä Beast building sitten pyörähtää käyntiin. Oon tehny jo alustavat suunnitelmat kaikista vaiheista ja phase I on jo laskentataulukko-muodossa

Jos tykkää Thibsin teksteistä, kannattaa myös tutustua Charles Poliquin. ja Pavel Tsatsouline-nimisiin miekkosiin. Thibs itse imee vaikutteita heiltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos tykkää Thibsin teksteistä, kannattaa myös tutustua Charles Poliquin. ja Pavel Tsatsouline-nimisiin miekkosiin. Thibs itse imee vaikutteita heiltä.
Nationilta löytyy melko hyvin Poliquinin tekstejä, ja onkin yks minun suosikkikirjottajista, mutta mistä vois lukea tarkemmin Pavelia? Koska oon yrittäny jonkin aikaa googlata nimellä, ja tulee jostain syystä hämärän näkösiä sivuja vastaan. Ei kiinnostas nyt kuitenkaan ihan heti Beyond Bodybuildingia ostaa, vaan vois jostain sivuilta lukee tekstiä, jos löytyy

Voisiko joku hieman selventää tuota Ensimmäisen kuukauden
Session 4: Overload and Tendon Strengthening osiota. Englannin kielen taito on kohtuullinen mutta silti minulle meinaa nyt jäädä hämärän peittoon millainen setti on kyseessä. Onko tarkoitus siis tehdä kolme settiä (Upper body pushing,Overall lower body,Upper body pulling) joissa jokaisesta osiosta on kaksi liikettä. Esimmäinen liike "vajaa liike" ja seuraava liike super sarja jossa 100-200 toistoa, ja toistaa tämä 4-5 kertaa?

Käsitin itse tuon session 4:n siten että jokaisesta liikealueesta tehdään ensin osittaiset liikkeet ja negatiiviset joiden jälkeen tehdään vielä nuo super rep sets. Nuo 100-200 toistoa vähän niinkuin viimeistelee tuon liikealueen.
Eli jokaisessa setissä (Upper body pushing,Overall lower body,Upper body pulling) on kolme liikettä, paitsi tuo 100-200 toistoa ei tehdä 4-5 kertaa kuten osittaiset ja negatiiviset liikkeet.

Ohjelma lähtee ensvi viikolla kokeiluun, mutta voisikohan joku vielä hieman selventää oikeita suoritus tapoja noista isometrisistä liikkeistä? Eli siis kuinka suorittaa isometrinen pito kyykyssä, maastavedossa ja penkissä? Ymmärsin että tarkoitus on isometrisellä liikkeellä parantaa alkuperäisen liikkeen heikonta osa-aluetta eli ns."tökkäys kohtaa", eli onko isometristen liikkeitten suoritustapa siis yksilöllistä?

Itellä on eka viikko menossa, ja ihan ok lähti käyntiin (Eka treeni kusi totaalisesti.) Mutta nyt tuntuu ihan hyvältä, vaikka treeneissä menee enemmän aikaa kun DC:llä (siihen tottu)

Ensi viikolla alkaa phase 1 :)

Vähän joudun modaa noita liikkeitä, koska salilta ei löydy penkkiä tai kyykkytankoa, joten teen liikkeet käsipainoilla. Eli Penkki KP, Kulmasoutu KP, 1 jalan kyykky KP (tai periaatteessa askelkyykky modifikaatio, takajalka lepää penkin päällä jotta tasapaino pysyis, ottaa muuten tosi hyvin myös selkään ja vatsaan, johtuen siitä etukenosta, eli hyvä yleiskokokroppaliike).

Toisen päivän räjähtäviin liikkeisiin kuuluu: nopeus penkki, 1 käden tempaus, 1 jalan hyppy kyykky.

Wish me luck :)

Ensi viikolla alkaa phase 1 :)

Vähän joudun modaa noita liikkeitä, koska salilta ei löydy penkkiä tai kyykkytankoa...

Kummallista? Vaihda salia nyt ihmeessä. Noi kaksi on ne ensimmäiset mitä salille pitää hankkia.

Voisko joku laittaa lyhyen ja ytimekkään selvennyksen tästä 12viikon setistä jos tällästä lähtis oikeesti testaa. reeni vuosiaha on jo vajaata 6 takana mutta engalnti taipuu heikosti niin on vähä ku hepreaa lukisi :david: jos joku viittis thx =]

Suositut

Back
Ylös Bottom